Mai = Festmåned

//Skrevet i samarbeid med coop obs

For meg er mai måned en festmåned, en måned hvor snøen skal være borte, bjørka skal være grønn.
Fregner på nesa, småsko ute og ikke minst finstasen på.

I mai har vi jo folkefesten over alle folkefester, snakker selvsagt om 17. mai.
I tillegg har vi mange stolte konfirmanter og bryllupssesongen er i full gang.

Store begivenheter som må feires!

Feires med fest.
Og fester må planlegges.

Med tre barn og et giftemål har vi lagt noen fester bak oss, og en ting er sikkert.
Det lønner seg å planlegge, legge en god plan, skrive lister slik at man får oversikt.

Hva skal man lage?
Når må hva lages?
Kan noen andre bidra?

Jeg er listoman og har laget meg en egen liste som brukes til bursdag, 17. mai, navnefester, jul osv.
Den kan du printe ut ved å trykke på den.

Screenshot 2015-04-24 14.22.23

Med 3 unger på slep gjør vi det ofte enkelt og handler steder hvor de har så og si alt vi trenger.
Coop obs f.eks. For det er ofte ikke bare mat og drikke vi trenger, men gjerne flagg, bunadsko, hårstrikker, bordpynt og lignende.
Ofte finner vi det vi trenger der, på ett og samme sted.

Og ved å storhandle, sparer man både tid og penger, men dette vet dere selvsagt.

Coop vet også at mai er fest, og feirer med festdager, med gode aktuelle tilbud.
Som feks bunadsko.
980x300-coop-obs-atf-sko-uke18

Og tilslutt MÅ jeg tipse dere om den geniale bake it easy formen til Porsgrunn.
Denne bruker jeg når jeg lager min OREOkake

oreo8

Den kan du gjøre et knallkupp hos Coop Obs på nå.
980x300-coop-obs-atf-bakeit-uke18

 

Vil du se mer av tilbudene i din lokale Coop, se her.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg