Luke 13 – Gavekort hos mimmis.no

Iløpet av 2014 har mimmis.no blitt en av våre faste samarbeidspartnere.
Stort utvalg innenfor gravid, baby og småbarnsutstyr og leker.
Rask service og gode priser gjør at man som småbarnsforeldre trygt kan gjøre handelen hos de.

Er det noe mimmis.no er gode på, så er det salg.
Og er det noe jeg er glad i, ja så er det salg.
Her er noen av kuppene du kan gjøre nå før jul:

(trykk på bildene for å komme direkte til produktet)

Tråtraktor, før 1499, nå 599!
0019779

Babygym, før 799 nå 399

0008753

Komplett vognpakke fra chicco med bilstol og base. Vognen kan brukes fra nyfødt.
Før 7695, nå 3849

0017494

Avent babycall, før 1699 nå 999
0013562

I tillegg har de supersalg på alt av leker:
collageMIMMIS

Bak dagens luke skjuler det seg følgende:
luke13

Slik deltar du:
1. Besøk mimmis.no og finn deg noe du har lyst på.
2. Fortell oss hva i en kommentar hva du vil kjøpe og hvilken venn du også vil gi ett gavekort til.
3. Kryss fingrene og tenk gode tanker 😉

91 kommentarer
    1. Vil gjerne kjope masse playbox xl perlesett, og vil veldig dele premien min med Linn Wingsternes, mi beste venninne, snart mor andre gang!

    2. LOOM pakke 300,oppbevaring kasse med kanin og gråtass traktor. Vil dele med Camilla Lyshaugen

    3. Ville brukt det på babycall 🙂 Og ville delt med min bestevenninne Silje Kjærstad <3

    4. ville brukt det til å betale litt av tekstra t-rex 🙂
      og ville delt med line vatland

    5. Jeg vil gi et gavekort til min gode venninne Camilla 🙂
      Vinner jeg så ville jeg kjøpt en fin lampe til min datter Sofie. Hun mangler det på rommet sitt 🙂

    6. Jeg ville kjøpt en dukkevogn til jenta mi:) Gavekortet ville jeg delt med verdens beste venninne, Cecilie Thomassen<3

    7. Jeg krysser fingrene og tenker gode tanker 😉 Håper vi vinner et gavekort som vi kan bruke på traktor med henger. Vi snakket om det i går at vi skal kjøpe det til barna, så det hadde passet perfekt!! 😀 (Krysse, krysse, krysse) God jul 🙂

    8. Jeg ville gjerne dele med Solfrid Brunn og bruke min del på en stabletårn double rainbow stacker, en sort n go skolebuss og en hoppeku 🙂

    9. Jeg ville kjøpt meg sleepyhead til nr 2 som kommer i februar 🙂
      Ville gitt det andre gavekortet til min søster.

    10. Vi kunne tenkt oss en kidkraft bokreol 🙂
      Gavekortet ville jeg delt med min venninne Anne 🙂

    11. Trenger vognpose til den lille som kommer i januar, sa de hadde gått der. Det andre gavekortet ville jeg gitt til liz therese bullgård

    12. Eg ville kanskje kjøpt tråtraktor? Så masse å velge i!! 😀
      Vil dele med Cecilie Aaserud 🙂

    13. Tråtraktor hadde vært perfekt til lillegutt 🙂 Ønsker i dag å dele premien med ei anna småb.mor i bygda, Elin Emanuelsen Gjertsås 🙂

    14. Trunki Barnekoffert “terrance”

      Ville gitt det andre til Charlotte Marie Helgerud

    15. Frøken Kanin og Løveungen. Det andre gavekortet ville jeg gitt til min kjære venninne og nybakte mamma Marianne

    16. Jeg ønsker meg kids consept teppe med stjerne på til det nye barnerommet! 🙂 Ville ha delt premien med min gode vennine Stine Vegsundvåg! 🙂

    17. Krysser fingre og tær og håper på å vinne slik at jeg kan kjøpe tråtraktor til mine døtre :))

    18. Jeg ville brukt det som et bidrag til turbo gulvteppe 🙂 og ville delt premien med Linda klingan Rue 🙂

    19. Mimmis har veldig mye kjekt og fint. Egentlig står ny vogn høyt på ønskelista, men vanskelig å bestemme seg for hvilken. Ellers så står KREA hoppeku og Funky Factory Bokstaver også som ønsker. 🙂
      Hadde jeg vært så heldig å vunnet, ville jeg delt med min gode venninne Jeanette Haug.
      God helg! :-))

    20. Jeg ville brukt gavekortet på trunki koffert til ungene 🙂 Jeg vil dele gavekortet med Søstra mi Marianne Bjerkevåg

    21. Ville kjøpt en tekstra interaktiv hund.
      Og ville delt premien med Rita V.Dybvik

    22. Ville kjøpt oioi stelleveske 🙂 Så ville jeg delt den med min svigerinne Silje

    23. Ville kjøpet en dukke med ekstra tilbehør
      Gavekortet ville eg delt med min venninne Monica Stokke

    24. Tråtraktoren ville ha vært en stor hit her i huset. Gavekortet ville jeg delt med min venninne jeanette Nordstrøm

    25. HeiN ville kjøpt en basson baby Softbag, da vi mangler dette til søskenvognen vår. Slik det er nå ksn vi ikke bruke den da lilleSøster er to mnd snart og vi bor i honningsvåg(nordkspp) så er litt værutsatt. Så hun trenger en lun bag å ligge i.
      Ville gitt gavekortet til min svigersøster som går å venter på sin julegave(en gutt som er forventet 19) <3

    26. Vognposer 🙂
      Jeg ville ha delt det min kusine Thuy Phuong som fødte for 5 dager siden 🙂

    27. 3sprouts skittentøyskurv isbjørn & 3sprouts oppbevaringskurv bie. Vil dele premien med min søster Kine Randen som har 3 små barn

    28. 3sprouts skittentøyskurv isbjørn & 3sprouts oppbevaringskurv bie. Vil dele premien med min søster Kine Randen som har 3 små barn

    29. Jeg vil velge Babygym da jeg skal bli Bestemor for første gang i Mars <3 Så vil jeg dele med min gode svigerdatter Nicole Lauritsen 🙂

    30. Øverst på ønskelista står KidKraft Bokreol i håp om at desto bokelskande gutane mine kan klare å rydde tilbake bøkene sjølv. Eg ville ha delt premien med hjertevennen min Sissel Kråkås!

    31. Og vi ønsker oss hello Kitty trunk barnekoffert til døtrene våre som er bestevenner

    32. Vi ønsker oss en gåbil fra image. Har vanskelig for å velge en siden der er flere nydelige. Gavekortet ville vi delt med Marianne H Skjeret og jentene hennes 🙂

    33. Ville kjøpt en babycall 🙂 Ville delt med min bestevenninne som har termin i mars 🙂

    34. Ønsker meg hoppekua “dokka” til sønnen min:-) Slipper de å krangle mer om lillesøster sin lilla hoppeku 😉 <3 tror han hadde blitt veldig glad og overrasket 🙂
      Vil dele med mitt søskenbarn som har 3 barn hun kan bruke gavekortet på <3

    35. Gutten vår på 3 år ønsker seg kaptein Sabeltann – drakt, også hadde det vært stas om kusina mi, Anette Isaksen, hadde vunnet gavekort sammen med meg 🙂

    36. Ønsker å kjøpe en ny babycall da vi venter en til. Og vil gjerne dele med min bestevenninne Maren Holte som just har fått ei lita ei

    37. Jeg vil velge Babygym da jeg skal bli Bestemor for første gang i Mars <3 Så vil jeg dele med min gode svigerdatter Nicole Lauritsen 😀

    38. Ønsker å kjøpe morsomme uteleker til frøkna og dagbarnet. Vil derfor dele premien med hennes lekekamerat 🙂

    39. Jeg vil gjerne kjøpe en Cocoon sittesekk. De er så fine! Og jeg håper min venninne, Nadia Olonkin Swahn, vinner sammen med meg. Hun og datteren, Alana, fortjener en oppmerksomhet.

    40. Jeg vil kjøpe avent babycall, og premien vil jeg dele med Maria Lindstad 🙂

    41. Vi ønsker oss en uro som dem har på mimmis til minste frøkna vår. Hadde vært deilig om hun hadde fått noe nytt og ikke bare arvet av storebror

    42. Ville helt klart kjøpt buggysnuggle! Hadde vært gull å hatt til begge gutta. Å gavekortet ville jeg gitt til Ann-Helene Dagsvold så hun kunne kjøpt div til vogna vi bestilte fra mimmis 🙂

    43. Jeg øsnker veldig å vinne ët gavekort på 500 kr 🙂 Og så skulle jeg latt datteren min få valgt seg akkuart det hun ville hatt <3 <3 <3 Min diamant!

    44. Jeg øsnker veldig å vinne ët gavekort på 500 kr 🙂 Og så skulle jeg latt datteren min få valgt seg akkuart det hun ville hatt til en sum <3 <3 <3 Min diamant!
      Og så hadde jeg delt med min niese, så hun kunne kjøpt noe til sin lille <3

    45. Jeg ville ha kjøpt KidsConcept Knaggrekke, 4 Blå Knagger. Min største sønn trenger noe å henge opp klær på. Også ville jeg kjøpt Lego Chima Klokke.
      Gavekort vil jeg gi til Hege Fjellheim. Hun er gravid med sitt første barn, og da kommer gavekort på Mimmis veldig godt med 🙂

    46. vil gjerne dele med min beste venninne maria elvelund jørgensen 🙂 og jeg ville kjøpt Babylonia Bæresjal “BB-Slen” 560cm og legt i resterende selv 🙂

    47. Her tror jeg det vil bli jubel hvis vi fikk ei brun hoppeku og en gråtass med henger! 🙂

    48. Ville gitt ett gavekort til Maj-Britt Bonge Johansen.
      Så ville jeg kjøpt en Baby Jogger City Select med ekstra sete eller BabyDan Leketeppe, Love Birds, Baby Blå

    49. Jeg har handlet på mimmis.no før,topp service og fine ting ! 🙂 Skulle jeg være så heldig,ville jeg gjerne hatt disse to fine ullbuksene i str 68 og 86 til de to farmor-prinsessene våre i Singapore.
      De kommer hit i januar og trenger virkelig varmere klær enn de har der 🙂

      http://www.mimmis.no/produkt/7083-maximo-ullbukse-hvit.aspx
      Så ville jeg ønske at svigerdatter i Oslo kunne få gavekort og kjøpe den fine traktoren til farmorgutten på 2 1/2 år eller storesøster på 6 år ♥ Her er det mange ønsker og enda flere gode tanker !-!

    50. Ønsker selv en ny babycall, og vil gjerne gi venninnen min og 4-barnsmoren Ida Søraa et gavekort.

    51. Jeg henger meg på i dag 🙂
      Å skulle jeg være heldig så vil jeg dele premien med Bente Therese Tovås, min gode venninne 🙂

      Jeg ville kjøpt denne suttekluten i alle fall.
      http://www.mimmis.no/produkt/6220-teddykompaniet-diinglisar-sutteklut-mus.aspx
      Vesla sin er så slitt at den ikke ser ut, å den blir ikke ren uansett hvor mye man vasker den. 🙂
      SÅ en ny som kan svitsje plassen det trengs 🙂
      Å så ville jeg kjøpt Sofie La Girafe Baby Olje og Body Lotion 🙂
      Har prøvd en slik start pakke med 4 prøver i, å de produktene er geniale på ett lite barn med atopisk eksem å veldig tørr hud 🙂 SÅ dette ville jeg handlet for gavekortet 🙂

      Ønsker deg og dine en fin 13.Desember
      Hilsen Monica Karin
      [email protected]

    52. Venter på førstemann, så mye man trenger.. Mange bæreseler på tilbud, ville kjøpt en Bjørn Borg Bæresele Original. Og delt gavekort med Thea Hille. Krysser fingrene

    53. Har ikke kjøpt noe til gutta enda så gavekort hadde kommet godt med 🙂

    54. Lillefrøken begynne rå bli stor, så skulle lagt gavekortet i en IDA seng til henne. VIlle delt gaven med Marianne som nettopp hadde bursdagsbarn i hus, en 1åring.

    55. Dersom jeg er den heldige, vil gavekortet uten tvil bli brukt på sakkosekk til prinsessa! Gavekortet vil jeg dele med min søster Hege!

    56. Jeg ville ha kjøpt Barnevaderen Regnbukse+Støvler til sønnen min, og jeg ville delt med Kathrine Hus 🙂 Krysser fingrene! 🙂

    57. Ville kjøpt noen fine treleker til gutten vår, byggeklosser eller puttekasse feks 🙂 Ønsker å dele premien med Heidi Øvrelid 🙂

    58. MaxiCosi Base, Easyfix 2014
      Ønsker at gavekortet går til Karina Monclair

    59. Her ville jeg kjøpt gråtass med henger, en fantorangen bamse og en fantorangen paraply

    60. Ville delt med Ruth Solveig Morka. Ville selv valgt noe fine møbler til jenterommet til snuppa

    61. Hadde jeg vært så heldig å vinne, så ville jeg nok kjøpt Hoppeku til mine 2 små tantebarn, og delt med min søster Monica 🙂
      Har krysset både fingre og tær, og tenker kun gode tanker 😉

      Mvh Siv Paulsen

    62. Mimmis.no – farlig eldorado for mor og barn..! Hvis jeg skulle være den heldige, så vil jeg gjerne at søsteren min, Bente Unni, skulle få gavekort også. Og jeg tror mitt valg for hva pengene skulle brukes til, måtte bli en sittesekk med traktor på til minstemann. – da kanskje han kom til å sitte stille en stund! 🙂

    63. Jeg ville kjøpt kidsconcept turbo gulvteppe til min sønn som snart skal få sitt eget rom! Ville gitt gavekort til min svigerinne Maria Byvold 🙂

    64. Jeg ville kjøpt et emil kostyme, en emil caps, gråtass traktor med henger, pippi pepperkakeformer og delt gavekortet med min søster Silje Hegle Kalland

    65. Ville kjøpt oppbevaringskurv fra 3sprout el hylle til bøker 🙂 deler gjerne med Anette Risløkken <3 tvi, tvi

    66. Skrev bare på Facebook jeg, håper ikke jeg mista sjansen nå, for bæreselen (in the pocket baby sele) vår fra mimmis er borte etter julehandelen på ikea og vi trenger sårt en ny…..krysser fingre tær og synger og ber og tenker gode tanker <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg