Luke 8 – Vinn valgfritt Babylonia bæresjal

Som forelder bærer man mye, på hofta, på skuldrene, på armen.

Det er både kos og tungt å bære.

Vi oppdaget bærtøy når vår eldste skulle vise seg å være en baby som helst ville bli bært.
Ikke særlig glad i vognen.

Bæretøy gir en fantastisk nærhet, det er lettvindt, tar liten plass når man er på farten og ikke minst er det mye bedre enn å bære på armen.

Bak dagens luke skjuler det seg nettopp bæretøy.

Du og en heldig venn kan vinne valgfritt babylonia bæresjal fra mimmis.no

collage

 

Slik deltar du:

1. Fortell oss i kommentarfeltet hvilken venn du nominerer
2. Ta en titt på utvalget hos mimmis.no HER og
fortell oss hvilken farge du ønsker
3. Lik og del innlegget (tagg gjerne vennen du nominerer)

Vinner du, vinner også din venn.

 

 

Psssst, hos mimmis får du nå 33 % på alle babylonia sjal. KJEMPEFLOTT julegave til vordene eller nybakte foreldre.
collage12

 

35 kommentarer
    1. Babylonia Bæresjal “BB-Slen” 560cm 🙂 jeg nominerer kenneth solberg jensen 🙂

    2. Skulle vilja vinne en sjal i fargen Passion fruit og vill veldig gjerne dele eventuell vinst med Anne Solveig! 😀

    3. Jeg vil gjerne nominere Ida Asp Søraa, og ønsker fargen BB-Slen.

    4. Ønsker å dele med Mari (tagger på innlegget) som nettopp har hatt termin… Og vil ha god bruk for bæresjalet.

    5. Ønsker å dele med Mari (tagger på innlegget) som nettopp har hatt termin… Og vil ha god bruk for bæresjalet.

    6. Ønsker å vinne pineapple og deler gjerne denne premien med min veninne Astri som nylig fikk sin 3 sønn, så det er nok å henge fingrene i og da kommer et bæresjal godt med.

    7. Ønsker meg Green Peas bæresjal til den lille som er på vei! Nominerer Ganesh Sunar.

    8. Jeg ønsker meg green peas og vil gjerne dele premien med min gode venninne Anne Helga!

    9. Jeg ønsker meg green peas og vil gjerne dele premien med Madeleine, som nettopp har blitt mamma til vesle Emil.

    10. Ønsker meg prunela og nominerer Cecilie Bjørnsgård til å vinne sammen med meg:)

    11. Ville overrasket ei som venter det første barnet et par uker etter mi nr to kommer i mars. Selv brukte jeg sjal mye til første som hadde hofteleddsdysplasi. Fikk mye pause fra freijkas puta med det. Ønsker fargen prunella:)

    12. Vil dele med min flotte svigerinne Anette som venter nr to i mai 🙂 ønsker meg i fargen prunella

    13. Jeg ønsker å nominere Lone Marie Moen og håper hun kan vinne et tricotti sjal (krem) str M.

    14. Ønsker Hybrid Eucalyptus bæresjal (hvis mulig), eller Green Peas. Lang liste over hva som trengs til førstemann, så det hadde vært supert! Vil dele med Thea Hille. Krysser fingrene

    15. Hmm, ønsket sjal og farge kom ikke med.. Babylonia Bæresjal “BB-Slen” 560 cm, fargen pineapple ☺

    16. Ønsker bæresjal i lilla, og nominerer Mona Furuhaug som venter sitt andre barn en mnd etter meg 🙂

    17. Jeg nominerer Ann Helen Kleiven Hageberg og ønsker fargen Pineapple 🙂

    18. Jeg nominerer min venninne Heidi Bjurstedt 🙂 Vil gjerne ha den grønne!

    19. Jeg ønsker meg en lang Sweet Pea, og min gode vennine Sarah Westlye ønsker seg et som ikke er så langt, da hun er en klassisk petit. Farge må hun få bestemme selv.

      *krysser fingre*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg