Luke 2 – Oly interaktivt bilspeil.

Det er kjekt med et speil mot barnet når barnet sitter bakovervendt.

En god måte å kunne komminusere med barnet og ikke minst et tredje øyet som holder øye med barnet.
Oly interaktive bilspeil fra BenBat er mye mer enn bare et speil.

41rqVwDZZfL

 

Med to store øyne og en liten munn kan det lyses opp et ansikt i herlige Oly,
Med en liten fjernkontroll kan du som sitter foran enkelt gi barnet underholdning på lengre kjøreturer.

bffb1ef40e374a74abab1d51a66154de-image

 

Lyder, musikk, blinkende øre og et levende ansiktet som blunker og ler, blir Oly en god medhjelper i bilen.
Og med et stort godt speil gir den deg som foreldre en god oversikt over barnet som sitter i baksetet.

Premien bak luke 2 er levert av Norske Servicesystemer som er leverandør på babyutstyr med god kvalitet.
I dag deler vi ut to Oly, et til deg og et til en god venn.

Slik deltar du:
1. Legg igjen en kommentar som forteller hvem du vil gi premien til.
2. Lik og del innlegget på facebook (Tagg gjerne den du vil gi premien til når du deler)

Vinner du, vinner også vennen du har nominert.

188 kommentarer
    1. Vil gjerne gi gaven til Ronja Kristin som venter ei lita prinsesse:) Gleder meg til å få enda et tantebarn:)

    2. Jeg vil gjerne gi dette til min lillebror som skal bli pappa i på nyåret. Han er verdens beste og en utrolig omtenksom person.
      Han er ung og gru-gleder seg til å bli pappa for første gang, det hadde Vært utrolig kos å kunne gi han denne

    3. Jeg vil gjerne gi premien til bestemoren til ungene, hun kjører de innimellom og dette hadde vært supert!

    4. Håper på å vinne til gutten min på 2 og lillesøster som snart kommer! 🙂 Om jeg vinner vil jeg dele premien med min søster og hennes jente på 7 mnd. 🙂

    5. Jeg vil gi det til søsteren min Nina Vinje 🙂
      De er to jevngamle fettere som syns dette hadde vært kult 🙂

    6. Jeg vil gjerne gi den til mi lille jente som ikke er så veldig glad i å kjøre bil.

    7. Jeg vil gi den til min lille gutt på 3 mnd, som trenger litt underholdning i baksetet:)

    8. jeg vil dele premien med min lillesøster og hennes sønn ❤️ de skal snart flytte, dette speilet ville hjulpe til alle bilturene de må ta 🙂 Rebecca gashi 🙂

    9. Ååååååå, en slik er jeg på utkikk etter. Vil dele med min kollega Camilla Halvorsen som venter sitt første barn.

    10. Jeg vil gi det til min baby i mahen når hun kommer ut. Så kan vi ha kontakt når vi kjører bil.

    11. Jeg vil gjerne gi den til veninnen min Cecilie Olsen-Ryum ❤

    12. jeg vil dele premien med Stina som har en 3mnd gammel sønn og denne hadde vært midt i blinken for meg som har ei frøken på 1 mnd

    13. Jeg vil gjerne gi “oly” til min niese Cathrine Sjøblom Aldersjøen 🙂 som skal få barn for første gang.jippy.hurra . Noe såå flott med en Oly .

    14. Ønsker å gi denne til Turid og Eivind som har lille Leah på 3mnd 🙂
      Ha en fin dag!

    15. Vil gjerne gi denne til min lille hissigpropp som ikke er særlig glad i og kjøre bil, kansje denne kan gi han en litt bedre tur 🙂

    16. Jeg ønsker å gi premien til datteren min, Isabel, som venter en guttebaby i Januar

    17. Vil gjerne gi den i gave til en venninne som venter ei jente i februar 🙂

    18. Eg vil gjerne gi eit slikt speil til naboen min Ann Kathrin Strømmegjerde som har fikk tvillingar for nokre månadar sidan 🙂

    19. Dette hadde vært helt supert for jenta vår på 5mnd (og for oss). Ønsker i tillegg å gi til vennen min Elisabeth som veldig snart er firebarnsmor

    20. Vil gi denne til christine nilsen (venninne) som fikk ei jente rett før jeg fikk ei jente.. de er nå 3 og 5 uker 🙂 vi to trenger en slik i bilen 🙂

    21. Jeg vil gjerne dele premien med Eva Lill Svaland som nettopp er blitt førstegangs mamma til ei lita prinsesse

    22. Den hadde passet til frøkna mi som hater å kjøre bil. Kanskje bilturene til familien går litt lettere i jula.

    23. Jeg vil gjerne gi den til Alexander,minstegutten i familien,og siden vi har to små nominerer jeg Haldor,kjæresten min,så kunne han vunnet ett til prinsessa på 2;)

    24. Til min fantastiske lillesøster Malin Kleppen. Alenemor til 2 små under 2.5 år som kjører ca 1 time hver dag for å levere i barnehage. Skulle hatt litt underholdning så slipper hun å både kjøre bil og underholde småbarn. Hvertfall nå med vinter rett rundt hjørnet ♡

    25. Jeg vil gi den til samboeren min som skal kjøpe ny bil nå, så da hadde dette vært supert til ettåringen i baksetet 🙂

    26. Jeg vil gjerne gi den til mannen min som hater det nåværende speilet vi har i bilen. 😛

    27. Jeg vill gjerne dele en slik premie med Maria Helen Jensen 🙂 Hun har 2 gutter under 2 år og jeg har 1.. Lange bilturer kan fort bli en utfordring!

    28. Jeg vil gjerne dele premien med min gode venninne 4-barnsmoren Ida Asp Søraa 🙂

    29. Jeg ville gjerne delt premien bestevenninnen min, da døtrene våre bare skiller 2mnd og lange bilturer blir ofte kjedelig for ei på 8mnd og ei på 10 mnd 🙂

    30. Den hadde vært veldig fin å dele med min lille gutt. Før vi skal kjøre helt til hytta flere turer i vinter.

    31. Jeg vil gi dem til lille jenta mi som river og ser bakover mens resten at familien ser riktig vei.

    32. Denne vil jeg gi til Barnebarnet mitt 🙂
      Slik at hun har underholdning når hun sitter i baksetet i bilen 🙂
      Denne virker jo bare kjempe fin 🙂
      Hilsen Monica Karin

    33. Hadde vært morro å vunnet, siden jeg har to barn som jeg kjører rundt på. Og hadde vært kjekt med en slik til minstegutt på 1 år, som fort blir litt utoldmodig i bilen og ikke minst hadde vært supert å fått følge med.
      Hadde jeg vært så heldig å vunnet, ville jeg delt premien med min venninne Lis Mari Skjellhaug. Hun har en skjønn liten sønn som jeg er så heldig å være tante og fadder til.

    34. Jeg vil gi den til sønnen til bestevenninna mi Kristin Tverråbak

    35. Vil gjerne at Marita Leet skal få en slik! Vi har akkurat flyttet langt unna og ønsker denne slik at den lange bilturen ikke skal bli så tung for gutten deres, for vi ønsker ho oss så gjerne besøk av de! (og omvendt)

    36. Vil gjerne dele med Nina Larsen, da vi har barn med to mnd mellomrom

    37. ønsker at storebror og svigerinne som venter barn nr to i april kan få en sånn, med en toåring fra før av syntes jeg denne virker grei å ha i baksetet ☺️

    38. Jeg ønsker at min venninne Anne Marthe Olaussen skal vinne dette:)

    39. Vil gjerne dele med Irene Frimanslund Storsæt, vi er så heldige som har nokken
      herlige rabbagster begge to, og for snart 6 uker siden fikk Irene sin prins nr 2, så kunne
      gjort seg med et par ekstra øyne då 😉

    40. Vil delt den med gudmor si prinsæssa Linnea. Det kan bli bra å ha når di ska kjør på besøk te oss

    41. Jeg ville gitt denne til min veldig herlige og gode vennine som ikke vil fortelle på FB at hun er gravid

    42. Har ei venninne og en fetter som venter en bebis når som helst nå 😀 de fortjener det virkelig!

    43. Jeg vil gjerne gi denne til min aller beste venninne. Vi ble kjent på barselgruppe for over 11 år siden.
      Nå har vi begge fått oss hver vår attpåklatt. Hennes særdeles etterlengtet ❤ En nydelig prinsesse…

    44. Eg vil dele premien med Ida Gams Mathiassen som vente baby nr 2 i desember.

    45. Ja hurra! Jeg vil gjerne vinne denne til min flotte venninne Hilde Moe som jeg har delt to permisjoner med! Nå er min ved dens ende mens hun har noen mnd igjen! Hun holder på å ta billappen så det hadde vært hyggelig for henne å hatt denne i sin nye bil

    46. Jeg vil gjerne ha en sånn en til dattra mi 😀 og gi en til silje fjære sundstøl

    47. Ville gitt det til Cathrine Sjøblom Aldersjøen som venter ei prinsesse i april.

    48. Ønsker å dele med Natalie som fikk sin gutt 25 dager før vi fikk ei jente. ❤️

    49. Ønsker å gi denne til min svigerinne som venter sitt første barn i januar 🙂

    50. Skulle gjærne ha hatt en til sønnen min, og en til Gry Helen Kaldal 🙂

    51. Jeg vil gjerne gi en slik til Charlotte. Så kjøreturen blir lettere og ikke fullt så lang, for vesle gutten, neste gang de tar turen hjemover over fjellet 😀

    52. Vil gjerne dele den med Øystein Sekse Øie så vi kunne fått en til hver av våre tvillinggutter:-)

    53. Jeg vil gi den til Heidi Malen Hundal som blir mamma for andre gang om noen måneder 🙂

    54. Hvis jeg vinner vil jeg gi den andre til ei venninna mi, Monica Nelvik, som venter sitt første barn til våren! 🙂

    55. jeg vil dele denne med maria elvelund jørgensen, min beste venninne, som nettopp har fått lappen
      🙂

    56. jeg vil gi gi gaven til til Jannicke Teig, vi sliter begge med barn som hater å kjøre bil

    57. Jeg ville gitt den til barndomsvenninnen min, silje nerli, og den søte lille gutten hennes. Hun er flink til og besøke venner og familie, og kjører derfor korte og litt lengre turer med babyen sin ganske ofte. Da hadde dette speilet vært perfekt 🙂

    58. Må være perfekt for min frøken fryd som ikke er noe glad i bilkjøring!

    59. Bettina Karlsen! Hun er min svigersøster og bærer min kommende nevø i magen sin!
      Han ventes i februar og da passer jo speilet ypperlig til hans velkomst 😀

    60. jeg vil dele med min gode venninne Ann-Helén Sevik som får sitt første barn i januar

    61. Jeg vil gi en til Per Olav Hoås! Han trenger en i bilen sin, så vi kan underholde barna våre på de lange turene våre!

    62. Jeg vil dele med min venninne Therese Bråthen 🙂 Vi har begge fått barn nå og ett slikt speil vil være midt i blinken 🙂

    63. Jeg kunne tenke meg å gi en sånn til min venninne Hege da det er mye kjøring når man bor i Finnmark… 😉

    64. Vil gjerne dele denne premien med min lille søster da vi begge har en spennende tid i møte og venter våre første babyer i februar 2015! ♡ 😀

    65. Jeg vil gjerne gi en til min beste venninne Maren Holte som just har fått ei lita prinsesse

    66. Vil gjerne gi premien til min svigerinne Siv som er 5 dager på overtid med sin lille prins 🙂

    67. Ønsker å gi den til min mann når han skal ut å kjøre med vår lille prinsesse i baksetet 🙂

    68. Jeg vil gjerne ha premien og den skal gies til min bror og hans kjæreste 🙂

    69. Denne syns jeg Ramona Sand skal få som får baby nr tre neste år!

    70. Jeg vil gjerne gi denne til min vennine Lisset Malaihollo som får en sønn en gang i februar 🙂

    71. Hei. Denne såg kjekk ut. Vil gjerne gi en slik til min svigerinne som venter en gutt i januar. Har en liten på 5 mnd selv som ville likt og hatt noe spennende som skjedde i bilen. Krysser fingrer!

    72. Æ ville gitt den til min søster Tine Lingrasmo og hennes 1 år gamle sønn

    73. Jeg vil at min lillesøster Charlotte skal få denne. Når hun er på tur ned til oss høres det kjekt ut da turen tar over 3 timer og hun har to gutter under 3 år 🙂

    74. Vil gi en til min søster Christina Svihus som har ei lita jente som er 2 måneder mindre enn min lille jente 🙂

    75. Jeg vil gjerne at min gode venninne Stine Thygesen skal få denne til sin nydelige sønn på snart 10mnd

    76. Jeg vil gjerne gi den til lille prinsesse mi som sitter i baksetet I bilen

    77. Jeg vil gjerne gi den til lille prinsesse mi som sitter i baksetet I bilen

    78. Jeg vil gjerne dele med mine venninne Jennie Vollset som snart får en liten jente!

    79. Jeg vil at min fantastiske søster skulle hatt seg en sånn til verdens søteste tantegull

    80. Oi, for ett fantastisk praktisk og gøyalt speil!
      Her må jeg nok dele premien ut til Carl Martin, Min mann. Dette er praktisk på lange bilturer som vi ofte har 😉

    81. Ville gitt det til Lene arefjord, som er verdens beste venn og tobarnsmamma

    82. Ville brukt den til min ettåring, som er utålmodig i bilen og til mitt tantebarn

    83. Denne vil jeg gjerne gi til Monica – så blir kanskje kjøreturen litt mindre stressende

    84. Jeg ville gitt den til søstra mi Ann Synnøve Aae som fikk en liten prins i oktober 🙂

    85. Jeg ville gitt den til svigermor. Hun bor i Larvik men kjører oss stadig til og fra Lillestrøm. En stolt bestemor som gjerne sitter barnevakt, og da kunne ha bruk for denne.

    86. Jeg ville gitt denne til min søster Camilla Lundsrud, som fikk en kronglete start når hun fødte sin sønn for 8 uker siden, og som ikke fikk han hjem før for en uke siden.

    87. Jeg vil gi denne til min søster og bestevenninne Karina Nome. Som får sin førstefødte nå om få dager til

    88. Eg vil gi den til nevøen min som kjem til verden innen eit par dager!

    89. Jeg vil gjerne dele den med Veronika som jeg har blitt veldig god venn med via barselgruppa <3

    90. Jeg vil deler med min kusine Madeleine Bjerregaard, som akkurat har fått sitt første barn 🙂

    91. Jeg vil absolutt gi den til datteren vår,marie:) hun er ikke fornøyd i det hele tatt,når vi kjører…men hver dag,MÅ vi ha hun med…og turen er pyyton… Kanskje dette hadde hjulpet på 😀

    92. Denne kunne jeg faktisk tenkt meg å beholdt selv – er nemlig gift med en mann fra Sunnmøre, men vi bor rett utenfor Oslo. Denne hadde vært helt fantastisk å hatt på de lange bilturene til og fra vestlandet, så 1-åringen har underholdning når han er våken i bilen 🙂 vi reiser avgårde om bare et par uker, så å vinne en slik nå ville bare vært helt perfekt! 😀

    93. Jeg ønsker meg dette til meg selv og datteren min på 4 mnd.
      Det hadde vært stas så slipper storebrødrene og underholde;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg