Luke 18 – Vinn gipsavstøpning

Jeg har glemt at barna noen gang har vært så små.

Det har jeg tenkt hver eneste gang jeg har fått et nytt barn eller holdt et annet nyfødt barn.

Disse små vokser så innmarri fort.

Med et poff er de store.

Man glemmer, selv om man tror man husker så glemmer man hvor små de EGENTLIG er.
At sistemor knapt var lengre enn drikkeflasken min på sykehuset er vanskelig å forestille seg i dag.

Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å lage meg minner på hvor små de egnetlig var.

Bak luke 18 skjuler det seg noen veldig flotte minnelagere. Nemlig en valgfri gipsavstøpning fra mimmis.no

luke18

 

Slik deltar du:

1. Besøk mimmis.no og finn ut hvilken avstøpning du ønsker å vinne
til deg og din venn.

2. Fortell oss hvilken du ønsker å vinne i kommentarfeltet.

3. Del innlegget på facebook (tagg gjerne den du nominerer)

 

 

 

 

Psssst husk at mimmis.no har et superkupp på ALT fra kidkraft også.

 

 

trade
Du finner alt fra kidkraft her

29 kommentarer

Siste innlegg