Luke 9 – Vinn Wisepet

Vi har tidligere skrevet om disse herlige små kosebamsene.

Wisepet.
DSC_0569

Disse blir GARANTERT en hit under juletreet dersom barnet ditt innimellom pleier å få tilgang til nettbrett eller telefon.
For oss er disse først og fremst en god beskyttelse for nettbrett og telefon. Godt polstret og god beskyttelse foran på skjermen.

wise-pets-flora-ipad-and-android-tablet-protector-2.gif

 

Men i tillegg er det god underholdning for de små når man trenger litt distrahering og/eller avlastning 😉

Med hver wisepet følger det med en app, som gjør det vesle kosedyret levende.
Det hermer, skravler, synger, viser barnevennlige filmsnutter, har noen småspill på lur.

DSC_0556

Med de største variantene følger det også med stropper slik at de feks kan festes på hodestøtten i bilen og fungere som en filmviser.

Bak dagens luke ligger det altså 2 wisepet på lur fra Norske servicesystemer

 

luke9

 

 

Slik deltar du:
1. Fortell oss i en kommentar hvilken du vil vinne til deg selv og din venn.
2. Lik og del luken med dine venner.

Her finner du wisepet på nett.

62 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne vinne Flora til min egen lille jente, og til min gode venninne Mari V.Kårstad sin datter!

    2. Splashy kunne vi virkelig tenke oss,denne var super fin! Ønsker dele den med min kjære veninne Marianne,våre gutter hadde blitt kjempe glade!

    3. Hadde vært fint å kunne gi denne til faddergutten min (i blå) og legge under juletreet til jenta vår (rosa)

    4. Jeg vil vinne Flora til datteren min, og til Anne Cecilie Myhrer sin datter 🙂

    5. Vil gjerne ha splashy til min venninne Veronica Håkensbakken og meg:D

    6. Splashy ville eg delt sammens med Monica Stykket. Da hadde guttene våres på snart 1 år blitt glade!

    7. Lyst å vinne 2 stk flora. Som dattera mi og kusina hennes på samme alder kan ha. De pleier leke mye sammen og ser på film sammen på nettetbrett her og der. Hadde passet perfekt til dem.

    8. Jeg vil gjerne vinne 2 flora,sånn at min datter og hennes venninne kan matche når de drar inn for å fjerne mandlene og sette inn dren.

    9. Vil gjerne gi den bort til min datter på 5 og til min søster Vigdis med 2 jenter eller min andre søster med sine to gutter ☺

    10. En rosa til vår venn Eva-Lena Totland og hennes datter, en blå til min sønn 🙂

    11. Ønsker å vinne splashy til guttungen og bestekompisen!Vi bor på Svalbard, å må derfor reise en del med fly.nominerer derfor Bente Birkedal som jeg vil dele premien med!

    12. Min datter Elianne vil gjerne vinne den blå – og så en blå til kameraten Sebastian!

    13. Vil gjerne vinne splashy til våre to minste (1 og 4). Så deler de med fetteren på 2

    14. Ronja (2.5 år) og mamma (særlig mamma) ønsker seg gjerne en Flora, som vi vil dele med våre beste venner Frøya (2.5 år) og hennes mamma Silje Henneli.

    15. Ønsker meg Flora til jentene mine 🙂 Men tror venninna mi Maud helst ønsker seg Splashy til gutten sin 🙂

    16. Dette hadde vært noe for mine to småtroll. Vil dele med Hanne stene så faddergutten får en også

    17. Jeg vil vinne splashy til oss og min mor. Å kunne låne bort ipad uten å følge hysteriskt med hadde vert fantastisk!!!!!

    18. Begge splashy og flor er kjempe søt men tror at Flora passe best til jenta mi og Tl dattera til venninne mi Solfrid ♡

    19. Eg vill gjerne vinne flora til meg og min venninne Christina Skorpen:)

    20. Hadde vært supert å vinne en av hver og gi den ene til Malin Sagstad og hennes to små gullunger! Mine to klumper og hennes to er som de fleste barn svært glade i å få låne både mobiler og nettbrett av de voksne 😉

    21. Ønsker oss veldig splashy. Her har allerede iPhone blitt knust så vil ikke at dette skal skje igjen 😀 denne var perfekt for oss og vil gjerne dele med min ekskolega Silje!

    22. jeg vil gjerne vinne flora til jenten min Leah og bonus jenten min Elea

    23. Jeg vil gjerne vinne Flora, både til min lille prinsesse. Og til en prinsesse som er litt min, tanteungen min Nora 😉

    24. Jeg vil dele med min far, som er så snill å la barnebarna få låne nettbrettet hans når de er der 🙂

    25. Vi ønsker å vinne Flora 🙂 Og jeg ønske å dele med Monica Engevold!

    26. Flora til mine småjenter ❤️❤️, også vil jg at tantejenta mi Ina skal få en til sine gutter

    27. Flora <3 Så stilige de begge to var, men jenteversjonen passer så godt til niesa mi, så derfor vil jeg dele premien med min svigersøster Bettina Karlsen 🙂

    28. jeg vil gjerne vinne flora til gulljenta mi, og splashy til gullgutten til mi beste venninne Eline 🙂

    29. Jeg vil gjerne vinne flora til min datter <3. Og splashy til sønnen av et vennepar av også som også er min datters bestevenn 🙂

    30. Min datter Olea hadde blitt veldig glad for Flora, og Splashy hadde gjort nevøen min Noah happy!
      God jul

    31. Jeg kunne virkelig tenke meg splashy til gutten min.:)
      Og vil gjerne dele premien med min venninne Stine T Hagen slik at hun får en til sin sønn også.:)

    32. Så stilige, å smarte 🙂
      Jeg har delt med mine venner på Facebook 🙂
      Å vist jeg skulle være heldig så vil jeg dele med min Venninne
      Bente Therese Tovås 🙂
      Å jeg ønsker den Rosa Flora 🙂

      Ønsker deg og dine en fin advent videre.
      Hilsen fra
      Monica Karin

    33. Splashy e hjertlig velkommen til oss! =D og ønsker gjerne at guttungen til venninen min Jannicke Midtun får en også =D

    34. Jeg ønsker meg Flora til jenta mi og Splashy til gutten til ei venninne ❤️

    35. Jeg ønsker meg Flora til mine døtre. Den samme til mi svigerinne KariAnne Jørgensen.

    36. Likt og delt 🙂 Vil gjerne vinne to Splashy til dei to tantegutta mine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg