Luke 3 – Kilde drikkeflaske

Da åpner vi luke 3 – 21 dager igjen med førjulskos og juleglede.

Bak dagens luke skjuler det seg en lekker sak fra Hadeland Glassverk.

Hadelandglassverk har hver helg før jul herlige førjulsaktiviteter for hele familien.
Screenshot 2014-12-01 20.55.02

Hest og kjerre, Eventyrstund med nissemor, blås ditt eget glass, mal din egen julekule, farg lys, quilteverksted for barn, fersk bakst, julemat, julesalg og god gammeldags julestemning.

Bak luke 3 gir Hadeland Glassverk en heldig bloggleser og en god venn vinne en lekker KILDE drikkeflaske

Stekespade silikon stjerne gulSlik deltar du:
1. Fortell oss hvem du ønsker å gi denne premien til.
2. Lik og del dette innlegget (tagg gjerne vennen du ønsker å gi premien til)

Vinner du, vinner også vennen du nominerte

 

65 kommentarer
    1. Vil gjerne få lov å gi denne til tidenes beste veninne. En som alltid stiller opp,som alltid får meg til å se det positive i ting, som får meg til å smile/le. En veninne som eg ikkje kunne vert foruten. En ekte sjelevenn! Siv Katrine Holm Gustavsen <3

    2. En flott flaske å ha med på trilleturer, jeg vil gjerne gi en flaske til min gode venninne Kristin Stuan som snart skal bli mamma

    3. Ville gitt en til mammaen min. Kun fordi hun er verdens beste mamma og bestemor, og hu fortjener det. Hun som alltid er ute på tur hadde trengt denne.

    4. Ønsker å gi denne til Sela, min sporty beste venninne gjennom 23 år 🙂

    5. Jeg ønsker å dele premien med min beste venninne, Ragnhild Solheim.
      Fordi hun fortjener det.

    6. Ønske å dela denne med ei som har fått litt formykje motgang i det siste
      Anne Karin D Engelstad

    7. Er veldig glad i vann og drikker det hele dagen. Vannflaske er genialt! Ønsker gjerne å vinne denne til meg og min søster Silje Danielsen.

    8. Vinner jeg, ønsker jeg å gi denne til den beste mor /mormor Sissel Halvorsen

    9. Jeg vil gjerne gi en til min bedre halvdel slik at vi kan nyte gåturene våre med lille prinsessen som er 4 mnd.

    10. Vil dele med min mor som er helt avhengig av vann og flasker 🙂

    11. Jeg vil at min kollega på treningssenteret skulle vinne denne,hun er rett og slett amasing! Driver stedet og har en pågangsvilje og styrke jeg ikke har sett maken til! Hun hadde virkelig fortjent og fått denne oppmerksomheten!!!

    12. Ville delt den med min bror, Atle, som er like avhengig av kaldt vann som meg. Og som student, har han ikke råd til alt sånt.

    13. jeg vil dele denne med min mann, så han kanskje kutter ned på brusen og begynner å drikke mere vann <3

    14. Min søster fortjener denne da hun virkelig står på og trener til tross for sykdom og masse smerter <3

    15. Til min kjære, vi trenger å drikke mer – spesielt vann. Det ville blitt mer fristende med denne 🙂

    16. Jeg ønsker å gi ei flaske til Søstra mi som er verdens beste 🙂

    17. Denne ville jeg gjerne dele med dattera mi Kairi, slik at hun få ta med vann på skolen

    18. Jeg vil dele med min kjære søster maranne kamme, siden hun pleier å være den som drar meg ut av sofaen og ut på tur. Da er det godt å komme hjem til en deilig kald flaske med vann

    19. Jeg vil gjerne dele premien med min kjære søster, Hanna, som studerer i utlandet og endelig kommer hjem en tur til jul! 🙂

    20. Min aller beste venninde, som jeg ser altfor skjelden…. Ellen Maria Brende! Perfekt å “dele” en slik gave med denne propellen

    21. likt og delt, til min far som må ha kaldt vann i kjøleskapet og bør slippe å få i seg 24tusen kjemiske og hormonforstyrrnese stoffer fra en plastflaske

    22. Vil gjerne gi en slik til verdens beste venninne Ellen Storhaug Kviserud

    23. Jeg vil gjerne gi en til Hege (min mann søster). Superduper dame som jeg er veldig glad i:)

    24. Ønsker å gi denne til min aller beste venninne Martine:-) hun stiller alltid opp, og gir deg en skulder å gråte på om man kunne trenge det! Hun er omsorgsfull og helt fantastisk:-)

    25. Hvis jeg vinner vil jeg dele gaven med min supre bestevenninne May Iren Nysæter <3

    26. Håper jeg kan få gi denne til min gode venninne Marianne Mangerud <3

    27. eg vil gjerne gi den til min oldermor som tilfeldigvis råd av legen om å drikke mer vann enn brus på grunn av hennes sykdom. Og for å gi henne denne fantastiske flaske ville hjelpe henne til å minne henne og ville drikke mer vann hun trengte. Forhåpentligvis kan det hjelpe henne og gjøre henne lykkelig i denne julen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg