Mamma hvorfor det??

Mamma??
Det sitter to stk (over) trøtte små å spiser yoghurten sin til kveldsmat.
Fredagskvelden bærer alltid preg av to slitne barn som har tøyd energistrikken og bikket over.
Jeg har klart å roe ned men har hørt knisingen ta seg kraftig opp.
Mamaaaaaa??
Ja.. sier jeg og setter meg til bords.
Hvorfor er det egentlig sånn..
Sier veslemor og setter skjeen foran ansiktet.

Hvordan sånn.. sier jeg.
Atte.. når jeg ser meg i speilet på skjeen den veien er jeg riktig vei.
men når jeg ser meg den veien… er jeg opp ned…

hvorfor det..
Eheeem..
 
ja… hvorfor det??

heeeeelp…
 
 
anyone?

2 kommentarer
    1. Pappa Gris gjør et forsøk på å forklare i et av de nyeste episodene «Speil».. men ender opp med å si «det er magi»… ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg