Luke 7 – Valgfri Eliasbåt fra mimmis.no

Vi åpner luke 7 – en uke er gått av desember alt. Hjelp som tiden flyr.
Det er 17 dager igjen med førjulskos, nyt de.

I dag skjuler det seg en skikkelig helt bak luken Elias, den snille og gode redningsskøyta med hjertet fullt av mot.

Hos oss er Elias veldig populær, og mellomste kan rett som det er be om å få se en film eller episode.
I vår meldte vi oss inn i Eliasklubben også, og lærte barna litt om sjøvett.

Dagens luke er ifra en av våre hovedsamarbeidspartnere.
Mimmis.no deler ut en valgfri Eliasbåt til en en heldig leser og en god venn.
0023585

Slik deltar du:

1. Besøk mimmis.no og finn den båten fra Elias du ønsker å vinne.
2. Fortell oss i en kommentar hvilken du vil vinne og hvilken
venn du også ønsker skal få plukke seg ut en Eliasbåt.

3. Dersom du liker og deler innlegget får du et ekstra lodd
(husk å fortell det i kommentaren)

 

 

Pssst…. mimmis.no har mange spennende salg og tilbud nå før jul, blandt annet 30-70 % på ALLE leker.
Og med følgende rabattkode får du i dag 20% på ALT (også salgsvarer) i handlekurven.

RABATTKODE: FX7559VX

collageSALG

75 kommentarer
    1. han Johan på 4 år fortell det at han ønske sæ Elias, og at han ønske at lillesøstra på 2 år skal få velge en ho også

    2. Ønsker å dele premien med svigerinne Nina Pedersen 🙂 Rød og hvit stripet båt Ønsker jeg, om vi er heldige i dag 🙂

    3. Gutta her i hus ønsker seg taubåten Elias. Ønsker å dele med min mann så guttene kan få en hver.. med en to og tre åring er det greit å ha dobbelt opp noen ganger

    4. Ønsker å vine en Elias redningsskøyte til min sønn Oliver som er 17 mnd og stor Elias fan 🙂 Premien vil han dele med sin fetter og lekekamerat Martinius som også er 17mnd. Begge elsker vann og båter 🙂 Innlegget er likt og del på facebook.

    5. ønsker Elias båt til min sønn på 2,5 , ønsker å dele med Kristine Håbu ☺️ har også likt og delt

    6. Ønsker Elias 🙂 Vil dele premien med min svigerinne Lise Linn!! Da vi begge har gutter på 3 år som liker båten!!!

    7. Jenta mi ønsker seg Elias. Vi vil dele med kusina som bor vegg i vegg. Hun ønsker seg tråle.

    8. Treåringen min ønsker seg Elias. Vinner vi vil vi gjerne dele premien med fetteren hans! ☺

    9. Min datter ønsker seg Elias redningsskøyte 🙂 Ønsker å dele premien med Ina Stubbrud!
      Har også likt på Facebook.

    10. Jeg vil gjerne vinne Elias til lillemor, som nok blir til å vokse opp med (og på) båt! Hadde vært gøy med båt nå som hun begynner å kose seg mer i vannet 🙂 Jeg vil dele med svigermor, som i tillegg tll å være en populær barnevakt for opptil flere båtinteresserte har et stort badekar man kan leke med båt i 😀

    11. Her ønsker prinsen Elias å vil dele med sin fetter som er på vei i slutten av desember:)

    12. Jeg ønsker å vinne Elias til storebror i huset. Og jeg er ganske sikker på at han ville delt premien med lillesøstra si 🙂

    13. Likt. Ønsker Elias redningsskøyte. Vil at Hanne Rokås Johnsen vinner sammen med meg

    14. Elias tau båt hadde vært morro for min 2 åring å få. Da ville han gjerne ha gitt en til sin fetter som er 1 mnd eldre enn han 🙂

    15. Min sønn Benhamin ønsker seg Elias båten, og vil gjerne dele med sitt søskenbarn Luka:)

    16. Vil gjerne vinne Elias og vil dele premien med ei venninne og sønnen hennes. Likt og delt.

    17. Jeg vil veldig gjerne vinne Elias 🙂 Ønsker også at Pernille Jensen Østerås skal få velge seg en 🙂 Jeg har likt innlegget 🙂

    18. Lillebror ønsker seg Kjapp, og så ønsker han at kompisen Teodor også skal få velge seg en 🙂 Jeg liker og deler på FB!

    19. Selveste Eliasbåten! 😀 Og skulle jeg og min sønn være så heldige å vinne så vil vi dele med kusine Solveig.

    20. Min sønn Elis på snart 2 år eeelsker Elias og ønsker seg den veldig! Han vil gjerne dele en figur med sitt søskenbarn Imre som er 1,5 år. Har likt innlegget.

    21. Jenta mi på 3 ville hatt hellinor og gitt elias til bestevenn sin Lukas på 4år

    22. Elias Båt – Redningsskøyta Elias, hadde vært kjempestas å vinne!
      Jeg vil gjerne dele premien med min kjæreste svigersøster Bettina Karlsen 🙂

    23. Ønsker Elias-båten til sønnen min og Tråle-båten til døttra mi!Håper håper!

    24. Elias båten,men alle er fine så vanskelig å bestemme seg! Ville delt med min gode venninne Marianne,som har to små tantebarn!

    25. Redningsskøyta ønsker vi å vinne 🙂 Jeg ønsker å dele den med mine to gode venninner Mariann og Sonia sine sønner 🙂

    26. Min lille gutt som elsker Elias ønsker seg Elias:) Vil gjerne dele med min trivelige nabo Guro Fikseth:) Har delt innlegget.

    27. lillemann ønsker seg elias..det er den store helten..skulle jeg vinne ønsker jeg å dele gevinst med tantebarnet mitt på 3år

    28. Likt og delt!
      Vil gjerne vinne selve Elias og jeg vil dele med Mona Vestli. Jeg er fadder til sønnen hennes Leo, og han og sønnen min er verdens skjønneste gutter!

    29. Ønsker å dele denne med min søster, Marianne. Lillemor her i huset hadde blitt glad for Eliasbåten.

      Likt og Delt

    30. Ønsker Eliasbåten 🙂
      Og denne vil eg dele med min niese Ida. Vi har begge ein gut på tre år så dette hadde vore supert 😀

    31. Go gutten våres har allerede Elias båten, så nå ønsker han seg Tråle:) Og vi vil gjerne dele med kompisen og tremenningen Leander:)

    32. Mathias André og Cassandra ønsker seg Elias redningsskøyta 🙂
      Vi ville gjerne delt den fine premien med min kusine og hennes tre skjønne gutter 🙂

    33. Minstemann ønsker seg duppe og mener at storebror trenger kruse for han er så kul

    34. Minsten ønsker seg Elias båten “redningsskøyta Elias”, og ønsker å dele den med hans fetter Eli Manuel 🙂

    35. Ønsker å vinne Elias båt Sjarke til min datter og hennes veninne som er født på samme dag, oss mammaer er barndomsveninner, så det håper vi våre døtre også blir 🙂

    36. Vilma ønsker å vinne Elias Redningsskyøta. Hvis hun vinner vil hun også at kusine Mathilde skal få en båt.

    37. Jeg vil gjerne gi premien videre til Passiton, Harstad. De viderebringer gaven videre til de som har lite å rutte med. <3

    38. Gutten min på 1,5 år ønsker seg Elias 🙂 vil dele premien med kompisen Andreas fra barselgruppa!

    39. Likt og delt.

      Vil dele med min lillebror Elias.
      Vi vil ha Eliasbåten 🙂

    40. Eliasbåten vil vi gjerne ha og Tråle vil vi gi bort til jul til en kompis 🙂

    41. Minstejenta på 18 mnd ønsker seg Elias-båt og vil dele med Hanne sin gutt Simon, som blir 1 år i januar.

    42. Gutten i huset ønsker seg Tråle, og han vil gjerne dele med søskenbarnet sitt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg