Luke 16 – Vinn full pakke fra Barnevaderen, verdi 1200 kr

Barnevaderen, produktet ALLE småbarnsforeldre burde ha i heimen.

Barnevaderen bringer med seg MANGE fordeler, vi bruker vanlig barnevader til han i mellom og krabbevaderen til minsta som ikke går enda.

Aldri våt, aldri søl og gris fordi man må ta støvlene av buksa osv.

FANTASTISK.

bilde

Og nå, kan en heldig leser vinne FULL pakke, verdi hele 1200.
gavepakke jul

Full pakke består av:
en stk barnevader
en matchende jakke
filtsokker
Støvler

Slik deltar du:
Bli følger av Barnevaderen på facebook
Og fortell meg du ønsker deg barnevader til og hvorfor 🙂

LYKKE TIL.

Nysgjerrig på hva som er i neste luke?
Se HER

32 kommentarer
    1. Skulle gjerne hatt denne pakken til sønnen min på 2 år.. Hadde passet perfekt akkurat nå siden jeg fikk beskjed fra BHG i forrige uke at regntøyet hans er litt lite:-D

    2. ønsker til sønnen min på 16 mnd 🙂 blitt en perfekt gave for han til våren/sommeren 🙂

    3. Ønsker meg til jenta mi som starter i barnehagen i februar. Hadde vært topp å ha en slik til våren.

    4. Har ei datter på 20 mnd som elsker å bade…… Det er kun barnevaderen som holder henne tørr gjennom våte dager i barnehagen, og nå er hun i ferd med å vokse ut av sitt første par, og ønsker seg veeeldig nye! 🙂

    5. Åh vilken härlig färg. Vore perfekt till min tjej på 5 som är mer lerig och blöt än torr och ren 😉

    6. Flott antrekk i Norges vanligste vær. Fin til lillegutt som søster kan arve etterpå

    7. Vår eldste gutt på 3,5 år elsker å være ute. Han har i løpet av året klart å slite ut tre tegnsett. De aker mye i barnehagen, og koser seg masse ute. Så dette hadde vært en perfekt premie til han.

    8. Ønsker barnevaderen til sønnen min Noah Johan på 2.5 år siden han elsker alt som heter vann og sølepytter.. Han er stadig våt siden vannet lurer seg både hit og dit i vanlig regntøy 🙂

    9. Ønsker barnevader til min sønn på 15 mnd til å ha i bhg til våren. Perfekt for en liten som vil plaske i vanndammene. Spreke farger lyser opp gråe dager.

    10. Den hadde vært gull å ha til vesla på 2, 5. Ho elsker å hoppe i vanndammer, og er sjeldent tørr når ho kommer inn. Jeg ønsker meg en sånn til ho.. 🙂

    11. Sku hatt sån tel dattera mi på snart to. Ho driv å tar svømmeknappen i sølen i bhg:)

    12. ønsker ein slik pakke til min hærlige sønn på2 år. han elsker å være ute og spesielt når det regner! da bader han gjerne i dammene han finner også! 🙂 så eg krysser fingrer for at han et den heldige! 🙂

    13. Eg skulle veldig gjerne hatt Barnevaderen til jenta mi på 3,5 år! Ho elsker å vera ute, uansett vær og vind! Og mukker ikkje for å ta seg ein skikkelig regnværsdans i den største sølepytten 😉

    14. Ønsker barnevaderen til sønnen min på snart 1 år. Kjekt å ha når han skal begynne i barnehagen og vil plaske i sølepytter. Fine og friske farger.

    15. Ønsker meg dette til sønnen min på snart 2 år. Han ELSKER virkelig vann og skal oppi alle vanndammer han finner. Denne regnbuksa virker lur. Kanskje han slipper å bli våt hele tiden med den 😛

    16. Sønnen min skal begynne i barnehagen til høsten og barnevaderen står på utstyrslisten! Ønsker oss en slik! 🙂

    17. Ønsker meg til jenta mi på 2,5 som elsker å hoppe og stupe kråke i sølepyttene. Er ikke sjelden hun har blitt våt og har bytteklær på når hun blir hentet i barnehagen. Krysser fingrene!

    18. Jeg ønsker meg til jenta mi som fyller to år om ei uke. Hun elsker å plaske i vanndammene og det er vanskelig å holde henne tørr på beina.. 🙂

    19. Ønsker denne til min sønn på snart 1 år som elske å plaske i vannet både inne og ute.

    20. Sønnen min på 16 mnd skulle helst bare vert i sølepytter hele tiden. Dette hadde nok passet perfekt til han:)

    21. Lillemor på 2 år elsker å svømme i vannpyttene. Hun blir som regel alltid våt, og dermed fort kald. Hodet pleier og å få en dypp i søla, så her snakker vi våt fra topp til tå..!! 😛

    22. Ønsker meg denne til gutten min på 5,5år som elsker å vere ute å leke og som alltid blir våt fra topp til tå. Han har allerede slitt ut to sett regnklær i år..

    23. Vi har til størstejenta på snart 4 etter å ha vaske og tørket unødvendig mye bhg.tøy! Vadereren blir også uunværlig når lillebror skal begynne i barnehagen også!

    24. Ha vært kjækt til mitt tantebarn på 2,5 år. Hun er våt når hun kommer hjem fra barnehagen. Elsker å sitte og hoppe i vannpyttene 🙂

    25. Med en liten 3 åring, som er svært så aktiv. Så er barnevadere et must!! Alle mammaer vil vel se sønnen sin hoppende i en vannpøl

    26. hade vart perfekt til min 2 åring som elsker og bada i vannet ut. og veit att detta er de beste man kan ha på før att hålla han tørr. så ønsker det masse.

    27. Jeg ønsker at min datter skal få denne pakka til sin sønn, mitt yngste barnebarn. Hun heter Anita Gulbrandsen og barnebarnet heter Marcus. Han trenger str. 98 og gjerne i fargen blå.

    28. Hadde vært flott med dette settet til Morten minstemann i familien. Han er full rabbagast hele tiden og elsker å leke med vann. Barnevaderen er jo helt geniale for slike små sølekakebakere 🙂

    29. Har en gutt som er hele tiden ute å leke med vann skole vare fint hvis vi viner !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg