Luke 12 – Kokebok og forkle fra godtlevert.no

Etter vi begynte med middag levert på døren fra godtlevert.no har vi blitt flinkere både til å tørre å smake og ikke minst variere kosten.

De har inspirert oss til å bruke mer tid på kjøkkenet sammen, og ikke minst utforske nye råvarer.
Du kan lese mer om våre erfaringer her

Mannen bak de aller fleste oppskriftene hos godtlevert.no er  Ole Martin.
og denne karen har også kommet med en super kokebok.

Bak luke nummer 12 skjuler det seg altså:
Ole Martins kokebok til deg og en venn, som bonus får dere begge et ekslusivt forkle fra godtlevert.no.
Her kan du lese hva Hverdagskokken synes om boken.

0023596

 

Slik deltar du:

1. Fortell oss i en kommentar hvilken venn du mener
fortjener en bok.
2. Lik og del posten med dine venner.

 

 

40 kommentarer
    1. Solfrid Brunn fortjener en bok synes jeg siden hun er en fantastisk venn 🙂

    2. Ann-kristin Haugland fortjener en slik bok 🙂 som takk for hjelpen jeg alltid får. Uannsett hva.

    3. Synes Tone A Aastveit fortjener en oppmerksomhet bare fordi hun er den hun er!

    4. Stine ruud Johannessen… fordi vi begge prøver å inspirere hverandre i vår daglige kokkelering 😉

    5. Min gode nabo Guro Fikseth fortjener en bok. Hun har tre barn og vil sikkert bli glad for litt inspirasjon til hverdagsmat:)

    6. mia utheim sandnes fortjener boka 🙂 vi har begge små barn, og det hadde passet fint med inspirasjon 🙂

    7. Heidi Nikolaysen fortjener en slik bok, og litt jeg siden j alltid må ha en oppskrift for å lage noe

    8. Jeg synes Nina Haugland Andersen fortjener en bok, hun er en superfantastisk venninne som stiller opp for alle hele tiden. Samtidig som hun er verdens beste Mamma for sine to søte små

    9. Min svigermor fortjener en bok! Verdens beste svigermor som alltid støtter opp og er der (uten å “være der for mye”…).

    10. Min venninne Sabine fortjener en fin kokebok – fordi vi er like slitne og stressa etter lange jobbedager og enda lengre våkenetter…da er det vanskelig å finne inspirasjon til nye middagsretter:)

    11. Håper jeg har hellet med meg så jeg kan gi en til min beste venninne Marianne Mangerud som er kjempe glad i å kokkelere 🙂 MVh. Lene

    12. May Iren Nysæter trenger definitivt en bok så hun kanskje får litt mer inspirasjon til å lage seg middager 🙂

    13. Ingvild A. siden vi begge nettopp har gått ut i barselpermisjon med nr 2 og trenger litt inspirasjon til hverdagsmiddagene

    14. Bettina Karlsen!! Min svigersøster som er SÅÅ flink til å lage all mat fra bånn av.. Niesa mi er 16 mnd og aldri spist noe annet enn hjemmelaget, og nå bærer hun min kommende nevø i magen sin som ventes i februar. Jeg vil at hun skal få boka slik at hun får ny inspirasjon nå som barna vokser seg til 🙂

    15. Sabrina Johansen trenger denne boka fordi det i en hektisk hverdag med (snart) to barn og en mann i Nordsjøen, kan være greit med litt ekstra inspirasjon til å lage gode og sunne middager i stedet for å ty til kjappe og usunne løsninger:)

    16. Ønsker at min gode kusine Beate Steintveit skal vinne en sånn kokebok 🙂

    17. Jeg vil at min storesøster Mette Hansen skal vinne den kokeboka.For hun er veldig glad i å lage mat fra bunn av.Å trur hun har satt veldig stor oris på den

    18. Jeg syns min fantastiske venninne Laila Grøtan fortjener denne boka. For det første fordi hun er en person som alltid stiller opp for alle rundt seg, for det andre fordi hun er svært opptatt av mat og elsker å lage mat 🙂 Det finnes mange grunner til, men disse er de viktigste ♡

    19. Min venninne Anita Hofstad fortjener en slik bok. Er alltid flink til å lage spennede mat, i forhold til meg ;p

    20. Venninna mi, Mona Nerland, fortjener både bok og forkle. Kjekt å ha i småbarnshverdagen!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg