Mamma, jeg kjeder meg krukken

Innlegget er løftet opp igjen ifra 2014 🙂
Lange søndager, planleggingsdager, sykdom, lange ferier, ettermiddager, regnværsdager, mandager, tirsdager, onsdager..
Det kan bli mange dager som blir lange med små.
Her i huset blir vi smågale før kl er 10 om vi er hjemme alle mann uten planer.
Mine barn er vanvittig dårlig på å kjede seg, og skal jeg være helt ærlig, så takler jeg barn som kjeder seg VELDIG dårlig.
Så da dukket min ide opp,
Mamma, jeg kjeder meg krukken.

En krukke full av aktiviteter som aktiviserer barna på en eller annnen måte. Noen krever meg også andre klarer de på egen hånd. Krukken har hjulpet oss mang en gråværsdag eller en dag mamma er for sliten til å finne på alt mulig sprell.

 

(jepp ser skrivefeilen og har rettet den på pdf filen)

Og jeg har gjort det enkelt.
Alt dere trenger er en glasskrukke, printer og papir og litt lim.

Bruk gjerne fantasien og tilføy lapper etter eget ønske, og fjern de som ikke passer dere.
 
Trykk HER for å laste ned PDS (print den selv.)



 
///Lik om du kommer til å bruke kjede seg krukken.

9 kommentarer

Siste innlegg