Lukten av en nyfødt.

//Skrevet i samarbeid med Neutral

Jeg er og var VELDIG glad i å lukte godt.

Men noe forandret seg,

Shampo med en lukt, dusjsåpe med en annen, fuktighetskrem med deilige dufter når jeg kom ut av dusjen, et hårprodukt som luktet friskt og godt og tilslutt en god dæsj parfyme i halsgrop og håndledd.

Klærne var selvsagt også vasket, og skylt i en god dose skyllemiddel med en duft av orkide.

Så ble jeg gravid.
Ingen kraftige plager, men en hodepine fulgte meg kort tid etter testen lyste et blått kryss mot meg.
Jeg spiste vitaminene mine, drakk rikelig med veske, fikk mer enn nok søvn, sørget for frisk luft hver dag.. alikevell slapp den ikke.

Bruker du mye parfyme spurte jordmor.
Pføøøy jeg nei?

Sa jeg og ristet overbevisende på hodet…

Brukte jeg mye parfyme?
Definitivt.

Jordmor fikk meg til å tenke, og ved neste dusj, innså jeg at jeg tok temmelig feil.

Sakte men sikkert kuttet jeg ut duftene mine, erstattet noe med produkter med naturlig dufter, men aller mest, holdt jeg meg så og si helt parfymefri.

Hodepinen?
Den forsvant så og si helt, den dukket kun opp med jevne mellomrom når jeg var blandt mye folk.
Buss og tog ble mine største fiender. Tett og tung luft med mange forskjellige dufter.

Så kom februar, jeg fikk hodet snudd opp ned iløpet av en natt.
Jeg var mamma, nybakt og fersk mamma.

Fra magen kom det en liten sårbar bylt som jeg skulle vise verden til.
Den iskalde tøffe verden.

Det er mye jeg husker fra den første tiden, men det er en ting jeg aldri kommer til å glemme.
Det kommer til å sitte i meg resten av livet, jeg har vært så heldig å oppleve det 3 ganger, og jammen skal jeg få oppleve det igjen.

Lukten av en nyfødt.

matildenyfc3b8dt

Så ren, så mild, så beroligende, så naturlig.

Ingen parfyme eller duft kunne måle seg.
Jeg hadde aldri luktet lignende.

Dagene som fulgte, fikk vi besøk på sykehuset.
Jeg viste frem med stolthet hva jeg hadde brukt de siste 40 ukene på å bygge.
Den vesle jenta gikk fra fang til fang.

Og når runden var sluttet, reiste besøket for å gi oss nybakte foreldre og den ferske bylten fred.

Jeg fikk henne endelig tilbake i mine armer, men noe var annerledes.
Jeg la nesen på hodet hennes, snuste inn..

Den nyfødte lukten var borte, nedynget, ikke av en, men av utallige parfymer og lukter.
Fra bestemor, bestefar, onkler og tanter.

Selv om svangerskapet var over, og min tilsynelatende overfølsomhet for parfyme og lukt hadde roet seg, hadde ikke fornuften forsvunnet, og ikke minst, jeg ville nyte den deilige babylukten så lenge den satt i.

Og med en liten frøken som aller helst ville ligge med den ferske nesen sin langt inn i halsgropen min, føltes det langt fra naturlig å spraye den ned med parfyme.

Det skjedde noe hos oss, en stor endring.

Å si at jeg har kuttet ut all parfyme blir å juge, men parfyme er ikke lengre dagligdags.
Det er til spesielle anledninger.

Den største forskjellen er antall dufter og ikke minst hvor de kommer fra.

Klærne lukter godt i dag, men det er av frisk luft og rent vann.

Jeg lukter fortsatt godt etter en dusj, men ikke av vanilje og fresh fruits 😉
Og parfymen, når den kommer på, vel da lukter den nok til å gjøre mannen smågal 😉

Nå er det ikke lenge til det kommer en ny nyfødt bylt kommer inn i hus, reaksjonene mine på dufter er den samme som de andre svangerskapene. Jeg liker de milde og naturlige.

I dag finnes det heldigvis mange gode parfymefrie produkter, bevisstheten rundt dette ser ut til å øke.
Med tre barn og en i ruging er det viktig for meg at at det er lett tilgjengelig og enkelt, derfor har Neutral blitt en god følgesvenn hos oss, milde, gode produkter helt fri for parfyme.
Ekstra godt var det jo når våtserviettene (som vi dessverre kanskje bruker litt for mye av) kom så godt ut av testen som ble utførst nå.

Det aller mest praktiske er at de er i skaffe i vanlig dagligvare. Enkelt å snappe med seg mellom melk og brød

Vi er 5 stk i familien og INGEN har noen plager, kun litt tørr hud hos meg og mellomste. I dag kan jeg kalle det flaks tror jeg.  Fokuset på allergi, astma og eksem er økende, men det er ikke så rart når problemet er økende også.

Neutral sine produkter tar opp kampen, alle produktene er fri for parfyme, parabener og fargestoffer og lett tilgjengelig for alle, vell plassert i hyller i vanlige butikker. Hele veien har de hatt et tett samarbeid med astma og allergiforbundet.

Har du erfaring med Neutral sine produkter og liker de?
Eller kanskje du ønsker å teste de ut?

Da bør du lese litt til, for i samarbeid med Neutral deler vi ut en FANTASTISK goodiebag, bare se her:

nEUTRAL FAM 2015Vi har trukket vinneren:

Marita Kjendlie

 

165 kommentarer
    1. Pga atopisk eksem er neutral sine produkter det eneste som kjøpes her I huset. Etter mye prøving og feiling landet vi på disse produktene og klarer dermed å holde eksemet ved like. Hadde vært supert å vinne en slik pakke. Har for det meste prøvd vaskemidler så kunne vært spennende å prøve andre neutral produkter også.

    2. Jeg vil veldig gjerne vinne for ungene og vi voksne er atopikere og det eneste jeg kan vaske med uten at 5 åringen klør seg ihjel er neutral og med baby nr 4 på vei blir vi 6 stykker og det går en del vaskemiddel i løpet av året 🙂

      Krysser fingrene ❤️

    3. Vil gjerne vinne til familien min da alle gutta i familien har eksem ? så hadde vært kjekt å vinne ?

    4. Elsker Neutral sine produkter og hvis vi hadde fått denne goodiebagen i hus hadde vi fått en forsmak på julaften ?Fantastisk blogg btw?

    5. Ønsker å vinne for å bruke til barna. Hvor eldste på 3 har atopisk eksem. Ikke minst ønsker jeg å.bruke til lillebror som ventes om ei uke ca☺

    6. Ønsker å vinne denne flotte pakken, for har selv slitt med eksem hele livet og det har desverre mine 2 små sønner arvet. Og ønsker å kunne gi dem det beste.

    7. Vil veldig gjerne vinne da jeg er full av eksem selv og skyr parfyme som pesten i håp om at ungenes hud skal slippe unna. Hadde akkurat samme oppdagelse som deg i første svangerskap, det er utrolig hvor plagsomme lukter kan være!

    8. Med to barn med sart hud, og en av de som gulper som en foss, blir det masse klesvask. Så denne pakken hadde rett og slett vært perfekt! Vi elsker neutral sine produkter!

    9. Vil fryktelig gjerne vinne denne pakken, så har vi alle produkter klare til lillebror kommer i november <3

    10. Jeg ønsker å vinne for jeg sliter med eksem på hendene og til å bruke på barna.

    11. Har brukt neutral i snart 5 år og bedringen av atopisk eksem hos tre er stoooor. Min egen hud er og mye bedre. ?
      Etter å ha lest innlegget ditt skal jeg tipse mine foreldre om å prøve neuteal og- min far sliter mye med migrene. Verdt ett forsøk ?
      Savner ikke lukt i det hele tatt- det er påfallende merkelig med lukt av parfyme i huset de få gangene jeg bruker vaskemidler med duft ?. Det er da man merker hvor mye parfyme man normalt unngår ??

    12. Jeg vil gjerne vinne, mest til jenta mi. Hun klør seg i hjel av alle andre vaskemidler, det er kun Neutral som kan brukes.
      Er og veldig sensitiv for sterke lukter så vi liker milde dufter ♡

      Etter å ha blitt alenemor så hadde det vært helt supert å slippe å kjøpe vaskemiddel på lenge 🙂

    13. Jeg har brukt en del Neutral pga allergi i familien, og er så fornøyd med alt vi har prøvd. Her ser jeg noen vi ikke har prøvd før, så vi vil gjerne vinne til atopikerne våre.

    14. Her i huset er vi storforbrukere av neutral. Med to små barn, er det det beste som finnes! Håper på vinnerlykke, hadde vært topp å vunnet denne pakken. Rene julegaven til mor i huset 😉

    15. Hei.
      Jeg har hatt psoriasis i 20 år, og prøver å unngå sterke vaskemidler.
      Lille sønnen min på 5mnd bør beskyttes også, så derfor ønsker vi oss denne pakken.
      Ha en fin dag!

    16. Har en ettåring som akkurat har fått atopisk eksem. Bruker Neutral vaskemiddel, men hadde vært kjekt å teste ut de andre produktene også.

    17. Med to barn med eksem så hadde det vært godt å få denne pakken hjem 🙂

    18. Med 3 små barn under 5 år, så er jeg veldig opptatt av å kun bruke nøytrale og vekdig milde produkter på de og klærne når jeg vasker. Den myke, milde barnehuda er viktig å ta vare på 🙂

    19. Som alle andre har jeg mange grunner til att akkurat jeg og min familie skal vinne. Men det føles litt som å tigge og be, så jeg vil egentlig enkelt å greit bare vinne og hadde blitt kjempeglad om vi gjorde det 🙂

    20. 3 barn med atopisk eksem er grunnen til at vi bare bruker nøytral sine produkter på barna våre og klesvasken. Å denne guddibagen hadde vært super for oss?

    21. Ja veldig gjerne?hadde vært supert med denne pakken, bruker allerede flere av produktene. Blir gjerne med i trekning

    22. Super blogg?elstemann har nylig fått påvist atopisk eksem og baby som også er disponert hadde det vært supert å vinne denne pakken. Super fornøyd med vaskemiddelet,men hadde vært moro å prøvde resten av serien også?

    23. Neutral er forbruksvare her i huset. Med ei frøken som har atopisk eksem, og foreldre med sensitiv hud, er vi veldig bevisste på å bruke produkter uten parfyme og da er det Neutral vi har landet på. Krysser fingre for vinnerlykke her 😀

    24. Jeg var lik som deg, ble veldig var og uvell på alt av parfyme da jeg ble gravid med eldstejenta for tre år siden. Og med en lillebror som fulgte tett etter så har vi holdt oss på de parfymefrie vaskemidlene og såpene, og trives veldig godt med det!

    25. Ønsker å vinne disse fordi dette er det beste valget for barn. Gode produkter som er med på å gjera kvar dagen lettere for Dei.

    26. Jeg vil gjerne vinne. Vi er en familie på 7 som kun bruker slike produkter. Alle er litt ømfintlige og jeg er som deg… Får veldig raskt hodepine ved shopping/buss store butikker. Heldigvis bor jeg på en liten plass og slipper å plages så mye ? barna dusjer kun i parfymefritt og klærne like så ?? det hadde vært en fin gave til et stramt budsjett ?

    27. Jeg vil gjerne vinne sa Neutral er det eneste som kan brukes her i huset. Har 2 barn på 2 og 4, som er ekstremt atopiske. Alt av parfyme er fy-fy! Barnehagen har også fått seg en oppvekker, da de brukte utrolig mye Tøy mykner når de vasket håndklene sine.. Dette endte med at mine barn fikk eksem utbrudd i ansikt og på hendene! Fint du setter fokus på hvor viktig dette er, og ikke minst hvor mye parfyme man bruker i det daglige. 🙂

    28. Bruker nautral sine vaskeprodukter allerede, da jeg og sønnen min har sensitiv hud. Er kjempe fornøyd med produktene, men hadde vært spennende å prøve ut mer av utvalget de har? Krysser fingrene for vinnerlykke?

    29. Hei jeg har en jente på 6 og en gutt på 2 år som begge har atopisk eksem de er super sensitive i huden og tåler ikje noe andre produkter .bruker neutral sin balsam sampo dusjsåpe badesåpe og vaske og skjølemiddel . Hadde vert utrulig kjekt å vinne disse produktene ?

    30. Med førstemann var jeg helt avhengig av neutral sine produkter, men det er 6 år siden og de har nå kommet med fler produkter enn den gang. Har desverre sklidd litt bort fra bruken av uparfymert, men med nr 2 på vei hadde det vært godt med hjelp til å komme seg på rett kjøl igjen

    31. Hei. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg har poriasis og samboeren min er allergisk mot alt av parfyme og stoffer som er I mange av de andre vaskemidler. Så vi vil prøve å forbygge at barna våres får det. Har hørt og sett at dette er gode produkter og vi da har brukt andre produkter pga økonomien. Som kanskje ikke er det beste for oss.

    32. Jeg ønsker å vinne disse produktene, da det er bare de som fungerer for oss. Barn med eksem og astma gjør dette til en nødvendighet! Vi har ikke så utvalg her vi bor, og hadde vært helt topp å vinne ???

    33. Med en gutt med atopisk eksem kan jeg kun bruke neutral sitt vaskemiddel, mange produkter jeg ikke har testet ut så hadde vært spennende å prøve å se om jeg går over til de istede for kremer og oljer som sykehuset har anbefalt ? Der er selvfølgelig bra for resten av familien også!

    34. Jeg vil vinne til meg og mine da jeg også som du begynte å reagere på mye parfymelukter i første svangerskap. Nå 3 barn og en katt senere bruker jeg fremdeles kun nøytral til klesvask, bading, dusjing og av og til hudpleie. Kjenner at om barna har vært å fått vasket klær andre steder vasker jeg på nytt før det legges i skapet..

    35. Vi vil gjerne ha denne pakken da neutral er det eneste jeg ikke reagerer på av lukter, og siden vi nettopp har kjøpt oss nytt hus hadde det vært.greit med en “startpakke”.

      Vi er en familie på 4, der mor og sønn har astma og datter har atopisk eksem.
      Jeg tåler ikke parfymer og blir fort veldig astmatisk av å Være I nærheten av det.

      Så dette må vel Være konkurransen jeg mest ønsker å vinne I år, til og med mer enn pepsi max konkurransene som går på facebook og det sier litt;)

    36. Som så mange andre her har vi atopisk eksem. I tillegg har eldstemann på 3 astma, håper at ved å bruke neutral så er minsten på 6 mnd litt mindre utsatt 🙂

    37. Ønsker å vinne fordi at jeg selv har begynt å reagere på alt med parfyme i. Det fikk meg til å tenke på alt det parfyme og unødige stoffer mine 2 barn blir utsatt for hver eneste dag. Gla der er fler og fler som har fått fokus på det, så vi muligens kan få flere fabrikanter til å lage produkter uten parfyme og annet unødvendigt

    38. Ønsker å vinne da far i huset har atopisk eksem. Har tvillinger på 2 år som så langt ikke viser tegn til å ha arvet det, men tar ingen sjanser og bruker kun parfymefritt til kropp- og klesvask ??

    39. jeg ønsker sårt å vinne denne gavepakken da jeg er blitt veldig allergisk mot parfyme og såper det siste året. Hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg aldri brukt så mye og vært mer kristisk på hva jeg puttet på kroppen min! Å gå med astmaspray i lomma av såper er ikke noe jeg har tenk å sende videre til min sønn,så her i hus er det kun neutral!

    40. Har brukt Neutral sine produkter i mange år siden både jeg og den eldste snuppa har eksem. Har prøvd andre sensitive produkter, men jeg går alltid tilbake til neutral. Det hadde vært supert å vinne denne premien. Ikke minst for å prøve de produktene vi ikke har prøvd enda 🙂

    41. Jeg vil gjerne vinne pakken. Vi bruker parfymefritt for å forebygge plager hos mini. Jeg hadde selv barneeksem, så vil gjøre mitt beste for at mini slipper også. Vaskemiddel går unne hos oss, man kan trygt si at barn griser! ?

    42. Hadde vært kjempe flott å vinne denne goodiebagen. Baby nr2 er rett rundt hjørnet? og en parfymefri start på livet er en perfekt start på livet. For det er jo parfyme i nesten alt.

    43. Har prøvd noe av de de har,men skulle gjerne prøvd mer. Her er det kun vaskemiddel og tøymykner som brukes daglig av de produktene,men med små barn i hus og min hud som egentlig ikke tåler parfyme godt skulle vi nok brukt disse på flere områder!

    44. Da jeg var liten sleit jeg mye med atopisk eksem. Min sønn har alltid reagert mws å klø når jwg har vasket klær med de såkalte “billig” vaskemidlene. Så bytta jeg til neutral fordi jeg tenkte det skader ikke å prøve. Nå er jeg gravid med andre mann og vil det beste for den babyen å 😉 størstemann klør ikke lengre og noe av babyklærne er allerede vaska 😉 så ja takk til en slik pakke 😉

    45. Ønsker å vinne fordi her i hus er det kun vaske midler fra neutral som brukes pga atopisk eksem. Det hadde vært kjekt å prøvd andre neutral produkter også, så håper å vinne denne pakken.

    46. Jeg ønsker å vinne Neutral Goodiebag fordi jeg har to barn som har atopisk eksem; gutt på åtte og jente på to. I tillegg har gutten astma så vi bruker kun Neutral sine produkter. Jeg ser i tillegg på bildet at det er flere produkter jeg ikke har sett i butikkhyllene her før, og er nysgjerrig på hva det er. ?

    47. Hei! Vi er en familie på 4, hvor både mor og far har atopisk eksem og div allergier (vi burde kanskje ikke fått lov til å formere oss?!? :p) og da har så klart storebror på 4 år og lillesøster på 19 måneder fått både atopisk eksem og allergi! Vi bruker en del av neutral sine produkter alt og er veldig fornøyd, men hadde vært supert og vinne denne pakka og prøve alle produktene!! ???

    48. Minstesnuppa bruker bare parfymefrie produkter. Hun tåler ikke annet pga eksem. Selv brukes minst mulig parfymeprodukter pga at jeg fort får hodepine/migrene av sterke lukter.
      Super premie for mor og datter, og resten av huset!

    49. Som sykepleier har parfyme også blitt ved spesielle anledninger her ? vi har kjørt parfymefritt i vaskemidler siden jeg fant ut at jeg var gravid. Nå er kenta 14 mnd (i dag faktisk, hurra ?), og jenta har aldri vært plaget med eksem eller tørr hud. Det eneste er i kinnene, men det ser ut til at er arvelig fra pappaen da han hadde samme problem som liten 🙂 vi bruker heller ikke våtservietter med parfyme ved bleieskift, så sår stump er et ikke -tema her i huset 🙂 det hadde vært supert å vunnet denne pakken, da mange av produktene er faste produkter, men jeg ser også et par på bildet vi ikke har testet ut ennå 🙂 det hadde vært veldig kjekt med tilskudd av de faste produktene, samt og fått testet ut ett par nye! – På den måten kan vi ivareta den flotte huden jenta vår har ? krysser fingrene ? innlegget er likt og delt på Facebook ?

    50. Jenta mi på 1,5 år reagere på alle andre produkter utenom dette. Hu er veldig følsom på produkter på grunn av tropisk eksem som hu arvet av barnefar + vi venter ei lita jente i okt å ønsker kun de beste produktene til jentene våres 🙂

    51. Snart komner det en liten til i huset og med gravidnese og snart to små unger er hadde det vært fantastisk ☺️ jeg har god erfaring med neutral med nummer en og ønsker at øgså nummer to får en like god og ikke minst parfymefri start ☺️

    52. Har ei lita datter på 1 år og er veldig opptatt av produkter som vi bruker til ho skal være parfymefri. Så vi har brukt neutral sine produkter fra dag én og er superfornøyd med de. Den lille har aldri hatt så mye som et lite bleieutslett en gang. Så å ha vunne en goodiebag med neutral produkter hadde vært helt fantastisk. ??

    53. Håper jeg vinner så jeg kan gi denne til min datter som venter ei lita jente på nyåret ?
      Har selv ei jente på 5 år som jeg bruker dette på daglig ? er superfornøyd, og ønsker å føre dette vider så mitt barnebarn kan nyte godt av det ? et supert produkt ???

    54. jeg vil -veldig- gjerne vinne da jeg selv sliter veldig med eksem, og ser at sønnen begynner også. Spesielt nå som høsten er i gang, og vinteren står for tur?????
      Jeg hadde blitt super glad for å vinne.
      Neutral er også et av veldig få ting vi tåler på huden våres. Supre produkter?

    55. Har berre såvidt prøvt neutral før. Men blogginnlegget ditt hadde mange fornuftige poeng! Og med baby nr 2 like om hjørnet kan eg kjenne meg igjen i situasjonen? og så blir nok klesvasken ikkje akkurat mindre framover..?

    56. Ønsker å vinne , hadde det på samme vise med siste graviditet, bare det å være i nærheten av noen med sterk parfyme gjorde meg enda mer kvalm 🙁 Å nesten like gale er det ennå selv om minsta er 1.5 år hehe. Så dette hadde vært perfekt for oss 🙂

    57. Hei der! Hvorfor jeg skal vinne?
      Fordi neutral og eksem = bra kombo 🙂
      Nei til eksem, ja takk til å vinne.
      Ha en nydelig dag

    58. Ja takk. Dette trenger vi. Gode produkter for oss som har 3 barn som har sensitiv hud.

    59. En kjæreste og to barn med atopisj eksem gjør at dette er det vi kjøper. Ikke alltid lett å få tak i!

    60. Så flott innlegg!
      Vi vil gjerne vinne denne pakken da jeg er sensitiv mot parfyme, så dette hadde vært midt i blinken for meg 🙂

    61. Da jeg ble ekstremt kvalm og kastet opp de fire første månedene av svangerskapet ble aller først alle håndsåper byttet ut med nøytral sine. Der hjalp litt på kvalmen, men jeg oppdaget også en herlig bieffekt: Aldri mer tørre og kløende hender etter håndvask!! Jeg er ikke allergisk – tror jeg, men dagene ble bedre av å bytte ut også andre produkter til nøytral. Nå trives hele familien best med det! Med snart ny baby i hus vil bi gjeeeeeerne vinne denne pakken ?

    62. Hadde vært kjekt å vunnet denne pakken. Noen av produktene bruker vi fast og noe har vi ikke prøvd ennå. Jeg begynte selv å kutte ned på parfyme bruken da jeg ble mamma for første gang i august 2014. Nå venter vi nr 2 i februar, så dette hadde vært midt i blinken for oss ?

    63. Jeg vil gjerne vinne for jeg også er veldig opptatt av å redusere eksponering for parfyme, parabener, o.l. Har siden førstemann ble født kun brukt parfymeri tøymykner. Jeg har prøvd Neutral sin shampoo og såpe, men vil gjerne prøve flere av produktene deres, spesielt siden vi alle har sart hud her i huset.

    64. Jeg har alltid brukt vaskepulver fra Neutral, og ble fristet til å teste ut resten av seien etter åja lest dette innlegget. Har en 10 dager gammel baby som ligger ved siden av meg i øyeblikket , og med sin sarte hud er det kanskje på sin plass å være litt føre var☺

    65. Vi bruker neutral vaskemiddel og jeg har alltid brukt det. Orker ikke parfymelukt i klærne. Jeg bruker også neutral deo. Kunne virkelig tenkt meg å prøve de andre produktene deres, så denne pakken hadde vært perfekt for oss 🙂

    66. Hei☺
      Jeg vil veldig gjerne vinne fordi jeg selv venter mitt første barn å er veldig redd for produkter med parfyme å andre allergi fremkallende stoffer i seg! Jeg sliter med utslett å kløe når jeg bruker kremer med parfyme i seg.. så håper å kunne slippe det med den lille bebisen min❤

    67. Vi ønsker oss veldig denne pakken da både jeg og dattera vår har veldig ømfintlig hud og frøkna atopisk eksem og da er disse produktene gullverd 🙂 Vi bruker mye av disse produktene daglig og er stor fornøyd 🙂

    68. Jeg ønsker å vinne Neuatral pakke, fordi tvillingine mine har atopisk egzema, så jeg må være veldig forsiktig hva jeg bruker. Neutral passer bra for oss ? det er perfekt gave for travelt tvillingmama og de søte jenter ?

    69. Vil gjerne vinne for vi venter baby i disse tider å da hadde det vet kjekt med denne gavepakken???

    70. Som deg, elsker jeg lukten av nyfødt, og vet også at parfyme kan være med å fremkalle allergi, så med en på 2 mnd og en på 3 år, prøver jeg å bruke mest mulig parfymefritt. Mannen i huset vil helst at det skal lukte helt til naboen når jeg henger opp nyvasket tøy, så forsøker å avvenne han, men det tar tid ;):)
      Med alle disse flotte produktene, vill det vært totalt unødvendig med andre produkter i hus, kanskje det hadde overbevist han?

    71. Hei!
      I min familie er det parfymeallergi, og jeg har tenkt det samme som deg at det er mye parfyme i di produktene vi bruker. Derfor har jeg byttet over til neutrals vaskepulver og håndsåpe, bruker parfyme til fest og redusert øvrige “lukter”. Jeg har også sett etter de andre produktene til neutral, men i våre nærbutikker er ikke alle produktene å finne. Derfor vil jeg gjerne vinne denne pakken hvor jeg får muligheten til å vinne de øvrige produktene.

    72. Har en datter med atopisk eksem og jeg er plaget med følsom hud.. Haddd blitt veldig glad har vi i familien vunnet dette,da har vi spart oss for masser av penger?

    73. Junior har siden fødsel fått lett tørr hud, men etter at vi begynte med Neutral sine produkter så er ikke det noe problem. Derfor hadde denne pakken vært super for vår lille familie!

    74. Ønsker å vinne da hele familien har eksem og følsom hud, og reagerer også på mange av produkter beregnet for de plagene. Det er vanskelig å få tak i Neutral-produktene her vi bor, dessverre… Hadde vært spennende å teste dette merket! Likt og delt på fb!

    75. Heisann.
      Me er ein familie på to. Hannahgullet og mamma 🙂
      Me er begge plaga med eksemhud og er obs på kva produkter me brukar.
      Og som hjelpepleiar på eit eldresenter er det viktig for meg at eg ikkje luktar sterkt verken det eine eller andre…
      Skarpe og mange lukter kan påverka dei eldre og barn, gravide og sjuke…. JA egentlig alle!!!!

    76. Vi ønsker å vinne fordi vi bruker dette. Jeg tåler ikke vanlig vaskemidler og vil gjerne skåne frøkna mot parfymen o.l som finnes i vaskepulver og skyllemidler. Denne pakken hadde hjulpet oss veldig! 😀

    77. Vi har masse eksem og kløe i familien. Neutral er det eneste vi bruker. En stor pakke hadde kommet godt med 🙂

    78. Jeg har utrolig aldri nok prøvd Neutrals produkter. Jeg har nok vært litt skeptisk kanskje. Men jeg er veldig opptatt av å tilføre både krioo og natur mindre tilsetningsstoffer inkl. parfyme. En prøvepakke ville kanskje fått opp øynene mine.

    79. Hei!
      Vi har brukt nøytral skyllemiddel og er fornøyd med den, men har holdt oss til andre milde produkter på resten. Men nå har minstemann dessverre arvet mammas atopiske eksem og vi må prøve oss frem til nye produkter :/
      Det hadde vert alldeles nydelig å vunnet en slik pakke med produkter, da det er både tidkrevende og dyrt å ta runden på hva man tåler og ikke. Så jeg tar imot med åpne armer!!! ???

    80. Er en stor tilhenger av skyllemiddel,hygiene produkter med parfyme og masse gode dufter. Vil gjerne prøve Neautral for å la meg overbevise,da jeg ikke ser for meg å få til å bl.a vaske klær uten å tilsette skyllemiddel med gode dufter. Jeg vil gjerne utfordre meg selv og prøve 🙂

    81. Jeg vil gjerne vinne den pakken, fordi jeg reagerer på nesten alt av produkt, og spesielt ting med parfyme i.

    82. Håper på vinnerlykke da jeg og familien er storforbruker av nøytrale produkter som Neutral, både vaskemidler til klesvask, personlig hygiene , deoduranten og kremer. Min mann og min datter har sensitiv eksemhud og vi trenger alle Neutral. Neutral er fantastiske produkter.

    83. Jeg sliter selv med eksem for tiden, og har to barnehagebarn med sensitiv hud. Særlig 2-åringen tåler lite. Vi bruker veldig lite parfyme i hudpleie, men ønsker gjerne å prøve forskjellige produkter for å se hva som fungerer. Spesielt vanskelig er det å finne håndsåper som er milde nok og som ikke koster skjorta. Så en slik pakke hadde vært kjærkommen. 😀

    84. Hei!
      Så bra giveaway:)
      I min lille familie på 3 så er det ingen som tåler parfyme særlig bra. Med sensitiv hud hadde det vært perfekt å vinne:) Vi bruker vaskepulver og skyllemiddelet, men kunne tenkt oss å teste flere av produktene:)
      Lykke til med siste innspurt! 🙂 Ingenting slår lukten av baby:)

    85. Ønsker å vinne denne pakken til vår nye prins på 3 uker og tvilling søstrene som har en del allergier i familien, så hadde vært fint å prøve å forebygge mot parfyme allergier allerede nå 🙂

    86. Har lyst og vinne fordi jeg elsker produktene og er veldig på at minsten skal ha gode produkter og lite parfyme. Siden han har andre allergier og astma prøver jeg og forbygge så han ikke skal få eksem siden jeg selv har det.

    87. Vi ønsker oss dette. Da vi alltid har brukt dette merket 🙂 2 barn i hus og en mor med allergi er det best 🙂

    88. Så fantastisk deilig at dere deler ut en forbrukspremie som er høyst nødvendig og ikke mer leker og stæsj som fører til mer bruk og kast i disse tider. Fortsett med slike miljøvennlige premier! Vi er en familie på fire som bruker disse produktene daglig og skulle gjerne sluppet den ekstra turen til butikken pga glemt shampo o.l.

    89. Med tre små barn, der mellomste har svært sensitiv hud, bruker vi mye Neutral? hadde passet mitt i blinken?

    90. ønsker å vinne for jenta mi på 2 år som har følsom hud. Men utslettet og kløen kommer kun i bleieområdet. Ekstrem kløe og ubehag. kun neutral produkter og Rema1000 sine bleier som kan brukes hos oss ?

    91. Ønsker gjerne å vinne. Gode produkter som er bra for huden. Har to små barn som hadde hatt stor bruk for dette.

    92. Ser da e mange gode grunna her for å vinna 🙂 einaste min grunn er at eg begynte berre å kjøpa neutral produkter når eg blei gravid.. gutongen viste seg å ha tørr eksem hud, så me berre fortsatte å bruka da 🙂 veldig fornøyd med produkto 🙂 å no når Me bygge hus hadde dinna pakken spart oss for ein del utgifter 🙂

    93. Storesøster på 11 som har eksem og lillesøster som runder straks 1 år fortjener det beste. Parfymefri vaskemidler er det beste. Håper virkelig vi vinner.

    94. Har premature tvillingjenter, så me er ekstremt obs på kva produkt me bruker.
      tvillinger er dyrt nok berre det, men i tillegg har dei (og meg) atopisk eksem, så me reagerer veldig lett på mange produkt? så det hadde rett og slett våre fantastisk å vinne! Neutral produkta er me veldig fornøyde med å er det me bruker til vanleg!???

    95. Jeg ønsker å vinne denne goodiebagen fordi jeg selv dessverre har blitt parfymeallergiker og eldste er eksembarn. Så her i huset bruker vi kun parfymefritt,da mest neutral, og til 4 stk pluss gjester går det jo en del.. Det er ikke alle produktene jeg har fått tak i her på bygda,så krysser fingre og tær!:):)

    96. Åhh for en goodibag=) da vi fikk barn og den første fikk atopisk eksem bare tre måneder gammel måtte en bare bytte alt av vaskemidler. Etter å ha prøvd de forskjellige en kan velge mellom som skal være milde, ente en opp på Neutral som fungerer best her i huset=) Ønsker å vinne denne flotte pakken til den lille familien vår=) mange som ønsker å vinne og alle med fine grunner. Bare å krysse fingrene for at en skulle være så heldig å bli plukket ut=)

    97. Hadde vært tipp topp å vinne for her i huset er både mor å barn over sensetiv for parfyme og tilsetningsstoffer??Krysser fingrene??

    98. Jeg ønsker å vinne da det er det eneste vi også bruker! Kjenner meg veldig godt igjen i at parfymebruken har gått veldig ned! Både jeg og mini på 7 mnd har atopisk eksem og sensitiv hud, og vi bruker bare neutral våtservietter og vaskepulver. Før vi byttet til neutral hadde vi masse problemer, men nå er det svært skjelden, så dette er produkter vi er supertakknemmelig for at finnes! 🙂 krysser fingrer og tær! 🙂 liker og deler! 🙂

    99. Ønsker å vinne fordi Neutral er ett sv de to merkene jeg bruker og føler meg trygg på

    100. Bruker bare disse produktene til sønnen vår på 1 år. Itillegg har han atopisk eksem, vil ikke at han skal få mer eksem av å bruke vaskemidler med parfyme.

    101. Ja takk? ned 4. Barn i rugeboksen blir det ikke mindre klesvask i tiden fremover? jeg er desverre ikke så kjent med naturell sine produkter, men ønsker å bli “omvendt”. Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på det før for å være helt ærlig. Krysser fingre og tær for hell og lykke??

    102. Jeg ønsker å vinne fordi minstejenta vår har parfymeallergi, og dette vil være en fin måte å få testet ut om Neutralserien er et godt alternativ for henne. Hun blir tørr og ru på armene og får eksem på kinnene. Særlig kjipt når vinteren kommer! Mannen min er også følsom for dufter, så hos oss er det ikke mye duftlys å finne :-/

    103. Dette hadde vært fantastisk og vinne. Jeg har parfyme alergi så hjemme oss meg er det nøytral det brukes av alle. Var så lei meg når ullvasken deres ble borte fra butikken. 🙂

    104. Min bestevenninne har om 2 dager termin med sitt andre barn. Jeg har veldig lyst til å vinne dette til henne ♡

    105. vi vil gjerne vinne for vi har to små gutter og en til på vei 😀 jeg, mor, har atpisk eksem og far psoriasis så vi må være forsiktige med hva vi bruker og være forsiktige så ungene kanskje ikke får sånne hud problemer 😀

    106. åååå, dette hadde vært supert, jeg sverger kun til neutral sine produkter siden størstemann har atopisk eksem, og for å skåne minstemann på 2mnd sin hud, for all parfyme. Tommel opp for Neutral:)

    107. Pga atopisk eksem og allergier hos pinsen våres er neutral det eneste som vi kan kjøpe. En stor pakke hadde kommet godt med. Siden vi bruker tid på ulike butikker for å finne de ulike naturel produktene vi bruker.

    108. Jeg bruker bare neutral. Både jeg og ungene har allergier. Så forsiktige med hva vi bruker. Og det er gode produkter.

    109. Jeg har brukt neutral i flere år siden vi har mye allergi og eksem i familien.

      Neutral produktene er super fra vi er nyfødt og helt til livets slutt. Min far nesten 90 ble så mye bedre etter at jeg fikk han over på Neutral produkter. De var de eneste han tålte helt til hans siste stund. Våtserviettene er et must 🙂

      Nå er jeg Bestemor til 2 små, med en del eksem og allergier. Det ville vært supert å vinne en sånn flott pakke siden jeg har mange som jeg “tar” vare på her

      Ønsker deg en riktig fin søndag

      Mvh

      Lisbet
      [email protected]

    110. Har to jenter ei på 5 år og ho minste på 16mnd . Begge to og jeg sjøl har tørr hud men spes ho eldste har tørr og sensitiv hud. Ho har tørre flekker på huden. Så da må vi passe på veeeldig på hva som kommer i nærheten av hennes hud. Hadde vært så skikkelig kjekt å vinne denne her pakken så vi alle tre kunne være sikre på at vi bruker gode og skånsomme produkter

    111. Med to treningsforeldre, ei aktiv ei på to år og høygravid igjen så bruker vi mange av disse produktene hver eneste dag. Nå vasker jeg mye ekstra tøy også i forbindelse med at det kommer et nytt familiemedlem om en 6 ukers tid:) ville satt stor pris på å vinne disse produktene!

    112. Ønsker å vinne pga min datter som har eksem. Alle andre vaskemidler gir massive utbrudd av eksem som klør og gir plager i ukevis.

    113. Ønsker veldig. Vi byttet til Neutral vaskemidler da jeg ble mamma for første gang. 9 år siden. Eksem, allergi og astma hos gutten min og jenta mi på 10 mnd har fått eksem og allergi også. Vi bruker kun dette pga det. Tjoheiii!

    114. Kjenner meg igjenn i historien, men ser jeg enda har mye igjenn å lære om hva som er parfymefritt 🙂 mye man ikke tenker over i hverdagen. Men har fir 4 uker siden fått en liten gutt, og sluttet å bruke parfyme og såper osv uten parfyme under svangerskap. Også på min datter. Å kan ikke huske å ha luktet den gode babylukta så godt som nå <3

    115. Med 2 barn og mannen i huset med atopisk eksem,bruker vi kun nøytral såpe og blenda i vaskemidler,så dette hadde kommet virkelig godt med..

    116. Kjenner meg godt igjen i historien. Bruker flere av produktene allerede, pga sår og sensitiv hud. Dette er en ypperlig mulighet for å teste flere av produktene, så yes please ?

    117. Grunner allergier i hjemmet på elstemann er parfyme i vaskemiddel på klær og tøy forbudt!
      Er vi på besøk hos besteforeldre / venner med parfyme i vaskemiddelet blir stakkaren helt hysterisk ? mye utslett og konstant kløe. Værstefall klør han seg til blods flere plasser og får store brannsår. Neutral er eneste vaskemiddelet som er godkjent og etter at familien ble større gjorde også skittentøyskorgen det og? dyrt blir det i lengden og så dette hadde vert helt fantastisk å vunnet! Både for trivselen og velvære for oss og barna og ikke minst trivselen for økonomien!(lommeboken) ?

    118. Jeg har aldri prøvd Neutral produktene, men nå anbefalte faktisk legen min at jeg skulle prøve de. Bruker å ta solbehandling, det har hjulpet litt. Har nokså mange hudproblemer og noe kan faktisk skyldes såpen og kremer jeg har brukt.

      Vil gjerne teste dette ut på hele familien

      Ha en super weekend 🙂

    119. Denne pakken inneholder mye av det vi bruker, da lillemor reagerer på alt annet vaskemiddel? Hadde vært veldig kjekt å vinne da vi har høyt forbruk!?

    120. Her i huset sverger jeg til så naturlig som mulig, og svanemerket og parfymefritt hvis noe må kjøpes. Selv har jeg kontakteksem, og vesla har atopisk eksem, så det er en nødvendighet. Vi hadde satt stor pris på denne pakken av produkter!

    121. Har 2 gutter som begge har atopisk eksem + meg selv som også har eksem og vi bruker ikke annet vaskemiddel enn dette!
      Så hadde blitt kjempe glad om vi vant?

    122. På grunn av allergi, astma og atopisk eksem er neutral sine produkter det eneste som kjøpes her i huset. Etter mye prøving og feiling landet vi på disse produktene og klarer dermed å holde allergi, astma og eksemet ved like. Hadde vært supert å vinne en slik pakke pga det går mye neutral produkter med 3 barn som har ekstrem sensitiv hud, vis dem overnatter borte og feks besteforeldre bruker andre vaskemiddel enn neutral, får dem masse røde prikker i huden, i det siste året har jeg måttet sendt med dem dyne, putte, sengklær og håndklær når dem drar på overnatting og selvfølgelig klær.

    123. Vi bruker bare produkter uten parfyme på grunn av at minstemann har astma og mor i huset har atopisk eksem. Det hadde vært supert å få testet ut flere produkter i neutral-serien, for vi har vært veldig fornøyde med det vi har testet så langt!

    124. Hei ♡

      Denne pakken skulle jeg veldig gjerne overrasket min datter og svigersønn med, da de nettopp har fått sitt første barn.
      Min datter hadde atopisk eksem og vil gjøre alt for å forhindre at lillegutt skal få det. De hadde blitt kjempeglad for denne overraskelsen.
      Ha en nydelig dag og en flott uke!

      Beste hilsen fra Merete
      [email protected]

    125. Jeg har eksem og litt psoriasis, og vesla på 2 år har atopisk eksem. Nøytral er supert for oss da.
      I tillegg så tåler ikke farmor parfyme (hun bor rett ved oss og er sammen med ungene hver dag) og ho jamrer om vi har brukt såper eller vaskepulver som inneholder noe slags lukt. Så om vi hadde vunnet, så hadde både vi og farmor blitt glade 🙂

    126. Med en liten på snart 3 med sensitiv hud og lillesøster noen få måneder unna hadde dette vært helt fantastisk! Vi ønsker oss VELDIG! ?

    127. Det hadde vært fantastisk å vunnet disse produktene! Har to gutter som har atopisk eksem og bruker ikke annet enn nøytrale produkter til kroppen og til klesvasken! Tipp, topp tommel opp for disse produktene som gjør hverdagen bedre for både barn og voksne! 🙂

    128. Ønsker å vinne siden jeg har en treåring med atopisk eksem og jeg selv sliter med allergi på hendene ved bruk av diverse kremer og håndsåper. Regner med ungene er disponible til å arve det fra meg så vi passer på å kun bruke parfymefri og hudvennlige produkter.

    129. Fordi det er disse produktene vi bruker, og er glad i. Jeg er plaget m eksem og tørr hud og barna har sensitiv hud og fordi vi liker produktene kjempegodt;)

    130. Jeg selv har eksem så tåler veldig lite på huden/hendene mine. Blir veldig sår. Så er det også greit når det ikke lukter så sterkt av klærne. Venter ei lita i november. Og har ei på snart 4år. 🙂 Så på nyfødt brukes det kun perfymefritt! Så hadde vert veldig greit og vunnet! 🙂

    131. Hadde vært supert å vinne denne pakken, venter et lite gull i midten av desember & da er det kun neutral som gjelder her i hus, & håper vi unngår atopisk eksem på den lille ♡

    132. Pga atopisk eksem, astma og div allergier på alle 5 I huset sverger vi til neutral sine produkter.
      Hadde hjulpet veldig godt på en skrapt lommebok å få funnet denne flotte pakken.

    133. Amen! Deler mer enn gjerne!! ?
      Har 3 astmabarn pluss meg selv, og en mann som er ømfintlig for dufter. Derfor er dette noe jeg definitivt ønsker å vinne! ?

    134. Pga atopisk eksem I huset så kan ikke vi bruke andre vaskemidler. Neutral sine produkter har Vært de beste og denne pakka hadde vært supert for familien vår.

    135. Har en liten prins i hus som akkurat nå er 6 uker gammel, og siden vi er en familie med mye arvelig astma og allergi ønsker jeg å gi min lille prins den beste starten på livet som jeg kan gi ham. Hadde hjulpet så masse å vinne denne pakken.

    136. Vi er en familie på tre hvor to av oss (mor og mini-mor ) har veldig sensitiv hud. Det klør, blir tørt og rødt. Derfor er alt parfymefritt hos oss. Fra dusj såper- vaskemiddel- håndsåper-deodoranter ol til oppvasktabletter. Vi er store tilhengere av neutral. Vi hyller mannen eller kvinnen bak neutral og kunne ikke vært mer fornøyd. Elsker produktene. De gir oss en kløfri, rødfri og energifull hverdagen. For hvor dumt tror du ikke det så ut da jeg dagen lang gikk rundt å klødde meg på kroppen på jobb eller minste i barnehagen? De ansatte der, kollegaer og pårørende (på jobb) trodde vel nesten vi hadde lopper og lus begge to..

    137. Da neutral er det eneste produktet vi kan bruke, hadde det vært supert å vinne! Er medlem i Norges astma og allergi forbund ettersom barna er mye plaget av bland annet eksem.

    138. Jeg ønsker å vinne pakken fordi jeg allerede er fantastisk fornøyd med mange av disse produktene. Og fordi jeg ønsker å prøve og å bli kjent med flere av disse.

    139. Jeg er som deg, litt ør i hodet av alle luktene som omgir meg daglig av alle produkter.
      Vil gjerne prøve Neutral sine produkter

    140. Fantastisk giveaway 🙂 Ønsker å vinne da jeg har en sønn på 5 år som er adoptert fra Kina og han er veldig plaget med atopisk eksem og meget tørr hud ellers . Vi bruker kun Neutral her hjemme og det er ett supert merke 🙂 Hadde vært supert å vinne 🙂
      [email protected]

    141. Ønsker å vinne da jeg kun bruker dette vaskemiddelet, samt prøver å begrense kremer o.l. med parfyme. Først og fremst med tanke på de små, men i seinere tid også for en selv.

    142. Jeg har hatt forskjellige typer allergi siden barndommen. Hadde vært fint å vinne produkter som jeg vet er allergivennlige.

    143. Vil vinne rett og slett fordi jeg har lyst til å prøve de andre produktene til neutral (bruker vaskemiddel nå)! 🙂

    144. Vil svært gjerne vinne denne pakken fordi jeg også elsker duften av datteren min – helt uten parfyme og tilsetninger:-) Det finnes ingenting bedre!

    145. Min lille på to år har atopisk eksem og neutral er den eneste serien som fungerer til klesvask her i hjemmet. Vi bruker også våtservietter dra Neutral. Blir veldig glad om vi vinner dette!

    146. Åh, det hadde vært deilig og en liten økonomisk befrielse og fått disse produktene! Orker ikke selv dufter av noe slag om dagen, akkurat på samme måte som forrige gang, og jeg blir litt sågar av at alt skal ha “en liten touch av parfyme”.
      Hadde vært deilig å slippe og gå amok i lukter her hjemme 🙂

    147. Vil gjerne teste denne pakken, venter baby nå i oktober/november og har ei jente fra før som elsker å bade. Og hadde vært kjekt å få testet ut flere produkter:)

    148. Super blogg med en kjempeflott premie 🙂

      Jeg har atopisk eksem og det er veldig plagsomt 🙂 Nøytralproduktene er det eneste jeg bruker og jeg vil gjerne gi noen “vareprøver” til gode venner, da får de jo også se hvor bra produktene er 🙂

      Vil gjerne være med her og håper på litt flaks for en gangs skyld

      Ha en riktig fin uke 🙂

    149. Både jeg og guttungen sliter med sensitiv hud (guttungen) atopisk eksem og vi sverger til disse produktene… som alenemor og uten alt for god inntekt hadde dette Vært fantastisk å vinne, spesielt nå som julen nærmer seg og pengene flyr på både mat og julegaver ☺

    150. Åååååh, vil veldig gjerne vinne! Her i huset er det minstemor som sliter mest med sensitiv hud, derfor kan vi nesten ikke bruke annet enn neutral. Det hadde vært gull å vinne så mye fint!

    151. Her har 3 av 4 eksem, og sistemann har allergi. Og jeg ser at det er flere produkter i pakken som jeg kunne ønske å prøve ut <3 Det er vanskelig å finne produkter som alle kan bruke, og dette hadde vært en gyllen mulighet til å prøve noe nytt… 🙂

    152. Vil gjerne teste. Sliter med mye hodepine og astma, men er litt i en gammel vane som alltid plukker ut det mamma alltid har kjøpt. Kanskje på tide å teste ut noe nytt. Ja takk, jeg vil gjerne vinne:)

    153. Jeg ønsker og vinne da både jeg & min sønn har sensitiv hud, som trenger ekstra gode produkter.
      Vi bruker for det meste Neutral her hos oss, så det hadde vært super dupert og kunne vunnet en slik pakke.
      Da kunne vi testet det ut skikkelig alle produktene, å se om ikke vi hadde blitt mindre plaget av kløing, røde prikker og alt annet som følger med.
      Det er forferdelig når man ligger hele natten og vrir seg for man klør over alt.

      Så jeg krysser fingrene og håper at vi er heldige, for da kan vi virkelig teste alt.

      Ønsker deg og dine en fin høst. 🙂

      Jeg deler med alle mine venner 🙂

      Hilsen Monica

    154. Fantastiske produkter til alle i familien 🙂 eldste sønnen har atopisk eksem, i ofte ganske ille petioert, men enklere å holde i sjakk med denne serien. Hun minste har veldig sensitiv hud og hår, så hun blir også gull av neutral. Mannen har sensitiv hud, pluss eksem og tåler dårlig parfymerte produkter.
      Jeg er som deg, er gravid, og kan ikke ha noe med parfyme på eller rundt meg. Hipp hurra for neutral 🙂

    155. Da min datter kom til verden for 2 år siden lærte jeg viktigheten med disse fantastiske produktene! 🙂 simpelthen elsker de! 🙂 derfor hadde det vært en sann lykke å kunne vinne ♡♥♡

    156. Hei? jeg ønker veldig å vinne disse produktene til min lille familie. Vi har alltid brukt neutral etter vi fikk barn, gøy å prøve flere produktee i samme merke?

    157. Jeg er veldig følsom for sterke lukter og har veldig sensitiv hud både jrg og barna mine. Bruker babysåpe selv når jeg vasker meg . Dessuten er det veeeldig bra for økonomien å få spedd på med litt gratis såper etc. Hadde blitt super glad for dette.

    158. For et flott og aktuelt innlegg 🙂
      Min sønn på snart tre år sliter veldig med atopisk eksem, astma og allergier. Hverdagen hans ble helt forandret ved bruk av nøytral sine produkter. Shampooen, håndsåpen, og ikke minst vaskemidlene er helt nødvedig i vårt hus. På grunn av fete kremer vaskes klærne og ikke minst sengetøy ofte og på høy varme, og tøyet og huden blir tatt godt vare på av nøytral sine produkter. Nøytral er produktet jeg hamstrer opp og har alltids i hus, produktene anbefales på det varmeste , hadde vært fantastisk å vinne en så flott gave 🙂
      Hilsen mamman til Joham 🙂

    159. Med atopisk eksem og sannsynligvis allergi mot de nye skumle konserveringsmidlene som MI så brukes det bare hvite flasker med blå skrift (Neutral sine) her hos oss 😉 Ville elsket å vinne denne pakka!

    160. Neutral sine produkter er fantastiske ?
      Jeg har brukt de selv i flerrende pga allergi og når første barn kom så byttet vi ut det meste til det. Nå som nr 3 er rett rundt hjørnet så går det bare i nøytral på meg og barna?
      Hadde vært supert med en goodiebag fra Neutral ???

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg