Luke 11 – Make2Play – leker for de kreative.

Make2Play er en helt ny lekeserie her i landet.

De er lekene for de kreative og ekstra nysgjerrige barna.
Her får du ikke leken fiks ferdig, den må bygges først!
Screenshot 2014-12-11 08.36.35
Dette er altså et byggesett og leke i ett.

For hvem synes vel ikke det er stas å bygge sin egen stjernekikkert?

Screenshot 2014-12-11 08.35.24

Bak dagens luke ligger det en pakke med 2 valgfrie make 2 play, en til deg og en til din venn.
luke11

 

Slik deltar du:
1. Sjekk ut utvalget av make2play HER
2. Fortell oss i en kommentar hvilken du ønsker å vinne og hvilken
venn du vil dele ut et valgfri made2play leke til.

Pssst dersom du deler øker du sjansen din til å vinne, bare husk å fortell oss det i kommentarfeltet.

46 kommentarer
    1. Gutten min på 7 år har ønsket seg en stjernekikkert LENGE! Så det ønsker jeg at han skal vinne seg! Vil dele med Søstra mi Marianne Bjerkevåg. Deler og liker på facebook 🙂

    2. Tror nok at ISEE vil falle mest i smak her i huset. Ønsker å dele med min beste venninne Anita Hofstad.

    3. Åja, dette hadde passet perfekt for min 2.5 åring som har sett Karsten og Petra filmen og absolutt ønsker seg “stjernekikkert” til jul. Og jeg har lett og lett og ikke funnet noe annet enn sånne dyre, ordentlige varianter. Så en ISEE fra Make2Play hadde jo vært genialt. Ønsker å dele med min venninne Silje Henneli og hennes lille datter.

    4. Åjo, delt og likt på facebook også (glemte å si det i første kommentar 😉

    5. En Sonic Boom hadde nok falt i smak her i huset, og så ville jeg gjerne delt det med Marit Sølsnes. Da dette hadde falt i smak hos mine tantebarn også 🙂

    6. ISEE 😀 Tøøøøøft!
      Vil dele premien med min svigersøster, Bettina Karlsen

    7. Isee make2play. Hadde vært perfekt for alle 3 barna i huset. Ønsker å dele med min svigerinne Stina Kvalheim.

    8. En stjernekikker hadde vært midt i blinken for 5 åringen. Blii veldig opptatt av planter oh solsystemet etter å hatt dette som månedstema i barnehagen.

    9. ISEE fra Make2Play!
      Vil gjerne også at Line Annette Urdal Myrvold skal få denne til seg og sine!

    10. Sønnen min er kjempe glad i stjerner og en stjernekikkert hadde vært knall. Den andre ville jeg gitt til Hjelp oss å hjelpe i julegave så de kan gi det til noen som ikke har så mye.

    11. Min sønn er veldig opptatt av måne og stjerner, så stjernekikkert ville vært super til han. Vil dele m Anita Nelson

    12. Vil gjerne vinne en stjernekjikkert sammen med min søster Linda Tendenes. Hun har en sønn på snart 8 år. Den mest kreative gutten jeg har møtt. Han ELSKER alt han kan bygge å utforske. Han ønsker seg stjernekjikkert, er over gjennomsnittlig intrisert i vitenskap.

    13. Jeg vil gjerne vinne teleskopet å d ønsker jeg å dele med sønnen min på 5 år som heter Casper

    14. Denne tror jeg ville blitt likt.
      Sonic Boom fra Make2Play
      Den jeg ville delt med er Tor Christian

    15. Oi,dette så kult ut og hadde vært noe for min sønn <3 Deler med Siri Landre 🙂

    16. D´Jay Make2Play er veldig kul – den ønsker jeg meg og vil dele med min venninne Trine S.

    17. En ISEE hadde min sønn Ronny blitt superglad for! 🙂 Ville óg gitt en til ene søskenbarnet hans; Adrian 😉

    18. Ønsker oss ISEE. Vinner vi vil vi dele med Hannah Jenssen som har trillinger 😉

    19. ISEE hadde Theo på snart 6 år blitt glad for! 🙂
      Ville gitt den andre i gave til venninna hans! 🙂

    20. Åh, jeg har lett leenge! Ønsker meg veldig en I-see stjernekikkert. Og så vil jeg gjerne dele en valgfri til Cecilie Fink Thompson om jeg skulle være så heldig å få lov til det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg