Luke 17 – vinn 6 måneder GRATIS spotify.

Vi ELSKER musikk.
Vi er av den typen at vi alltid har bakgrunnsmusikk så lenge ikke TV står på.

Vi foretrekker forskjellig musikk til forskjellige tider.

Kom i gang musikk om morgenen, rolig til middag og kveld, opp og hopp musikk en litt lang og grå søndag.
Musikk kan brukes til så mangt.

En praktisk og GRATIS (!) tjeneste er barnelandet.no som har god og variert oversikt over barnemusikk i forskjellige sjangre.
Listene er koblet til spotify, enkelt og helt supert.

Derfor skulle vi gjerne hatt premien bak luke 17 selv.

luke17

 

 

Slik deltar du:
Bli følger av Barneladet på facebook.
Fortell oss i en kommentar hvem du vil dele premien med.

Lykke til!

23 kommentarer
    1. Min kjære Lars Hollekim, slik at han har musikk på jobb og eg hjemme i mammapermisjon med vår sønn 🙂

    2. SUPER premie, jeg som er mammaen er veldig plaget med øresus, så her må vi ha på radio/lyd hele tiden!! Dette har vært positivt for barna som også har blitt veldig glad i musikk, og kan å synge mange sanger!

    3. Vil dele med min fantastiske venninne og fadderen til min datter, Heidi Nybakk 🙂

    4. Vil gjerne dele med min fantastiske lillesøster, Tine Mariell Gjelten :):)

    5. Jeg har likt siden og jeg har likt og delt innlegget om konkurransen på Facebook 🙂
      OM jeg skulle være heldig så vil jeg dele med min venninne Bente Therese Tovås 🙂

      Ønsker deg en fin Onsdag videre.
      Hilsen Monica Karin

    6. Her liker både store og små spotify! Vi vinner gjerne, og ønsker isåfall å dele premien med min søster Silje.

    7. Jeg vil gjerne dele med min mann Vidar, slik at vi kan ha vår egen konto. Slik vi har det nå, er det full krig om hvem som skal få høre på musikk på jobb, hjemme, på tur o.s.v. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg