Luke 14 – Vinn SingSang triologien fra Barnebokforlaget.no

Nå kan en heldig vinner vinne den flotte singsang triologien fra

barnebokforlaget

SingSang kortene er populære her i heimen, og kjekke for både liten og stor.
Flotte bilder, tips til aktiviteter og sangtekstene står tydelig på til de store 😉

Bli gjerne følger av barnebokforlaget på FACEBOOK, der har de spennende oppdateringer om nye bøker osv.

Slik deltar du:

Legg igjen en kommentar om hvorfor akkurat du ønsker å vinne denne pakken.

Lykke til 🙂

56 kommentarer
    1. Min gutt blir 2 år 23/12. Han fortjener at foreldrene kan synge mer med han siden han er så utrolig glad i å synge men vi kan nesten ingen sanger.

    2. Vil veldig gjerne vinne denne pakken for sønnen min på 2 år elsker musikk, danse og synge! =) Midt i blinken for oss!

    3. Ønsker og vinne fordi vi er en sang glad familie med 2 små gutter på 2 og 4 år. Di hadde hatt stor glede av singsang 🙂

    4. Har to sang glade jenter på 2 og 4 år som hadde elsket disse kortene når dem leker samlingsrund.

    5. Disse sangkortene er heeeelt fantastiske!!! Har to små som elsker å synge. Å med disse kan barna få holde å velge selv, uten at “den nostalgiske sangboka” går i stykker, eller at de skjærer seg på arkene. Her vil de bli brukt og satt pris pån:)

    6. Jeg har vokst opp med sang, men har glemt så mange sanger. Jeg ønsker at gutten min (og evt kommende barn) skal få vokse opp i et hjem fult av sang 🙂 Da er singsang kortene fantastisk ! 🙂

    7. Jeg vil gjerne vinne denne samlingen. Vi er glad i å synge, men med disse kortene blir det ekstra gøy for barna. Har prøvd de med dattera mi, hos noen venner, og det var stor stas å kunne trekke ut kort for å finne ut hvilken sang vi skulle synge. Det blir garantert suksess her i huset! 🙂

    8. Har ei tulle på snart 1år som er kjempeglad i sang og musikk. Hadde vert supert med singsang kort og lært henne sangene å kjenne alerede nå 🙂

    9. Jeg har alle sing sang kortene, og de gir meg og ungene kjempe masse moro 😀 Min kusine venter barn om noen måneder, og det ville vært veldig hyggelig å kunne gi henne sing sang kortene til henne i gave for jeg vet det vil gi hun og barnet (og eventuelt kommende barn) masse glede 🙂

    10. Vi i familien ønsker oss sing sang triologien da vi har en liten sangfugl som ELSKER de hun har i barnehagen 🙂

    11. Datteren min elsket disse kortene da hun gikk i bhg. Hun er nå 7 år og synger og leser for lillebror på 7 mnd. Disse kortene hadde vært helt supre å bruke nå når vi leser og synger sammen. Lesetrening for eldstemann, sang/rim/regle-glede for minstemann.

    12. Jeg er veldig glad å synge for barna, men ofte blir det de samme sangene. Derfor hadde det vært supert men inspirasjon:-) Vi krysser fingrene:-)

    13. Disse kunne jeg tenkt meg å gitt til datteren min da jeg har sett hvor stor stas det er når de tas frem i barnehagen. Veldig kjekt!

    14. Det hadde blitt satt utrolig stor pris på her. Storesøster går i kor og elsker å synge. Mamma og lillebror prøver å synge masse, men det hadde vært utrolig stor hjelp med dagens premie!

    15. Vi har baby sing sang korta sjøl, så dei vil jeg gi bort i julegave til ei lita prinsesse:) Dei andre vil vi beholde sjøl:)

    16. Har to jenter på 2 og 5 år hjemme som ville blitt super glad hvis vi vant, for da kunne de ha brukt dem i samlingsleken deres! Og jeg kunne brukt de i samlingene på bhgen jeg jobber i og glede 12 flotte jenter og gutter!

    17. Å desse ser bare så fine ut!!! Har ei lita på 15mnd som elsker at vi synger, Mn det blir stort sett bare de samme sangene. Og de to andre jentene på 6&8 år er også glad i sang! Dette er noe som vi hadde kunnet brukt ut i det uendelige. Finnes vel ikke noe bedre enn en fin rolig sangstund ?

    18. Har en gutt som liker å synge. Har ikke prøvd disse kortene så det hadde vært fint å vunnet muligheten til det! 🙂

    19. Har to jenter på 2 og 5 år hjemme som ville blitt super glad hvis vi vant, for da kunne de ha brukt dem i samlingsleken deres! Og jeg kunne brukt de i samlingene på bhgen jeg jobber i og glede 12 flotte jenter og gutter!

    20. Har en gutt som elsker å synge, skulle gjerne hatt disse kortene til litt inspirasjon!

    21. Jeg ønsker å vinne sangkortene til min niese (7 mnd) i Sverige. Med norsk mamma er det gøy om hun kan få lære sangene på norsk. Jenta mi på 3 år elsker sine singsangkort:)

    22. Jeg vil gjerne vinne singsangkort slik at jeg kan synge sangene for og sammen med min datter. Jeg kan ikke så mange barnesanger, så dette hadde vært en flott mulighet for sangstunder for pappa og datter sammen i pappapermisjonen.

    23. Vi har de første sangkortene og storebror på to år elsker å synge til lillesøster på to måneder. Da er det kjekt å ha kortene å bli “minnet på” ulike sanger, i tillegg til at bildene er fine å se på og snakke om. Skulle gjerne haty flere å variere i 😉

    24. De hadde vært supre til trilletreffet jeg er med og arrangerer i kirka, for barn fra 0-6 år 🙂

    25. Det hadde vært gøy å vinne sangkortene da vi bor utenlands og jeg ønsker at min datter skal få lære så mange norske sanger som mulig. Det hadde blitt en fin julegave til hele familien:)

    26. Jeg er tante og vil gjerne vinne,
      sangkort slik at jeg kan tonen med niesene mine finne. Kanskje blir jeg populær eller bare kjempesær. Håper dette rimet bringer lykke slik at jeg kan prøve meg på et sangstykke:)

    27. Mine unger elsker disse, så disse hadde jeg syntes var supert å vinne slik at jeg kunne glede min nevø med samme kort som gleder mine barn så mye 🙂

    28. Vi har “mine aller første sangkort”, men de har bitt så lurvete! Å vinne et sett nye, i tillegg til de to andre settene, hadde vært supert!

    29. Har hørt så mye skryt om disse, og nå har jeg i 7 måneder sunget tulleord til de to halve barnemelodiene jeg husker for datteren min. Tror også disse kan være ypperlige for henne og hennes engelske pappa.

    30. Lisjesystra mi har termin om 2 veker, hennar første barn. Eg har desse sjølv, er godt brukte så ikkje noko å gje vidare.. kjempekjekke:-)) Eg vil gje dei til lisjesystra mi og mannen hennar. Eg har gitt singsong i gåve 2 gongar før og dei vart veldig glade for det! Spes fint for dei som har gløymt sangane frå eigen barndom, he he .;-)

    31. Vi har en sønn som elsker sanger og for mamma hadde det vært supert med hjelp til sangtektene. I tillegg har vi en pappa som jobber med å lære seg norsk, så for ham er det både språkhjelp og en god innføring i norske barnesanger. Hele familien vår hadde altså vært veldig fornøyde 🙂

    32. Vår datter på 4 elsker å synge. Vi har en av sangboksene, og den har blitt brukt flittig. Hadde vært supert å hatt hele serien slik at vi kunne lært noen nye sanger:-)

    33. Her har jeg 3 stk som elsker sang og musikk, men dessverre er jeg dårlig på å huske sanger så blir bare de samme om og om igjen og gjerne bare refrenget eller ett vers;)Og som kommende førskolelærer ønsker jeg virkelig å utvide repertoaret innen barnesanger! Så denne hadde blitt tatt varmt imot av både store og små!

    34. Min lille herlige gullgutt på 18mnd elsker sang og musikk. Men dessverre kan ikke mamman noen sager. Disse hadde passet perfekt, så vi kan synge sammen!!:)

    35. Jeg elsker å synge for gutten min. Hadde også vært kjekt å få mannen med på leken. Dette hadde nok gjort susen 😀

    36. I har en gutt på 13 mnd som e like glad i sang og musikk som mamman sin :)) han elska når mamma syng til han! så detta hadde gjort både gullet mitt og me sjøl såå glad! 🙂

    37. Jeg har ei jente på 2,5 år som synger dagen lang. Det er ikke alltid st vi vet hvilken sang hun synger, men ved bruk av sing sang kort kan hun enten vise oss, eller vi kan finne sanger sammen som vi kan synge. Å bruke sanger som språkstimulering passer kjempegodt for barn på hennes alder. I tillegg kan jeg bruke kortene i jobben min som logoped, og da vil flere barn i barnehagealder få dra nytte av kortene! Så bruksområdet er stort 🙂

    38. Ønsker å gi singsangkort til min lille datter som elsker å synge. Vi trenger å få pappaen litt med på sangene, men han kan ingen norske barnesanger. Det ville gjøre sangen i familien mye enklere! 🙂

    39. Hvert kjekt å kunnet sunget mer for gutten i huset, men når en ikke kan noen sanger så blir det lite synging :-/ så håper på å vinne sånn at jeg kan synge mer for han fremover 😉

    40. Storesøster på snart 4 år har en av boksene, god de elsker vi å synge. Nå har hun fått to lillesøstre og set hadde vært topp å vinne og finne nye sanger å synge sammen med alle jentene mine 🙂

    41. Jeg vil at min sønn på 4 mnd skal dette, vil gjerne synge for han, men husker tekster dårlig.

    42. Vi synger mye hjemme, men virker som et supert verktøy så barna kan være mer delaktige på hvilke sanger som faktisk skal bli sunget. Kan også bruke de på jobben min da jeg jobber sammen med barn med funksjonshemning. De vil være geniale for de uten språk å få komme med sine ønsker til sang.

    43. Hadde vært utrolig å vinne singsang til våre tre små:-) Det hadde blitt mye sangkoZ det!

    44. Kjempefint konsept. Har en pakke med vers og rim. 4-åringen vil nok ha glede av sangkortene også!

    45. Vi håper å vinne så vi kan utvide sangrepertoaret vårt. Vår lille prinsesse elsker sang og musikk 🙂

    46. Vi håper å vinne så vi kan synge og danse mer sammen med lillegutt på snart 2 år 🙂 Og så har jeg lyst til å gi bort den ene i gave til Hjelp oss å hjelpe Vestfold, så noen andre også kan få denne gleden 🙂

    47. Har to små som elsker sang og musikk og som dette vil være perfekt for 🙂

    48. Jeg har kjempegod erfaring med disse kortene fra min jobb som ped.leder i barnehage. Barna elsker dem. Min lille på 16 mnd kommernok også til å like dem. Han elsker når vi syner for han, og med bildene på kortene blir det lettere for han å ønske seg sanger:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg