Mamma er klar for party – rabattkode hos ellos

//annonse

Her kommer en ærlig og oppriktig utfordring og oppfordring til deg.
Du som fikser at velsemann har tversoversløyfe og strikkashorts, og prinsessa har strutteskjørt og glittergenser.
At dressen til far er presset og renset og at eldstemor også har fått seg noe fint.

UNN-DEG-NOE-FINT-SELV!

jeg vet hvor vanskelig det er, når alle andre skal og burde ha.
Jeg har stått der selv, og leitet bakerst i skapet etter ett eller annet som bare må passe.

Men her er en tanke.
Hva om du begynner med deg først?
Hva om ditt juleantrekk er i hus allerede i november.

Og for å gjøre det enda enklere, hva om du får en rabattkode som gir 33% på dyreste ordinære vare og 5% ekstra på salget.
Bruker du kode: 425419

 

Det er sååå mye fine kjoler inne hos ellos nå, så er du ivrig kan du bare klikke deg rett inn HER.

 

Men om du trenger litt inspo, er jeg ikke vondt å be.

Det er glitter, glam og fløyel som gjelder i år og det bærer nok min inspo preg av også.

Slik som denne, hvite paljettkjolen.
Enkel, glitrende og klassisk og om du vil sprudle enda litt mer er denne i regnbue paljetter heeelt fantastisk (og i plus size)

Og om du liker det fotsitt er jo denne omslagskjolen nydelig variant (og amme vennlig)
Elsker at kjolene har litt ermer nå forøvrig.

 

Mens vi er inne på ammevennlig.
Todelt er jo også det. Og denne glittertoppen er nydelig og råtøff til et skinnskjørt feks.

Et skinnskjørt som dette feks.

 

Og da kan også en topp som dette være fint,

Og ønsker du ikke skjørt, er denne tightsen med glitterstripe et godt alternativ.

Også er det velour da.Altså vavavoooom det ER så mye fint, min favoritt er nok den grønne. Men inne hos Ellos finner du helt garantert en velour kjole i en fasong du ønsker.

Mørk rød med skrått snitt/ tettsittende plus size// omslagsvelour.

 

Også kom jeg over den ultimate gravidkjolen tror jeg.
Tenk hvor mye man kan vokse i denne da og ikke minst hvor deilig den er etterpå.

0 kommentarer

Siste innlegg