Luke 14 – Bathblocks

Badtid er enten supergøy eller virkelig upopulært.

De små forandrer mening om denne stunden rett som det er.
Og badestunden kan fort gå fra idyll til kaos.

Bak dagens luke ligger det noe som virkelig har gjort badestunden populær hos oss.

Bathblocks

 

Screenshot 2014-12-13 18.16.18 Klosser som på magisk vis sitter sammen når de er i kontakt med vann.

Screenshot 2014-12-13 18.15.20Fargeriket og innbydende gir de barnet en annerledes lekeutfordring i vannet.
Screenshot 2014-12-13 18.16.45

 

Vår absolutte favoritt er lekekjøkkenet, som vesla kan holde på med i de uendelige.
Her kan hun leke og søle så mye hun vil med vann, uten at det gjør noe som helst.
Screenshot 2014-12-13 18.15.44

 

Bak luke 14 skjuler deg seg altså bathblocks fra andemorshop.no

luke14

 

Slik deltar du:
1. Besøk andemorshop.no og finn ut hvilken pakke
med bathblocks du vil vinne til deg selv og en venn.
2. Fortell oss i en kommentar hva du vil vinne.
3. Lik og del innlegget med dine venner.

 

 

158 kommentarer
    1. Badeblokker prinsesseslott. Vil dele med Anne Lise Skjellerud.

    2. Jeg ville delt flytende kjøkken med min kusine Janne Karin. Tror både mine to små og hennes to ville digga dem

    3. Flytende kjøkkensett eller stor ballbane 😀
      Vil dele med Heidi Thomassen 😀

    4. Badeblokkee prinsesseslott 🙂 vil dele med ei venninde som ej desverre ikkje ser so altfor ofte <3 Elin Aarseth & lille Isabell <3

    5. Jeg vil vinne kjøkkensettet og dele med min venn Kenneth Nicolaysen.

    6. Det så ut til å være en hit! Jeg ønsker badeblokker liten ballbane 🙂 og vil dele med Silje Fredriksen

    7. vil vinne de med brannstasjon 🙂 å dele med min gode venninde mia henriette 🙂

    8. Ønsker et prinsesseslott og ønsker å dele med min søster Linda Knudsen

    9. Ønsker et prinsesseslott og ønsker å dele med min søster Linda Knudsen

    10. Ballbanen hadde gjort seg med en unge som elsker baller. Ville gjerne delt med venninna til 2 åringen min. Mammaen hennes heter Hege Hulløen

    11. Åå, disse var kule:) håper å vinne prinsesseslott til min datter, Elea Celin. Ønsker å dele med min gode venninne Kristin og hennes datter:)

    12. Min Leon på 2 år ønsker seg helt klart stor ball bane, å vil dele med beste kompisen sin Sondre. :))

    13. Stor ballbane til min gutt og prinsesseslott til Hilde Sørensens prinsesse<3

    14. Badegutten vår hadde elska stor ballbane. Og eg ønske å dela me gutten til min bestevenninne som blir 2 år i dag 🙂

    15. Ååååå så stili.
      Hadde vært supert med kystvakt til min sønn på 2 år. Faren hans jobber på båt, så hadde vært kult.
      Prinsesseslott til tantungen min

    16. Woow!! Så kult! Dette må nok skaffes uansett. Ønsker å dele premien med Siv Beate Tengs som har 2 barn som elsker og bade. Ønsker oss badekjøkken 🙂 <3

    17. Så morsomme! Stor ballbane hadde vært knall her for lillemann som elsker all lek med ball

    18. Ballbanen hadde vært tipptopp for min 2 år gamle datter og for lillegutten til Heidi Bråthen.

    19. Stor kystvakt! Perfekt til min snart 4-åring og etterhvert 1-åringen også! Vil dele med min gode venninne Camilla Heggdal, og sønnene hennes på 4 år og 2 år!

    20. Jeg ønsker meg ballbanen til liegutt, og til Mali Marie Bergs lille gutt 🙂

    21. dette hadde vore ei super gave både til mine 2 og til tantebarna. Vil gjerne dele med min søster. Alle hadde nok falt i smak, men velger flytende kjøkken som første valg. kryssa fingrane for litt førrjulsflaks

    22. Håper å vinne prinsesseslott til jentene mine, og ballbane til min bestevennine Marte Hansen sin jente

    23. Store badeblokker ønskes til mine barn og til mi kjære marita stenhaug johansen si datter ho Lotta. Mi lille gumorpia

    24. Stor kystvakt. Ville delt med kompisen til sønnen min på 4 år 🙂

    25. Vi ønsker oss Stor kystvakt, og vil dele med søster Carina Stålem Malde 🙂

    26. Jeg skulle gjerne hatt kjøkkenutstyr til mine små kokker 🙂 Ballbane til min venninne sine gutter: Maria Bolle. Hadde nok blitt mange timer med bade morro 🙂

    27. Både ungene mine og søstra mi sin gutt hadde blitt ville av glede av å få leke med stor ballbane 🙂

    28. Jeg ønsker meg prinsesse slottet! Og jeg vil dele den med venninnen min Edel sin 9mnd gammel datter <3

    29. Jeg ville ha hatt prinsesseslott til min datter og ballbinge til min søster May-Britt sin sønn.

    30. Ville gjerne vunnet den store ballbanen til vesla mi og fetteren hennes som er 3 dager eldre 😀

    31. Det flytende kjøkkensettet hadde vært helt genialt! Ungene begynner å bli litt store og kjeder seg fort i vannet med “tradisjonelle” badeleker, dette ville vært supert for dem!! 🙂

    32. Ønsker oss stor kystvakt! Ønsker også at Marita Leet skal få til sin sønn!

    33. Lekekjøkkenet hadde vært helt genialt! Og synes at grandtantungen min også skulle hatt en slik 😉 Tvi tvi ♡

    34. Stor ballbane hadde mine jenter digget, og guttene til min venninne Karianne Holthe-Mellbye også!

    35. Jeg vil dele badeblokker – stor ballbane med Charlotte Marie Helgerud! <3

    36. Stor ballbane vil jeg dele med min bror som også har en liten gutt som hadde elsket dette;-)

    37. Ballbingen ville nok 3 åringen min digget! Problemet er vel at jeg ikke vil kunne få henne opp av badekaret med ballbingen

    38. Badeblokker – Stor Ballbane eller klokken hadde Vært genialt. Driv å bygger bad nå så hadde Vært ei perfekt gave til jenta mi.
      Vil dele med min venninne Marit.

    39. Ønsker oss det flytende kjøkkenet. Ønsker at min brors datter og skal få et sett. hadde Vært fint for henne når hun var hos pappa 🙂

    40. Vi ville gjerne vinne stor ballbane og dele med min fantastiske niese som blir 3 år den 23des. (Marie Are)

    41. Stor ballbane:-) Ville delt med min søster Monica Runningen, så søskenbarna får likt 🙂

    42. Min gutt vil vinne stor ballbane og ville delt premien med min brors datter 🙂

    43. Stor ballbane, og den ville jeg delt med tantungen min Mikkel 😀

    44. Ønsker stor ballbane. Har hatt lyst på slike helt siden andemor fikk de inn i shopen

    45. Badeblokker – Prinsesseslott…vil dele gaven med Bettina Karlsen, min svigersøster som er mamma til min elskverdige niese <3

    46. lille Majamor fyller 1 år neste uke, og med nytt badekar hadde det vært supert med den store ballbanen. Ville delt med Marte Sveen som er mor til Majas venninne ❤️

    47. Stor kystvakt hadde blitt populært her. Det tror jeg ville blitt populært hos fadderbarnet mitt også,så ville delt med ham

    48. Ønsker meg ballbingen og vil dele med min skjønne Laila Jønholt og prinsessene hennes

    49. Dette var en veldig artig badeleke! Om jeg er den heldige til å bli trukket ut vil jeg dele med min søster Charlotte. Her i huset er barna 7, 5 og 0, og hos henne er de 2 og 0 så tror alle barna kommer til å kose seg med – Badeblokker – stor ballbane.

    50. Stor kystvakt ville falt i smak hos våre små ,badeglade, gutter Marianne Falstad

    51. Badeblokker – Stor Ballbane

      Hvis jeg vinner, så vil jeg gjerne dele premien med Camilla Henrikke Esp 🙂

    52. Vil gjerne vinne ballbane til mi frøken og gutten til min gode venninne June 🙂

    53. Stor ballbane hadde vært supert, både til mi lille og fadderbarn Vilde (Ine Lunder)

    54. Stor ballbane hadde ok vorte ein hit både her og hjå Annelen Horsås som eg vil dela premien med 🙂

    55. Vil gjerne vinne ballbane til meg og min kjære søster Johanna Tangeland☺☺

    56. Ønsker Stor Kystvakt, den var råflott. Og denne vil eg dela med mi niese Ida Husebø 😀

    57. Stor ballbane hadde vært topp å ha når farmor-gulla kommer på besøk,alltid stas å bade !
      Jeg skulle ønske at prinsessa vår i Singapore også kunne få en,hun er sjefen over alle sjefer når det gjelder å bade ♥

    58. Eg vil vinna stor ballbane til god guten vår som nettop har hatt bursdag og som er veldig glad i ball

    59. Badeblokker – Stor Ballbane 🙂 tror maria elbelund jørgensen hadde blitt glad for disse også 🙂

    60. Stor ballbane hadde vært veldig populært her! Hadde vært supert å vinne, og da ønsker jeg å dele med venninnen min Hanne.

    61. Mine pseudotvillinger leker nok gjerne med “Badeblokker – Stor Kystvakt” sammen. Deler gjerne med min barselvenninne, Christina 🙂

    62. Badeblokker stor ballade.
      Solstråla med vanntema i år skulle fått den andre 🙂

    63. Åh! Så tøft! Her elsker vi å bade, både sammen og bare guttungen. Vi har et stort badekar og en gutt som elsker vann! Leker i badekaret har vi derimot lite av og en stor ballbane eller kystvaktsettet hadde vært veldig gøy. Er helt sikker på at fetteren ville elsket å leke med det i dusjen hos seg også, så vi ønsker ballbane 🙂

    64. Stor Ballbane! er jo såå kjekt å se ballen ruller nedover;-) og den premien ville eg gjerne delt med barnehagen til vesla sånn at alle ungene på avdelingen kunne fått leika med på badedagane deiras 🙂

    65. Ønsker å vinne slepebåt settet til min venninne Anita Hofstad og meg selv. Eller rettere sagt til gutta våre.

    66. Badeblokker, Stor Ballbane hadde vært kjempe flott å vinne til jenta mi som absolutt elsker å bade! Ville dele med Kjersti Susann 🙂

    67. Vi ønsker oss stor ballbane og vil gjerne dele med vår kjære søte snille nabo May-Liss Iversen og hennes småtroll ☺️

    68. Ønsker oss prinsesseslott til vår datter på 3,5 år som er glad i å bade 🙂

    69. Jeg ønsker meg stor ballbane til datteren min, ville delt med vennen hennes Mikkel

    70. Stor ballbane så veldig kjekk ut. Den hadde vært fin i badekaret til svigers også.

    71. Her hadde flytende kjøkkensett blitt tatt godt i mot av 2,5 åringen som vi har jobbet hardt for å bli trygg i badekaret

    72. Ønsker ballbanen, ser helt super ut! Vil dele med en venninne fra barselgruppen 🙂

    73. Jeg ønsker meg veldig gjerne et slikt sett <3 Da hadde jeg satt det hos min mamma <3 som er bestemor til min prinsesse på 5 og oldemor til mitt tantebarn på snart 1 år 🙂 De koser seg sammn, og min datter elsker hun lille og hul lille syns det er stor stas med hun største, det er så herlig å se på hvordan de små skjønner at det er barn de har med å gjøre og måten de kommuniserer på med alt annet enn ord! De krbber sammen og min leser bok for henne, og bygge tårn som hun kan rive – de er herlige <3 Kryser fingrene. Da kunnemin dtter på 5 år vist henne og hun minste hadde hermet, hehe jeg ser det for meg hvor mye de hadde kost seg, de som har så stor glede av hverandre 🙂 Og så får mamma noen leker som ikke bare er for større barn, det er et + det også 🙂 Krysser fingre og tær ***

    74. Stor ballbane vil dele med min lillesøster- mine to små nevøer

    75. Åh min Kasper skatt hadde elsket slepebåten:) det hadde min lille niese Celine også likt så da ville vi ha delt premien med henne☺️

    76. Vi ønsker oss den store ballbanen og deler gjerne med mine to badeglade nevøer

    77. Jeg ønsker gjerne å vinne stort kystvakt badeblokker sett til gutten min, og ønsker å vinne et sett til min søsters døtre

    78. Ønsker meg kjøkkensettet og ønsker å dele det med min fantastiske svigerrinne Silje Foss Bleikli 🙂

    79. Jeg ønsker å vinne flytende kjøkkensett. Deler gladelig med Nathalie 🙂

    80. Jeg har veldig lyst til å dele den store ballbanen med Christina Elise Wold 🙂

    81. Flytende kjøkkensett hadde vært perfekt til Christian, den lille kokken vår, som fyller 2 neste år. Om han så kunne delt med si søte venninne, da ville det vært to par barneøyne som skulle skinne. Krysser både fingre og tær, måtte vi være så heldige å vinne denne premien her <3 Signe sin mamma heter Rina Christin Johnsen…

    82. Stor ballbane hadde vært kult. Deler så gjerne med søster Silje Uteng. Gooood jul 🙂

    83. Woooooæw så kult, aldri hørt om dette før! 🙂
      Ønsker oss badeblokker – stor ballbane!
      Ønsker å dele det med den lille i magen! 🙂 <3

    84. Det flytende kjøkkensettet så jo helt genialt ut!! 🙂 Det vil vi gjerne ha!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg