Litt kjoleinspo og rabattkode.

Reklame | ellosofficial

Jeg er egentlig ikke noe kjole menneske.
Ikke i det heletatt.

Men 2 mnd i året skjer det noe med meg.
Sommeren, da foretrekker jeg kjole.

Luftig, enkelt og sommerlig.

 

I samarbeid med Ellos er jeg så heldig å få dele litt inspo med dere.
Og selvfølgelig en rabattkode. Denne gjelder ikke bare kjoler.
Men koden: 415445 gir 33% rabatt på dyreste vare og 5% ekstra på salget.

 

Jeg er nok i ammepraktisk modus denne sommeren, heldigvis er det mange modeller som er det:

Slik som denne:

 

 

Eller denne:

 

Og denne:

 

Til hverdags er jeg nok mest glad i kjoler til rundt knærne, men denne, altså:

 

 

Eller denne enkle saken som du bare kan slenge på deg, med en sykkeshorts under og en jeans jakke over og vips du er good to go.

Koden er som sagt 415445  og gir 33% rabatt på dyreste vare og 5% ekstra på salget.
Hele utvalget til ellos finner du HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg