Luke 21 -Vinn gavekort verdi 1000 kr til deg selv og to venner! fra mimmis.no

Nå kan du og to heldige venner vinne gavekort verdi 1000 kr hver.

mimmis.no har alt til baby og barn.

Et stort utvalg, rask og personlig service og gode priser.

En titt inn til mimmis anbefales:
Mimmis_logo

Alle småbarnsforeldre fortjener noe ekstra før jul.
Mimmis.no er i det gavmilde hjørne og deler ut hele 3 gavekort verdi 3000 kr!

Fortell oss hvorfor du og dine to venner fortjener gavekortet.
Kanskje blir du den heldige og får samtidig leke julenisse <3

Lykke til!

26 kommentarer
    1. Jeg vil dele med med min gode venn som også er min lille søster. Vi venter barn med 1 mnds mellomrom:) jeg har en jente fra før også. Det hadde kommet godt med siden vi ikke har så god råd.

    2. Jeg håper jeg vinner pga jeg har vært sykemeldt i over 2 år. Og har gjerne lyst og dele den gleden ved og vinne med to av mine aller beste venner som har støttet meg mye i det siste 🙂

    3. Jeg ønsker å dele med storebror med to barn
      fordi han alltid stiller opp for meg og datteren min, også vil jeg dele med venninna mi som venter ei jente i februar og fortjener en oppmuntring:)

    4. Jeg vil dele med mine to svigerinner som har to små gutter 🙂 jeg vet at de ville blitt kjempe glade og takknemmlige, og det er den største glede som finst. Hadde og vært en fin gave til guttungen min som fyller 1 år idag 🙂

    5. Jeg ville delt med to av mine søstre, de har fem barn til sammen, og jeg har to 🙂

    6. Det hadde vært stor stas å kunne dele denne premien me to mine to gode venninner Maria og Anette

    7. Jeg venter mitt første barn ( om noen uker) som 33 åring – det er helt fantastisk!!!, men også litt skummelt. Vil gjerne glede to av de venninnene som allerede har fått barn og vært her for meg i svangerskapet med gode råd og beroligende samtaler når jeg har følt meg “lost” 🙂

    8. Jeg venter tvillinger og siden vi trenger dobbelt opp av alt, vil jeg gjerne nominere den kommende pappaen, og min beste venn, til å vinne det ene gavekortet! Dobbel glede 🙂 Vil også nominere min bror som akkurat er blitt pappa til en søt prinsesse, hadde vært koselig å få glede andre, sammen med dere, rett før jul!

    9. Hadde vært en trivelig førjulsgave å dele dette med et vennepar som ikke får barn, men nå er fosterforeldre til en fin liten baby. Og et par som nettopp har mistet en baby i magen, og har en nydelig liten datter på 1 1/2 år. ♥

    10. Vil dele med samboer så vi kan kjøpe noe fint til både mi og hans jente. Og til ei svigerinne som alltid er positiv og hjelper til med ting og tang. 🙂

    11. Skulle ha gjerna ha vunne dette gåvekortet slik at eg kunne ha skjemt vekk jentene mine. Tvillingane blei født 3 månadar for tidleg og me måtte dermed vera på sjukehuset i 2 månadar. Og storesystera på 2 måtte vera uten mammo si. No som me er komt heim, så får me ikkje reisa på kjøpesenter grunna infeksjonsfare. Så eitt gåvekort på mimmis.no hadde vore supert. Ville ha delt det med svigerinna mi som skal ha sin fyrste baby i januar og til syskenbornet mitt som har slete med bekkenløsning i dette svangerskapet. Håper veldig på å vinna!

    12. Hadde jeg vunnet ville jeg delt med ny bakte mor Mia og kommende mor Liv 🙂

    13. Jeg vil dele med mine to gode venninner, Synnøve og Hege, som virkelig fortjener en oppmerksomhet bare fordi de er som de er 🙂

    14. Vil dele med min søster Marie og beste venninne Sofie, siden de alltid stiller opp når jeg har trengt hjelp med den kommende storebroren på 2 år og samboeren har vært på jobb. Pluss at gutta gjerne kunne tenke seg noe nytt ikke bare arvet tøy!

    15. Jeg ønsker å vinne,for å gi naboen min en oppmerksomhet…samt å vinne noe til mitt lille gull som er ventet om litt under 4 uker…naboen stiller opp så godt hun kan,for mine barn…om det er barnepass,skyss og alt jeg trenger!!!

    16. Jeg ville delt premien med to gode venninner som fortjener litt ekstra i juletiden! 🙂

    17. Jeg har en venninne som har fått tvillinger, og naturligvis trenger masse utstyr. Hun andre venninna mi har fått sin første baby, og han trenger også hele tiden fornying av leker og utstyr. Det hadde vært fantastisk å dele ut et gavekort til hver av dem:-)

    18. Jeg ville ha delt det med min beste venninne som fikk baby 4 dager etter meg 🙂 åsså det siste vil jeg gi til ei som alltid stiller opp å har ei på 9mnd 😉

    19. Vil dele det med min bestevenninne som har fått ei nydelig jente. Hu er en fantastisk god jente.

    20. Med storesøster på snart 4 år og tvillingjenter på 9 mnd har vi meire nok å bruke pengane på her i huset 😉 Ville delt premien med to supre damer på barselgruppa som har gitt verdifull voksenkontakt i ei hektisk tid der mesteparten av dagane har blitt tilbrakt innomhus. Gull verdt 🙂

    21. Vil gjerne vinne som så mange andre.. Premien ville jeg ha delt med en frivillig hjelpesentral her jeg bor som heter Pass it on. Det går ut på å kunne gi dem som ikke har mulighet til å gi sin familie den jula de ønsker. (også ellers i året.) De samler inn mat, gaver, nødvendige husholdningsartikkler osv, ja tilog med juletre er donert. I høytider som dette er det viktig å vise medmennesklighet og omsorg for alle. God Jul

    22. Vil gjerne vera julenisse for mine to flotte kusine som stiller opp når det trengs og er gode samtalepartner! Dessuten har den eine ei herlig tøtte på 4 år, mens den andre venter tvillinger rett som det er! Hooo, Hooo! God jul alle sammen!

    23. Jeg er blant mange som gjerne vil vinne denne flotte premien 🙂 Skulle jeg bli en av de heldige ville jeg dele med to av tre flotte svigerdøtre ♥ Den ene svigerdatteren vår i Singapore tok i mot oss med døra og hjertet på vid gap,og gjorde de to ukene som vi var der til en fantastisk opplevelse ! De har to små tuller på 4 mndr og 21 mndr,så det er mye som frister på mimmis.no …..Vår andre svigerdatter er også helt super når vi er sammen,de to gullungene på 2 og 6 år hadde blitt veldige glade for en overraskelse ♥
      Ha en flott førjulstid !!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg