Luke 20 – Vinn søskenvogn fra jollyroom.no

Nå kan en heldig vinne søskenvogn til en verdi kr 4999 fra

logo_no

www.jollyroom.no har markedets største lagerførte sortiment.
De har alt fra barneutstyr, klær og leker.

Nå kan du vinne en flott søskenvogn fra Beemoo.
Det er to vendbare sittedeler som inngår (barna kan sitte både mot og fra deg)
Vognen kan suppleres med bag, og de kjører en superkampanje på vognen nå.

Les mer om vognen her

Hvordan vinne?
Bli følger av Jollyroom på FACEBOOK
Legg igjen en hyggelig kommentar og du er med i trekningen 😉

Lykke til.

Og følg med i morgen! Da setter vi igang hovedpremien vår!

Premieoversikt finner du HER

26 kommentarer
    1. Vil gjerne ha den selv 🙂 Da blir det lettere å levere/hente i bhg og komme seg ut på tur med begge ungene. Eldste er 2 år og 4 mnd, yngste er 2 mnd. Nå bor vi så nærme bhg at storesøster kan gå, men vi flytter snart litt lenger unna.

    2. Vi ønsker oss veldig denne, har en gutt på ett år og til våren kommer det en lillesøster eller lillebror. Da hadde denne vognen vært perfekt!

    3. Denne vogna hadde passet så bra for oss!:) om noen uker har vi to tette<3 jeg blir mye alene med barna pågrunn av fars jobb. Hadde vi hatt denne vogna så kunne barna og jeg kosa oss på trilletur sammen alle tre:)

    4. Jeg vil gjerne ha den selv 🙂 Vi kvittet oss med tvilling og trillingvognen fordi jeg ikke regnet med at vi fikk bruk for den lengre, men med barnehageplass ganske langt borte har det endt med at en av ungene sitter oppå vognen (også om vi skal gå langt). Noe den ikke akkurat tåler i lengden, derfor ville jeg blitt kjempe glad om vi fikk en ny vogn 🙂

    5. Dette villa gjort hverdagen mye enklere med 2 barn! Sier ikke neitakk til den 🙂

    6. Ja denne har vært kjekk å gitt til en venninne som har 2 små og trenger sårt en vogn til begge 2 😉

    7. Åhh den hadde vært perfekt til mine små.. Har en sønn på 1,5 år og venter en liten jente i februar! Trenger ny vogn, så jeg kan hente lillegutt i bhg og ha med prinsessen! Krysser fingrene for litt jule-lykke

    8. Denne hadde vært super å ha når storebror skal hentes i barnehagen 😉

    9. Hadde passet helt topp her i hus. Har 1 gutt på 2 og ei jente på 3mnd. Da kunne eg ha gått te butikken å ta begge me mg. Ogandre turer.

    10. Ønsker oss en søskenvogn selv! Vi venter nr tre i april og har fra før av en jente på 15 mnd og gutt som nettopp fylte tre år 🙂 hadde vært perfekt julegave til hele familien 🙂

    11. I midten av oktober fikk jenta vår på to en lillebror. Hun er veldig opptatt av lillebror og vil være med der det skjer, så en vogn til begge to hadde vært den perfekte julegave 🙂

    12. Denne vil jeg gjerne vinne 😀
      Ha en riktig god jul og ett godt nytt år!
      I år er det første julen til min sønn, det feires med brask og bram og hele familien 🙂 Alt er veldig stas! 😉

    13. til meg selv 🙂 da jeg har en sønn på 15 mnd og venter ei jente ca 2 mars 🙂

    14. Venter nr 2 i februar og trenger en søskenvogn. Denne var veldig fin så denne hadde vært en fin julegave 🙂

    15. Har en ettåring som er født med en alvorlig og komplisert hjertefeil, og venter en liten til våren. Ettåringen vil ha behov for å sitte i vogn lenge, og med tre tette er vi avhengig av å ha en søskenvogn for å komme oss ut av huset. Det er lov å håpe, vel:)

    16. Hadde vert supert å vunnet denne. Hadde gjort kvardagen enklare, for meg som er mykje aleine med 2 små barn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg