Luke 4 – Gavekort fra Reima.

Som trebarnsmamma har jeg prøvd mange forskjellige merker til utetøy til barn.
Og når det kommer til dresser, luer og votter finner jeg INGENTING som holder barna så varme og tørre som Reima.

Det er med stolthet vi åpner luke fire,
Her deler vi ut et herlig gavekort verdi 1000 kr til deg og din gode venn kanskje fra nettopp REIMA.
nettsiden til Reima, kan du enkelt finne nærmeste forhandler eller bestille din favorittdress rett hjem i postkassen, hvem vet kanskje har de et godt tilbud også? Ta også en sjekk på deres instagramkonto @reimaskandinavia for deres adventskonkurranse
collage1collage2

Slik deltar du:
1. Fortell oss i kommentarfeltet hvilken venn du nominerer
2. Lik og del innlegget (tagg gjerne vennen du nominerer)

Vinner du, vinner også din venn.

446 kommentarer
    1. Ville delt denne fantastiske premien med Martine Reitan <3 Henne fortjener dette fordi henne er en fantastisk god veninne <3

    2. Ville delt med min datter,slik at barnebarnet kunne fått en god dress

    3. Vil gjerne dele med kona mi, wiktoria wessel johnsen, hvis vi vinner. Dattera vokser så raskt:)

    4. Jeg vil dele med Marit Nilsen, sluk at gudmorgull får seg fine, varme klær!

    5. Jeg vil dele med Marit Nilsen, slik at gudmorgull får seg fine, varme klær!

    6. Vil dele med min venninne Birgitte. Vi har to kompiser på 2 år som gjerne kunne tenkt seg Reima dresser 🙂

    7. Jeg nominerer Lene Foldvik og krysser fingrene for at våre to små kan holde seg varme i barnehagen

    8. Jeg vil gjerne dele med min beste venninne Silje, og hennes lille datter Frøya, som er like gammel som min egen datter 🙂

    9. Vil selvfølgelig dele det med min storesøster, Tirill Fjellhaugen. Nevøen min trenger gode varme klær når de bor i kalde vindfulle Danmark (jeg håper selvfølgelig de flytter tilbake til Norge igjen så min gutt på 1,5 år og min nevø på 2 år kan få et tett bånd)

    10. jeg vil dele med Charlotte Torvik. Fordi vi hadde en superhyggelig roadtrip med barna i går 🙂

    11. Jeg vil dele denne premien med tvillingmamma og venninne Stina. Hun kan nok trenge Reimaklær til sine to små. Mine to kunne hatt bruk for votter og vinterdresser…

    12. Jeg ville delt det med verdens beste lille bror Viktor som skal bli pappa for første gang på Nyåret:)
      Han er en ung kjekk og omtenksom gutt som er der for meg uansett hva det er å da hadde det Vært gøy å gi noe igjen, han fortjener det 🙂
      krysser fingerne:)

    13. Jeg vil gjerne dele premien med verdens beste venninne Linn Aarseth! 🙂

    14. Jeg ville delt med min venninne Nadia som venter sitt første barn i februar.

    15. Jeg ville delt med min tvillingsøster Line-Helen, da vi har 3 små begge to:D

    16. Jeg vil dele det med Anette Horten Løvhaug som får ei lita tulle i januar.

    17. Jeg vil dele den med min gode nabo Guro Myklebust Fikseth fordi hun fortjener det:-D

    18. Jeg vil dele med Mari Jensen, hun har to skjønne gutter som også trenger godt vintertøy 🙂

    19. Reima har de beste vinterdressene uten tvil! Om jeg er så heldig å vinne ville jeg dele premien med Maria Grøthe, vi er begge trebarnsmødre og reimadressene arves i mellom barna. Hadde vært perfekt med ny dress til de eldste

    20. Ville delt den med tantejenta mi Ina, ho har som meg 2 småbarn under 3 år

    21. Hei
      Jeg vil gjerne nominere verdens beste mor og venninne Shadi Rezaei 🙂

    22. Jeg vil dele premien med min svigersøster Una Thijssen Amundsen og hennes 2 flotte jente:)

    23. Min veninne Marianne som har to små tantebarn som hun er ekstremt flink med

    24. Vil dele med storesøster Jorunn Gimnes,vi har jevngamle jenter 🙂 Reima hadde vært fint til barnehagestart 🙂

    25. Oj oj oj 😀 er jeg så utrolig heldig at jeg vinner denne vil jeg nominere mitt søskenbarn Gunn Eva Stenhaug til denne fantastiske kalender gaven da hun har 3 barn som går vinteren i møte 🙂 Denne gaven ville derfor vært perfekt 😀

    26. Jeg vil gjerne dele denne premien med min gode venninne Ingeborg Bergum og hennes to jenter 🙂

    27. jepp, Reima er best!! Jeg og min lillesøster Anne Apeland Svalastog ønsker oss dette!!

    28. Jeg ville gitt gavekortene til min gravide venninne som bor på Tynset. Der trenger de altså varme klær! Ho er nå i en situasjon hvor hverken nav eller lånekassen gir henne støtte, og med snart to barn trenger hun dette

    29. Jeg vil veldig gjerne at søsteren min Maria Lyngaas Torgersen kan få vinne deilige Reima-klær til sine to skjønne barn.

    30. Jeg ville delt den med søsteren min Bente Gimnes, så våre jenter på 5 mnd og 7 mnd kan ikle seg flotte Reima-dresser til vinteren kommer 🙂

    31. Vil dele med min hærlige svigerinne Eline Tveit som er nybakt mor og som fortjener en ekstra oppmerksomhet nå som mannen er borte på reise jobb

    32. Deler gjerne med svigerinna mi, Camilla.. Da får fine tantebarnet mitt deilig dress ❤

    33. Vil dele med min aller beste venninne, Karoline Gabrielsen, så min vakre fadderjente på 4,5 år i nord holder seg god, tørr og varm

    34. Jeg ville delt med Charlotte Skarpeid – som fikk tvillinger i April, dobbelt opp å kjøpe av alt:)

    35. Jeg nominerer venninnen min, Phuong, som får enda ei lita jente til i januar. 🙂

    36. Dette hadde vært supert å vinne! 🙂 Både for meg og mi beste venninne Maud ♡

    37. Vil gjerne dele med min storesøster Laila Nyland så hun kan vinne gavekort til sine fire små.. ♡

    38. Ville delt med venninna mi mariel annie hveding som har en sønn som e 1mnd eldre enn min <3

    39. Likt og delt:) Hadde vært flott premie for meg og min gode venninne bente høglig hansen 🙂

    40. Jeg ville delt premien med min venninne Silje Merete Ausland 🙂 <3

    41. Ønsker å dele med min kjære lillesøstermona flatum, som har 3 barn og jeg har 2.

    42. Ville delt denne med Connie som er ei super mamma alene med 2 små! Hun fortjener virkelig en god dress etter alt hun har vært gjennom og alikevell er sterk selv om hun går i zombie tilstand!

    43. Likt og delt. Hadde vært helt topp å vinne, da kunne jeg dele med min alle beste venninne her I Norge Solfrid Brunn

    44. Jeg vil dele med Siv Karin Korsmo slik at hun kan kjøpe gode og varme klær til bestemorjenta mi

    45. Jeg vil dele med Siv Karin Korsmo slik at hun kan kjøpe gode og varme klær til bestemorjenta mi

    46. Jeg vil gjerne dele premien med min svigerinne Hilde Kvislavangen. Hun har 2 små å vi har 3. Så noen fine varme dresser ville vi blitt veldig glade for

    47. Jeg vil dele med min gode venninne Camilla Skadalen og sønnen hennes Willy som fyller 1 år på søndag!

    48. Jeg vil så gjerne dele denne med min flotte venninne Marianne, som har to aktive, herlige barn <3 Hun kunne sikkert dratt nytte av dette gavekortet.

    49. Jeg vil dele med min mann så vi kan kjøpe dresser til våre to barnehagebarn 🙂

    50. Trenger ny dress her i huset å reima står øverst på ønskelisten!
      Vil dele premien med mi gode venninne May, sånn at fadderbarnet mitt også får seg ny dress!

    51. Trenger ny vinterdress til 4 åringen. Ville delt premien med min søster Marlin Hansen 🙂

    52. Jeg vil dele med min beste venninne Marita Iren Thrana! Ho fortjener dette!

      Liker og deler innlegg.

      Camilla

    53. Elsker Reima sine klær. Har 3barn,så et gavekort på 1000,- hadde kommet godt med 🙂 Jeg ønsker å dele premien med ei veldig god venninne,Nina Nango <3

    54. Om jeg vinner, ønsker jeg at min kjære søster, Kristine, også skal få et gvekort

    55. Ønsker at søskenbarnet mitt, Gudrun Sandnes Ramberg, vinner Reimagavekort til sin lille datter 🙂

    56. Vil gjerne dele denne premien med min fantastiske venninne, Ingrid Letnes, som fikk en sønn i april i år 🙂

    57. Jeg deler gjerne med min venn Amanda! Vi begge to har to stk som vokser og vokser. Og når det er skolebarn må man ha godt med tøy til ute bruk!

    58. Eg vil dele premien med vetlebroren min Erlend Haugen som blir pappa for første gang i januar 🙂

    59. Vi er begge elskere av reima! Og fordi hun er den beste, ville jeg delt premien med Ida Marie Nordheim <3

    60. Jeg vil dele denne gaven med Ingeborg Elise Moen! Hun er en fantastisk venninne som virkelig fortjener alt godt! <3

    61. Jeg ønsker å dele denne premien med ei god venninne og hennes sønn på 2.5 år 🙂

    62. Vil gjerne gi denne til Eivind ellefsen fordi han er en fantastisk pappa

    63. Vil nominere min flotte storesøster Elisabeth som er mor til 3 under 6 år. Gavekortet vil derfor komme godt med til alle mine nieser 🙂

    64. Hei. Jeg vil dele med min vennine Kariann Farstad,fordi hun ikke har så mye å rutte med,så dette hadde kommet godt med til hennes datter på 10 måneder☺.

    65. Vil dele med Elin!
      Fordi hun er super, og fordi våre to fantete frøkner ville digge å kle på seg rååååsa eller lilla dress!

    66. Ønsker å nominere min venn Brit som venter en gutt nå i desember !

    67. Eg vil dele med min svigerinne Anette Johansson som ha to gutar som treng varme klær i vinter Sverige 🙂

    68. Jeg ville delt med Linn-Beathe Suphammer som trenger det nå! Hun ble nemlig trebarnsmor i går kveld

    69. Vil gjerne dele med Sabine Schjerven 🙂 hun er verdens bestevenn

    70. Jeg vil gjerne dele premien med en tysk kollega som fødte et lite mirakel i sommer! Hun overlevde knapt ei storulykke som ung og fikk hun vite hun aldri kunne få barn, så ble hun plutselig gravid i en alder av 40!! Et tøft svangerskap som krevde tett oppfølging ukentlig pga hennes sykdomshistorie som følge av den ulykka. Babyen og mammen klarte kampen, og hun fødte ei nydelig jente i sommer 🙂 De er midtveis i husbygginga..og så blir mannen permittert og oppsagt fra jobben!! (hun ble selv permittert/oppsagt i vår) Så deres livssituasjon er ingen dans på roser,…..de trenger virkelig klærne og den oppmuntringen ♡

    71. Jeg vil gjerne dele med min gode vennine Jennifer nedrelid ❤️ Hu fortjener absolutt en kjempe fin gave

    72. Denne ville jeg delt med Solveig Skaar! Skulle gjerne hatt Reimadress til jentene våre!

    73. Jeg ville dele med min beste vennine fra Bodø! Hennes sønn bør være varm i dette været =)

    74. Jeg vil gjerne dele med min gode venninne Laila-Helene Aarsland Fauske – hun fortjener dette etter et tøft år!

    75. Har lyst å dele med verdens beste veninne “tante” Ann Kristin Lystrup
      Avogtil trenger ein bare en pause å ein oppmuntring! Håpe å kunne gi deg ein oppmuntring!!!

    76. Vil dele gaven med min snille og superkoselige venninne irene Andersen som alltid tenker på alle rundt seg..

    77. Vil gjerne dele med min venninne Linda. Hun har latt meg arve alle klærne etter sønnen hennes, som har vært til stor hjelp, men nå er de like store! Gavekort kommer godt med til våre små.

    78. Jeg vil gjerne gi en gave til gutten til min beste venninne Michelle Kirkeby. Jeg har likt og delt innlegget på fb:)

    79. Eg vil dela premien me mi fine svigerinne som for øyeblikket bur i Afrika å ska snart flytta him t kulden! Hadde kommet godt me dette Linda Aarskog!

    80. Jeg vil dele med min store(bonus)søster, Marita Synnestvedt Bangor, som nylig ble mamma til min flotte nevø! Jeg vil bruke min del til mine to jenter.

    81. Jeg vil dele med min gode venninne Janne Storholm som har to tvillinggutter. Det kommer godt med hos oss begge 😉

    82. Jeg ville delt med venninnen min Marte kopstad og de to fine barna hennes, så vi kan kose oss på tur i vinter! Varme og tørre barn er (som oftes) glade barn 🙂

    83. Jeg vil nominere min kollega May Torild Brevik. Hun hadde trengt en oppmuntring i en trist periode

    84. Jeg ville delt gavekortet med min bror, Kevin Berentzen Rasmussen. Han er pappa til to barn under 2 år, og dette gavekortet hadde kommet veldig godt med!:-)

    85. Jeg tenkte å nominere en venn men vil gjerne donere denne bort til de som trenger men ikke har penger.. så om jeg vinner så gies denne til en på gi bort og hjelpe gruppe til en som trenger dette.

    86. Bettina Karlsen, hun er svigersøsteren min, og hennes datter/min niese begynte nylig i barnehagen. Hun har også en oppfølger i magen sin som trenger utstyr til våren…Så denne premien hadde kommet så utrolig god med!

    87. Vil gjerne dele med ei fantastisk dame som støttet meg og ga meg håp da jeg trengte det mest. Ingvild Nesting 🙂

    88. Jeg ville delt denne gaven med min flotte kusine, som fikk barn 1 1/2 uke etter meg! 🙂

    89. Eg vil gjerne dele ein slik premie med mi gode venninde; Sandra Saur Bukve 🙂

    90. Hei! Jeg vil gjerne dele med min Kusine Beate Steintveit 🙂
      med vennlig hilsen Ane

    91. Jeg vil nominere Karins Ekeland, fantastisk venninne med barn på samme alder som mine søte små

    92. Nominerer min svigerinne Monica Ringgårdslie. Hun har 3 jenter under 7år og stram økonomi. Hun er alltid positiv og har godt humør uansett, så denne premien hadde passet perfekt. Jeg hadde også blitt glad da jeg har en liten attpåkladd som ikke arver noe fordi jeg har gitt bort alt.

    93. eg vil gjerne nominere Janne Varpe gravdal som med 4 tette barn verkeleg hadde trengt ei gåve frå dykk til tvillingene sine

    94. Dette hadde vært perfekt og vil gjerne dele med min søte venninne Hanne Krogh Karlstad

    95. Jeg vil nominere venninnen min Cecilie Kløvstad. Hun har blitt alene mamma i høst til sine to nydelige jenter og da kommer det alltid godt med ett gave kort på vinter klær.

    96. Ønsker at Heidi Nybakk skal vinne. Makan til venninne sjal man lete lenge etter. Har vært, og er, alltid tilstede i tykt og tynt. Er det noen som fortjener en premie så er det henne 😀

    97. Jeg vil nominere Carina Ellingsen som står på å jobber og går utdanning på siden av. I tilegg til å ha en flott familie. Hun fortjener det virkelig. Vi ser ikke hverandre så mye for hun bor i nord og jeg i sør. Men hun er savnet hele tiden. Hadde vært en flott julegave til lille Annamor <3

    98. jeg vil dele med kenneth solberg jensen 🙂 min fine mann som tar sønnen vår ut å aker med en gang det kommer snø 🙂 og jeg sitter med minste mann i snøen å leker 🙂

    99. Å jeg ville delt denne gaven med Åshild Huiberts, det ville vært helt fantastisk!

    100. Ville delt med min venninne Aliona 🙂 Vi har to barn hver på samme alder som er høyt og lavt i all slags vær, da er gode klær alfa omega 🙂

    101. Må si at jeg elsker reima kvaliteten som er super for aktive småttiser! Jeg vil gjerne dele med min kjære søster! Vi har hver vår liten småttis som elsker å være ute

    102. Jeg ville delt med min søster og bestevenn Mari Normann Vige <3
      Hun fortjener virkelig å vinne 🙂

    103. Hei! Ville delt med mi beste venninne Randi Osnes siden ho er helt super pluss alene med tvillinger på 3 år som vokser fort. Ho fortjener virkelig å vinne 🙂

    104. Jeg vil dele med Silje Sørensen. Vi har tidligere hatt både kjeledresser og votter og vi er kjempe fornøyde..

    105. Jeg ville delt gaven med min venninne og medstudent Marianne k. Jørgensen

    106. Jeg ville delt denne premien med min søster slik at både min datter og min nevø kunne fått noe av det de trenger til jul ❤

    107. Jeg vil nominere min venninne Eva Camilla Larsen Bryhn. Hun har fått sin første bebis for 4 mnd siden og jeg fikk min 3. for 3 mnd siden. Siden hun er “fersk” mor ønsker jeg at hun skal få gleden av å vinne gavekort fra Reima. Det er de beste dressene jeg har hatt til barna mine og ønsker å bruke Reima til minstesnuppa mi også! Dette hadde kommet veldig godt med da uteklær og da spesielt vinterklær til 3 barn koster mye. <3 Krysser fingrene for at vi vinner!

    108. Jeg vil gjerne nominere Vilje Skarpnes Paulsen <3 Og selvfølgelig hennes mor Line M. Skarpnes Olsen.

    109. Ønsker å dele denne med min søster Marianne. Våre døtre er alle 10 mnd og skal snart begynne i barnehage og trenger vinterdresser. Min søster har attpåtil tvillinger så gavekort ville kommet veldig godt med!

    110. Jeg vil nominere Margit Svingeseth. En god venninne og tobarnsmor som meg 🙂

    111. Jeg ville delt med min kjære nabo, Marianne 🙂 våre søte små er født med 10 dagers mellomrom 🙂

    112. Deler med Miriam Lund, som vi har vært så heldige å arve masse klær av til begge ungene våre! 🙂

    113. Vil gjerne dele med Anne Siri Fonneland om vi vinner 🙂 Vi har begge to små som trenger å bytte dresser (litt for) ofte 🙂

    114. Vil nominere min kjære og fantastiske tante Monica Karøy
      – og håper henne vinner ett gavekort så hu kan ordne en dress til
      min nydelige kusine Thea Viktoria på 4 år. De fortjener det så virkelig.

    115. Jeg vil nominere Jeanette H. Johansen, min gode venninne, som også har en jente på 2 år. Vet at prinsessene våre kommer til å leke masse sammen i vinter. Og et gavekort ville hjulpet masse da for å kjøpe en ny Reima dress! Som så sårt trengs 🙂

    116. Denne kalendergaven vil jeg gjerne dele med Siri Bråthen. Jeg har alltid hatt reima dresser til min eldste datter og nå er det minste mann sin tur

    117. Jeg ville selvfølgelig delt det med søsteren min Kristin Sætrum

    118. Hvis jeg vinner vil jeg gjerne at min beste venninne Silje også skal få en reima dress til prinsen sin 🙂

    119. Æ ville delt denne premien med min gode snille søster brita olson

    120. Jeg vil gjerne dele med min gode venninne og nå tobarnsmor , Lise Løvlid

    121. Om jeg vinner vil jeg dele med min kjære søster Laila Hindenes som også har to søte små

    122. Jeg vil gjerne dele denne premien med Nina Merete Holmen som mistet alt i en brann denne uken❤️

    123. Jeg ville delt med søsteren min som har 3 barn 🙂 Vi planlegger skitur når snøen kommer, og da er det godt med Reima 🙂 <3

    124. Jeg vil dele denne premien med min gode venninne Beate Østtveit som har to nydlige små 😉

    125. Hvis jeg er så heldig å vinne, vil jeg dele premien med Elisabeth Klavenes Sletten

    126. Ønsker at verdens beste søster skal få glede av et gavekort 🙂 Digger Reima! !

    127. Vil nominere Anette Lognseth. Hun har ei datter som snart begynner i barnehagen og trenger litt utstyr.

    128. Jeg nominerer min gode nabo Linn A Dyrvang!! Med to små kommer nok et gavekort godt med!!

    129. jeg vil gjerne nominere min godeste venn Tainee.Hennes sønn har nettopp begynt i bhg og da trenger han en sånn fin og slitesterk dress

    130. Vil dele med søstra mi, som har to små gutter. Hun heter Marianne Søberg Angell

    131. Jeg vil nominere min gode venninne Bente Therese Tovås 🙂
      Hun er mamma til 5 barn så hun både trenger og fortjener en oppmuntring 🙂
      Å hun fortjener det for hun er så snill og blid hele tiden 🙂
      Så krysser fingrene for at vi er heldige.
      Hilsen Monica
      [email protected]

    132. Min svigerinne Stine Ruud Johannessen… bare fordi hun vet like godt som meg hvor fort ungene vokser ut av sine klær 😉

    133. jeg vil gjerne at min gode venninne Birgitte Skaag skal vinne dress til sin skjønne gutt❤️

    134. Jeg vil nominere Jeanette Marie Ovesen Strand, som nettopp er blitt 2 barnsmor 😉 <3

    135. Ønsker gjerne å vinne og deler gavekortet med min venninne Siri Landre som har ett barnebarn på 1 år 🙂 Jeg har selv en sønn på 5 år <3

    136. Vil gjerne at Hanne Bradley skal vinne slik at tantebarnet mitt får en god dress

    137. Vil nominere/ dele med min gode venninne Veronica Minde, for hun er en så flink og god mor til sine herlige gutter.

    138. Vil dele med min gode venninde Anette Bore. Begge er superfornøyd med Reima da begge har aktive gutter som trenger varme og slitesterke klær. Når det kommer til hva barna trenger av klær er Reima fulltreffer.

    139. Jeg ville delt med min gode venninne Camilla Ringstad. Hun har også 2 barn i barnehage.

    140. Jeg deler gjerne premien med min kjære flotte søster Inger Anne Helde.

    141. Ville nominert storesøster Cathrine Tengelsen . Ho stod på og hjalp oss til dåpen på søndag. Hadde ikke klart det uten henne. Ho gjør alt for sine døtre. Fortjener å vinne.
      Håper vi vinner

    142. Ville delt med Kristina Hansen, Ingunn øvergård ,eller Tonje Yvonn Martinsen

    143. Jeg vil gjerne dele den med min søster Mona, som trenger sårt en til lille gutten sin 🙂 og jeg skal si at det hadde passet veldig bra med en dress som tåler “hard” aktivitet her og, da lille tuppa på to er nok så aktiv ute om dagen 🙂 God Desember måned 🙂

    144. Ville delt med Malin Torkildsen, som også har fått ei jente til i familien vår! Nå er vi faktisk 5 generasjoner, min mamma på 59 er blitt oldemor 🙂 Det er moro!!! Så henne ville jeg delt med og jeg syns den med lilla på halve og halve med lilla og blomster + pelskrave var så skjønn!!! Ønsker meg det til min kjære datter og min nieses datter 😉

    145. Jeg vil nominere min BFF @Linda Gjørv som har en gutt på 1 år og jeg har en gutt på 6mnd:)

    146. Deler denne gevinsten med min vakkre venninne Miriam Vatne. Hun fortjener dette

    147. Ville delt denne fantastiske premien med min kjære søster Kine Cecilie Randen. Hun har tre flotte barn, og jeg har to – så et gavekort fra Reima hadde kommet godt med for oss begge 🙂

    148. Jeg vil dele denne fantastiske premien med min søster og småttisa våres 😀

    149. Øsnker å vinne dress til min lillesøster som er gravid, jeg skal bli tante for første gang! >3

    150. ville delt denne med Lillesøss 🙂 og de herlige trollungene våres ;-D

    151. Jeg vil veldig gjerne nominere mi gode venninne Rita, hun fortjener virkelig denne premien etter alt hun har vært/og er igjennom

    152. Ønsker at frøkna mi på to år skal få seg dress, samt hennes lekekamerat Trygve ( mamma Mariann Strømme) to gode unge som fortjene det beste

    153. Jeg ville delt med min venninne May Britt – fordi hun har fortjent det etter noen tøffe år. Hu har mer bein i nesa enn hun selv ser. 🙂

    154. Deler premien med Siv Anita klevberg Lerfall❤️ ei super venninne ❤️

    155. jeg vil dele julekalenderpremien i luke 4 med niesen min Silje Fitje! Hun er mamma til min skjønne lille “nevø” og fadderbarn Nicholay på 3 år!!

    156. Jeg ville delt med min eldste datter, Catharina Eriksen, som fikk barn i november. Der er begge foreldrene uten jobb for tiden så de hadde sårt trngt en vinterdress til babyjenta.. Har selv en datter på 8 som også trenger nye uteklær:)

    157. Jeg ønsker å vinne til min lillesøster (Kristin Hoelstad) og småunga våres 🙂

    158. Jeg vil nominere min gode venninne Nadia Olonkin Swahn som har hatt et veldig tøft år. Hun har ei nydelig datter på 5 mnd, så dette hadde kommet godt med. 🙂

    159. Ville ha delt denne med min søster som har 4 barn, og garantert ville ha syntes det hadde våre godt med ein mindre dress å måtte kjøpe 🙂

    160. Jeg ønsker å dele den med min mann Eirik Berentsen siden han har en jente fra før på 5 år som jeg er stolt stemor til. Og fordi vi har en sønn sammem på 4 år:):)♥♥♥♥

      ps: har noen ganger fått kritikk for å si at jeg er stemor. At det ikke heter det. Hvordan ser andre folk på dette? Er dette noe du kan ta opp til debatt?:)
      syns det er så kjekt og lærerikt å følge deg:)

    161. Jeg vil dele dette med Silje Storøy 🙂 Har fått så utrolig mye klær og utstyr etter hennes barn 😉

    162. Vil dele med min gode venninne Anne Mette , for hun er en så flink og god mor til sine herlige barn 🙂

    163. denne vil jeg dele med min søte datter Signe kristensen, siden hun har lagd ett så flott barnebarn til meg ,og for at hun er på utkikk etter en vinterdress nå =)

    164. Jeg vil dele med min kjære søster og min niese 🙂
      Cecilie Supersaxo 🙂

    165. Jeg vil gjerne dele med min bror Dan Eriksen som har to tvilling jenter som fortjener gode varme dresser

    166. Jeg vil gjerne dele med min sønn sin gode venn Valentin slik at de kan få gode dresser nå når de skal begynne i barnehagen om to uker

    167. vil dele premien med min gode veninne Tove Katine som ha fått to barn på 14 mnd, og det er en utfordring med klesbudsjett for to små som vokser fort!

    168. Jeg vil dele med min gode venn Linda Enge, hun har 3 snart 4 barn og trenger nok en dress! 🙂 <3

    169. Vil gjerne dele gavekort med min kjære bror Hans Rønning. Så kan tanteungen min og få en varm og god dress til god kvalitet ❤

    170. Hvis jeg vinner vil jeg gjerne dele premien med ei herlig venninne og småbarnsmamma, Tina Halset:)

    171. Jag skulle dela med den fantastiske Ida Berentsen som fortjener det mer en noen eg vet, hon deler med sig av allt hon kan og hjelper allt og alle med glede <3

    172. Vil dele med min mamma, Tove Helgesen 🙂
      Jeg har en barnehagegutt på 5 år, og hun har en på 4 år. De går i samme barnehage 😉

    173. jeg vil gjerne dele med min kjære søster og bestevenn, Janne Hagesveen som er alenemor med tre barn. Sønnen min og to av barna hennes trenger sårt nye dresser og reima er det absolutt beste

    174. Vil dele premien med mi gode venninne og søskenbarn som har fått en nydelig liten gutt. Jeg selv har en gutt på 5 år og så et lite gull i magen enda. Det hadde vært superkjekt! 😀

    175. I siste liten: Jeg ønsker å dele premien med min beste venninne Linn Monica Lindberget 🙂

    176. Jeg vil gjerne dele premien med Ingunn Kristin Fylkesnes 🙂

    177. Jeg nominerer Anne, en god venninne og nabo som har to barn i barnehagealder akkurat som meg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg