Luke 13 – Vinn valgfritt tutuskjørt og hårbøyle fra Barnelykke.no

Da har vi åpnet selveste Lucialuken.
Og i dag passer det jo perfekt at man kan vinne et valgfritt tutuskjørt fra

draft_lens17581778module149422293photo_1302273121funny-clock

Barnelykke har et spennende utvalg kvalitetstøy til små prinser og prinsesser.
I tillegg til mye flott interiør.
De har fokus på kvalitet og nostalgi

Hvordan delta?

Legg igjen en kommentar på hvem du ønsker å gi tutuskjørt og hårbånd til?
Bli følger av barnelykke på facebook

Vi trekker vinneren i kveld kl 23.

Nysgjerrig på neste luke? HER ser du våre premier

20 kommentarer
    1. Datteren min på 2 opererte inn dren i ørene denne uka og har hatt en generelt pyton uke. Hun er verdens fineste pyntedokke og prinsessefaktoren hadde steget betraktelig med tyll 🙂 Syns hun fortjener påskjønnelse.

    2. Ønsker å vinne dette til min herlige datter på 9 år som heter Henriette <3 Mange klemmer fra mamma Elisabeth.

    3. Ønskjer å vinne det til jenta mi på fire år, som dansar heile dagane:-)

    4. Ønsker åringen dette skjøtet til mitt nydelige barnebarn Anne Kristine som nylig fylte 4 år 🙂

    5. Ønsker å vinne dette skjørtet til mitt nydelige barnebarn Anne Kristine som nettopp har fyllt 4 år 🙂

    6. Ønsker å vinne dette til min herlige og fantastiske datter på 5mnd, verdens snilleste baby ❤️ For å vise hvor stolt jeg er ❤️

    7. Tanteungen min (på 16mnd) som elsker å kle seg ut å pynte seg hadde elsket en sånn tutu<3

    8. Min lille prinsesse på 14 måneder som straks blir storesøster elsker å pynte seg,da leter hun straks opp ett speil eller vindu så hun kan se hvor fin hun er:)

    9. Ønsker å gi det finfine tutuskjørtet til min lille prinsesse på 6mnd. Gjerne i en større størrelse (1år) sånn at hun kan få den til jul og ha den hengende på en knagg på det nyoppussede rommet sitt. Og mor kan glede seg over at hun kan bruke den til sommeren.

    10. Til datteren min Mille på 2 år. Hun elsker å pynte seg og for henne er hver dag en fest.

    11. Dette ville jeg gitt til den flotte datteren min 🙂
      For et fantastisk flott tutu!

    12. Jeg ville gitt det til min datter! Hun elsker å danse, og hermer etter en liten ballerina dagen lang. Men her hvor vi bor er det liten mulighet til å lære seg ballett eller annen dans. Et tutu-skjørt kunne allikevel gitt henne følelsen av å være en ekte prima-ballerina, og så kan jeg lære henne det lille jeg kan:) ..Dessuten eeeelsker hun å pynte seg med skjørt og kjoler, og dette er et skjørt jeg vet hun ville blitt ellevill over!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg