Mamma vil også bade!

//annonse

Nå er det ikke mange dager før vi offisielt er i sommerferie. Jeg håper på en god sommer med masse badevær.
Vi er, som dere vet, en skikkelig badefamilie. Og i år er planen å bade til krampa tar oss og vi får svømmehud mellom tæra.

Badetøyet er ikke oppdatert på lenge,
Med kul på magen eller nylig født de siste årene har bading vært knapt eller lite prioritert.

Men i år er planen å ta en dukkert så ofte som jeg kan.
SÅ da må jeg ha badetøy.

Og det er SKIKKELIG vanskelig.
For det viser seg at det er et helt hav å velge i.

Jeg skal shoppe badetøy hos ellos, og nå sliter jeg med valgets kvaler.
Høyt eller lavt liv?
Med eller uten rysjer?

Og selvfølgelig får jeg dele en rabattkode som gjelder for badetøy (og alt annet hos ellos.no)
Bruker du rabattkode: 415447
Får du 33% på dyreste vare til ordinærpris og 5% ekstra på salget.

 

Og så til det viktigste spørsmålet, badedrakt eller bikini?

Jeg tror nok at badedrakt er det jeg faller for i år, det er så mange fine !

//leobadedrakt// Baderakt med shorts// Blomstrete badedrakt// //sort med rysjer// enkel rød med drapering//

 

Eller dette som trolig er og blir min favoritt:

 

Det et god utvalg bikinier også.
Og det som gleder mitt hjerte er at det er bikinier for alle former og fasonger og en av mine favoritter er nok denne:

//bikinitopp med rysjer// bikinitruse med høyt liv // bikinitruse med knyting // //bikinitopp ordinær//

Og alle disse modellene finnes i flere farger (trykk på linkene for oversikt)

Også vet jeg jo godt at det blir lite stillesitting i badetøyet for min del, så en slik strandkjole vil nok også være gullverdt mellom de korte øyeblikkene i sola og badingen.

 

Håper vi får en magisk norsk sommer, alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg