Mamma trenger også pleie – Tips om en rimelig og god velværesalong.

Som jeg skrev i mitt innlegg om det å tørre å ta vare på kjærligheten, er det fort gjort å glemme seg selv midt oppi mammarollen.

I sju år har jeg vært mamma, jeg er der nå at jeg kjenner det som en luksus de dusjene jeg får heeeelt alene.
Jeg steller ikke mye ekstra med meg selv med andre ord 😉

Jeg bestemte meg for at jeg fortjente noe ekstra, jeg fortjente litt meg tid.

Jeg skal være ærlig, jeg har hverken for vane eller veldig lett for å bruke penger på meg selv.
Du vet jeg er av den typen som handler mer til barna enn meg selv når jeg egentlig skulle ha noe til meg?
Som handler til barna når vi er ute på reise, selv om planene var å shoppe unike ting til meg selv.

Kjenner deg igjen?

Jeg tror nemlig det er flere av oss 😉

Jeg viste hva jeg ville ha, jeg ville ha en følelse av å ha slappet 100 % av i en lengre periode, jeg ville føle meg fresh, ja kanskje ny på en måte. Jeg ville ha avkobling fra hverdagen.

Jeg hadde hørt nyss om en ny salong i byen nærmest meg, sjekket den ut og måtte neste le litt når jeg så hva den het.
Kunne ikke passet bedre.

Avkobling fra hverdagen.

Etter en god samtale med henne bestemte vi oss for å ordne en skikkelig mamma(fri) dag.

Ansiktet skulle til pers med maske, etterfulgt av masasje
Kroppen skulle bli knadd, peelet og pakket inn.

Dette hadde jeg aldri gjort før.

Jeg var nesten nervøs når jeg møtte opp.
Men nervene forsvant for når jeg fikk kommet meg inn, følte på stemningen og hørte den rolige musikken.

10298542_1513468662206937_5631232562164861915_o

At jeg aldri har gjort dette før, husker jeg at jeg tenkte i det frysningene gikk under ryggmasasjen.
Ikke bare er det vanvittig godt, men ifølge jenta som utførte behandlingen og som driver salongen har slik kroppsbehandling også mye annet godt med seg.

10601083_1535162393370897_1880577803_n

Man får stressnivå i kroppen ned, og kombinasjonen med økt blodsirkulasjon og masasje kan man knyte opp de værste muskelknutene i nakke og skuldre. Hodesbunnsmasasjen er jo magisk i seg selv, men den er også antistressende og setter i gang en herlig prosess med lykkehormoner i kroppen.

Jeg unner hver en mamma denne behandlingen. Ja faktisk burde det være en mammarett slik vi står på.

Og jeg vil gjerne tipse dere om denne salongen, for denne damen har nemlig FANTASTISKE priser.

Bare hør her:
60 min kroppsmasasje 350 kr
90 min Kroppmasasje 500 kr
Nakke/skuldre 250 kr
Manikyr 250 kr
Fotpleie 350 kr
Voks av legg 200 kr

Jeg har undersøkt litt, og forløpig kunne ingen slå hennes priser.

Hun har drevet lenge, men salongen i Hønefoss er nystartet, i et koselig lite lokale driver hun salongen og jobber også hardt med i en annen butikk med alt man trenger til bryllup, denne damen jobber HARDT og er veldig flink.

Om du ikke bor langt unna, vil jeg VIRKELIG anbefale deg turen, unn deg selv litt vellvære, unn deg selv litt
avkobling fra hverdagen.

Her finner dere hennes facebookside hvor man også kan bestille timer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg