Vår hovedgevinst – Mat levert på døren fra godtlevert.no

Oj oj oj oj her er den endelig, den luken vi har gledet oss aller aller mest til!

Vi har i snart et halvt år valgt å få middag tre dager i uken fra godtlevert.no
De har fått oss vekk ifra de tre konstante péne (pasta, pizza,pølser)

Vi varierer middagsrettene, smaker på nye smaker, ingredienser og helt nye retter.
Noe glir ned som aldri før, andre ting er vi mer skeptiske til.

Planleggingsjobben blir halvert. Godtlevert.no har planlagt halvparten av middagene for uken som kommer,
Alt jeg trenger å gjøre er å bestemme hvilke dager vi skal spise hva.

Råvarene er ferske, og ekstra spenennde er at det kommer fra aktører som kanskje ikke er å finne i de lokale butikkene her.

Som hovedgevinst deler vi altså ut 1 mnd med barnemenyen fra godtlevert.no levert på døren.
En måned til deg og en måned til en god venn.

Kjenner du noen som kunne trengt litt avlastning? Som kunne trengt en hyggelig overraskelse?
Som kunne trengt litt inspirasjon på matfronten?

Eller som kansje har en ekstra stram lommebok i januar (hvem har vel ikke det?)
Da bør du delta på vår siste luke.

sisteluke1

Slik deltar du:

1. Fortell oss hvorfor akkurat du ønsker å vinne en måned mat levert på døren
Og glem ikke å fortelle oss hvem du ønsker å dele med.
2. Lik og del innlegg med dine venner.

Vinneren annonserer vi iløpet av romjulen

Pssst: dersom du ikke ønsker at din kommentar er synlig kan du sende oss en epost til [email protected]

148 kommentarer
    1. Har lenge har lyst til å prøve Godt levert, men har aldri kommet så langt. Hadde vært kjekt å få litt middagsinspirasjon nå utpå nyåret.

    2. Har mistet all inspirasjon til å lage “ny” mat til middag i en travel hverdag. Trenger noen til å tenke for meg og gi meg oppskrifter på nyttig og rask mat jeg kan lage til familien. Vil gjerne dele med min venninne Lina som også er i samme situasjon med to små barn ett spedbarn og ett på ett og ett halvt år

    3. Hadde vert supert å fått mat levert hjem:-) Sparer tid på å slippe å handle! Og får nok nye middagstips:-) Ønsker å dele med Tordis Myhre om eg er så heldig å vinner!!

    4. Vil gjerne vinne denne pga føler jeg er helt tom for idèer når det kommer til middagsmat. Går i den samme maten hele tiden så kanskje jeg hadde fått litt inspirasjon av å fått planlagt mat på døren. 🙂 vil dele den med Else Maria Barsnes.

    5. Ønsker dette veldig! For å få et mer variert kosthold, sunnere alternativer og rett å slett få flere ideér til middag fremover! Fort gjort å ende opp med det samme gamle, gang på gang.. Lillegutt(snart 1år) og eg har veeeldig lyst å vinne : ) ville og delt med min mor(og da min far og bror) da hun trenger en liten oppmuntring i hverdagen! 🙂

    6. Jeg ønsker å vinne mat for en mndt for det hadde vært perfekt for oss som har små barn,Vi er elendige på nye ring og skape variasjoner.Derfor blir ungene også kresene etter hvert om vi ikke reagerer nå og gjør noe med de.:-)Sååå håper og krysser for at vi vinner.Hilsen familie LL

    7. gravid, en to åring i hus og midt i flytting. hadde passet helt perfekt. ønsker å dele med charlotte lydersen som er søstera mi hvis jeg får premien;))

    8. Hadde vært kjempe flott og vinne, har akkurat hatt en Gastrik bypass operasjon og jobber med å finne ut av hva jeg kan spise og ikke. Vært kjempe flott å fått nye tips og kunne smake på litt nytt 😉 vil gjerne dele dette med Hanne harp Eriksen da hun er gravid og ikke spesielt god form.

    9. det er herlig å få inspirasjon til å prøve nye middager 🙂
      Ville delt med min søster Anne Holmefjord

    10. Hadde vært så deilig å slippe finne på middag hver dag. Vi er 5 i familien og har en stressende nok hverdag . Slippe butikken og i tillegg slippe finne ut hva vi skal spise?! LYKKE.
      Og vil gjerne dele med naboene mine Lillian Egebø som er sykmeldt pga hovent kne. Det fortjener de

    11. Hadde vært helt supert for en aktiv familie som oss å få prøve dette. Har lurt på dette stund, men ikke helt “fått ut fingern”. Synes oppskriftenexser spennende ut, og ønsker å teste om man virkelig sparer både tid og penger på å få det levert på døra. Hvis jeg vinner ønsker jeg å dele med Mariann Åmo.

    12. Dette hadde gjort hverdagen med to små utrolig mye lettere!! Ønsker å dele denne premien med min gode venninne Hilde:) God jul!!!:)

    13. Åh, det hadde vore supert og vunne! Travle dager med 100% jobb og små barn i hus hadde det vore flott og fått levert tips og sunn mat på døra:D Ønsker og dele med Silje Marie eide m/fam:)

    14. Hadde vært helt fantastiskt å vunnet mat på døra i en hel mnd 🙂 Jeg er helt elendig til å finne på nye middager hver dag. Mannen er lei og unga er lei. He he.
      Hadde vært en flott inspirasjon til å prøve nye ting. Ikke minst lære.! Er jeg så heldig å vinne vil jeg dele med Carina Kolberg :-*

    15. Vi har en travel hverdag som folk flest. Ut av døra 6.30 og hjemme igjen 16.30 mandag til fredag. Hadde vært fantastisk å komme rett hjem, slippe å kjøre i butikken og planlegge middag. Variert kosthold ikke minst.
      Jeg ville delt dette med Ann Charlott Kristoffersen.

    16. Med 3-4 barn, 1, 3, 5 og 14 år, og to voksne i full jobb blir det mange kjappe løsninger i hverdagen. Når barna er hentet i barnehagen så bør det gå kjapt å få middagen på bordet. Inspirasjon og nye smaker er kjærkomment i et hjem med mye pasta. Og ikke minst så slipper vi å finne på hva vi skal ha til middag 😉
      Hvis jeg vinner vil jeg dele gevinsten med Heidi Friis 🙂

    17. varer levert på døren hadde vært helt supert for en travel 3 barns familie, da er det nok den eneste måten vi vil klare å variere maten litt ja 🙂 vil veldig gjerne vinne og dele med min søster Monica Søreide, for de har alltid ville prøve det og. 🙂

    18. Deilig mat levert på dør, må jo være en drøm for de fleste. Sparer tid, frustrasjon for å finne ut hva vi skal ha i dag. Ikke minst så er økonomien ganske så stran ikke vare i januar. Jeg ønsker å dele med min kjempe gode kollega og venn Ragnhild Aakre

    19. Ønsker veldig dette, da vi er to stk i full jobb mef to unger på 1,5 og 3år. Hjelper mye på tidspresset å få maten og oppskriftene levert på døren. Hvos jeg vinner vil jeg dele med Jannicke Sanner

    20. Hei! Jeg pleier ikke svare på slike konkurranser, men denne fristet veldig i en travel hverdag! Jeg prøver meg med å spille sympatikortet her; og legger inn ei lita klagesang fordi jeg har vært syk hele høsten, fra den dagen høstferien begynte, faktisk, med influensa, deretter bronchitt, deretter sinusitt ganger to. Nå flere korte sykemeldinger, tunge vakter og tre antibiotikakurer senere er jeg på bena igjen, klar for julaften på sykehuset. Vært så gåen etter jobb at mannen har fått ta hånd om det meste, og nå hadde en ny giv gjort seg! Litt oppheving av tidsklemma med to små, inspirasjon til å lage spennende, gode middagsretter, kanskje litt tid spart så man kan få trent igjen etter 12 ukers opphold og julemat? Dette ville vært en nyttårsgave som strødde stjerner langt inn i 2015! Hvis jeg vinner, deler jeg med Jenny Rossberg!

    21. Hadde vært knall, for jeg er så lei av å fly i butikken å handle mat, og ikke minst å finne på middag hverdag. Jeg ville delt premien med Karianne Kristiansen.

    22. Ønsker å vinne dette for å dele det med min datter som er syk og er alene med en gutt på 2 år.Hun fortjener en uke med Godt levert 🙂

    23. Jeg skulle gjerne vinne fordi middagslaging er noe som tar unødvendig mye energi i min hverdag. Jeg lager alt fra bunn, men med tre små barn, full jobb og en mann som reiser mye, er planlegging og innkjøp ofte en utfordring!

      Premien ville jeg dele med naboene mine, familien Krogedal-travle yrkesaktive foreldre med 4 barn. De stiller alltid opp for andre og kunne trenge at noen gav dem noe ekstra.

    24. som de fleste andre er lommeboken ytterst skrapet i januar. Har også et barn med en allergi (fant ut i 2014) som gjør det litt “vanskelig” å være kreativ (blir ofte mye av det samme). Så dette hadde vært en veldig fin ting for oss med ferske, gode råvarer og spennende oppskrifter.
      Samtidig vet jeg at hun som jeg ønsker å dele med er en fantastisk mor og gjør alt for barna sine, men de er veldig travle, så kanskje dette hadde hjulpet dem veldig i hverdagen. Hun jeg ønsker å dele med er Yvonne Hansen

    25. Hadde virkelig ønsket å vinne, da eg alltid må ta meg av handlingen og alltid lage middagen. Og oppi dette jobb, en gutt på skolen, og to i bhg som må hentes. Når eg kommer hjem blir det ett race med å få ting på plass, laget maten og dekket på/av….. å kunne slippet middags innkjøp en periode hadde vert helt fantastisk! Så eg krysser fingrene og ønsker 😀 god jul! 🙂

    26. Og ville delt dette med min aøler beste veninne, siv holm, som rett og slett er min klippe <3

    27. Hadde vært sååå deilig å vinne 🙂 som alenemor i full jobb er det ofte for få timer i døgnet… må ofte ty til kjappe løsninger og med en kresen 3åring er det ofte det samme som rullerer på middagsmenyen 😛 hvis jeg skulle være så heldig å vinne vil jeg gjerne dele med min søster Eva som har vært igjennom ett tøft år og som fortjener kun det aller beste ♡

    28. Har kjempe lyst til å prøve å få levert mat, og se hvordan det fungerer. Vi er inne i en skeptisk til ny mat periode på eldstemann, men kan være fint og utfordre oss litt på matfronten. Også trenger jeg nye tips på matfronten! Ønsker og dele premien med min storesøster Carina Stålem Malde ☺️

    29. Jeg er alenemamma med fire barn og hund. Det er vanskelig å finne på sunne, spennende middagsretter med slunken lommebok i en særdeles travel hverdag! Så deilig å få mat på døren og hjelp til å tenke ut mer spenstige menyer

    30. Jeg og min kjære venninne Thea kunne trengt litt middagshjelp i januar. Vi er begge lærere i full jobb og med hver vår høyt elskede prinsesse hjemme. Planlegging er vi gode på, men på matfronten er det ikke alltid kreativiteten får utløp 😉

    31. Jeg ønsker meg veldig å vinne av flere grunner. Variasjonen av middager og spennende smaker, og gi barna mine mulighet til å ha mye forskjellig til middag. Ville spart familien min for mye stress og heller gi oss mulighet til å kose oss når vi lager middag og skape hverdagsmagi. Og jeg vil dele med Stine N. Semb.

    32. Jeg har en sær liten gutt på snart 3 år som kun spiser middag når vi har pizza eller grøt. Kanskje det kunne fått han til å ville spise vis det var noe spennende med det, middager som er ulike og levert på døren, hadde nok gjort ham nysgjerrig 🙂 vis jeg skulle være Så heldig ville jeg delt med min bror Arne Sivertsen og hans familie som hadde fortjent å få en litt lettere hverdag i alt kaos med 3 små og en liten valp. 🙂 og fordi jeg er så gla i de <3

    33. Det hadde vært flott!! Her går det mye i det samme kjedelige uten særlig innslag av grønt, hadde vært til stor nytte for hele familien å få et spark retning sunnere matvaner! Min søster Kristin Nyhus er mye flinkere enn meg til å få i barna sunn mat, men hadde også hatt stor nytte av litt hjelp i en travel hverdag alene med to.

    34. Vi er wn familie på fire. Vi har veldig dårlig råd for tiden så det hadde hjulpet oss sååå mye å fått middag levert en mnd. Spesielt da det alltid er ekstra utgiver til regninger i begynnelsen av året, med vei avgift å div.
      Da hadde vi kanskje kunne spart litt på det 🙂 ville å delt med min bror og hans familie som går gjenn

    35. Hei, hadde vært deilig å få mat på døra. Lite med fantasi for tiden så det blir det samme omigjen og omigjen, gørr kjedelig. Og ikke så super mye penger heller gjør det ikke no bedre. Vil dele med Tina om jeg vinner.

    36. ønsker oss middag i en måned 🙂 mannen har vært jobbsøkende siden juni i år, og jeg har permisjon uten lønn for å være hjemme med 1,5 åringen ♡ elsker det, men for mye penger har vi ikke 😉 og hvem ønsker ikke nye forslag og favoritter til middag? ønsker å dele med søster Veronica som tar opp fag for å begynne studier, og som også har en tuppelupp på 1.5 år!

    37. Hadde Vært midt I blinken. Handler alltid unødvendige ting til middag vanskelig og velge middag vrir mye usunt. Vært godt å fått ting mer på plass I hverdagen. Lage plan over middag. Ville delt det med min familie sambo og 2 barn. De trenger innhold rik mat. Og guttungen er ikke så glad I grønnsaker å bruket opp til 1 time få I seg mat. 🙁 så håper vi blir den heldige familien 🙂

    38. Vi ønsker å vinne slik at vi kan få ny matinspirasjon inn i familien som e ganske matlei til tider… Med 2 små gutter som begge er sære på sin måte så er det ikke bestandig like lett å være kreativ på middagen.. Så dette hadde vært kjekt å vinne.
      Om jeg vinner ønsker jeg å dele premien min med min bror Werner Hansen

    39. Etter ett år med permisjon, starter jeg nå i full jobb fra januar.. Hadde derfor vært veldig godt å slippe å tenke på middag hver dag 🙂 Hvis jeg hadde vunnet denne premien, ville jeg delt den med min gode venninne som er gravid og har en på 1 1/2 år i tillegg. Tipper hun hadde satt pris på litt hjelp på middagsfronten 🙂

    40. Vil veldig gjerne ha mat på døra i januar! Med våre tre livlige 2-åringer og to foreldre i full jobb er det ikke alltid like enkelt å få handlet inn mat og helst skal maten lages fort så vi rekker litt lek før sengetid også. Jeg ønsker gjerne å dele med Hanne Woxen Vatne som er Nordsjøenke 2 uker i måneden og hjemme med de tre barna sine alene!

    41. dette hadde virkelig vært noe for min gode venninne Selma Hamre Kittelsen, og for vår travle familie selvfølgelig. Selma og mannen har to barn, hun studerer på siste året og mannen jobber fult. Ofte syntes hun det er vanskelig å finne tid til å handle og lage maten, i tillegg er barna litt kresne og ender da ofte på de samme rettene. Om disse flotte menneskene som alltid stiller opp for oss kunne få levert maten på døren en hel måned hadde nok lettet hverdagen deres mye! Jeg kjenner ingen som fortjener det så mye som dem!! Det hadde selvfølgelig lettet vår travle hverdag oxo, med tre barn, fritidsaktiviteter og fulle jobber, er det vanskelig og tungvint å tenke nytt og spennende. I tillegg er mennene mer eller mindre fraværende på kjøkken fronten, så her hadde dere reddet to frustrerte husmødre fra det totale kaos

    42. Hadde vært veldig fint å få vunnet en mnd med mat levert på døren. Her går det I det samme til middag gang på gang. Hadde vært kjekt med ny inspirasjon til middag I hverdagen. God jul

    43. I en travel hverdag med mye sykdom hadde det vært fantastisk å vunnet dette

    44. Hei. Jeg er en alene mor med to barn. Jeh vil gjerne vinne matkasse fra dere. I hverdagen er det ikke alltid lett å lage noe å sundt og godt så dette ville sikret. Sunne og varierte måltider til mine barn. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg delt premien med Elise Dumben. Hun er alene med ett barn og vi hjelper hverandre i hverdagen, og hun er en utrolig god venninne. 🙂

    45. Økonomien min er ikke god så meg å dattera mi får ete middag sjå mine foreldre ofte. Så å kunne ta med seg mat til dei ville vært supert!! Ønske å dela med
      Anne Karin Engelstad hu har bare hatt motgang i det siste. Ønske å hjelpe hu litt på veg.

    46. Med tre barn i alderen 1 til 9 år er hverdagen med jobb, barnehage, skole og fritidsaktiviteter svært hektisk. Innkjøp, planlegging og laging av middag er et stadig negativt laddet tena i hverdagen vår! Hadde vært fantastisk å vinne denne premien og fått mat levert på døren – trør vi hadde fått en helt annen glede og motivasjon til å lage middag

    47. Dette hadde vært helt fantastisk! Sliter med ideer til middag, så dette hadde hjulpet med å få nye ideer, prøve nye ting og få ett sunt og variert kosthold på plass over nyttår.:) Å slippe alt styret med å planlegge og handle inn til middag hadde også gjort hverdagen og starten på det nye året litt lettere, da jeg skal tilbake i jobb etter mamma permisjon, knøttet skal begynne i barnehage og jeg har en mann som er mye på reisefot gjennom jobben. Blir mye nytt som skjer og en helt ny hverdag å vende seg til.
      Hvis jeg vinner vil jeg veldig gjerne dele premien med min utrolig snille og gode mamma!:)

    48. Jeg og min søster ønsker mat på døren for tips og ideer til matlaging i travle hverdager. Hun er alene med tre små pluss full jobb og jeg venter nr to rett på nyåret. Mat på døren ville vært en god hjelp for begge familiene.

    49. Vi har hatt levering fra fler som tilbyr middager på døra og godt levert er de jeg har vært mest fornøyde med. Bra mengde mat, varierte oppskrifter og enkle fremgangsmåter.
      Vi har tatt en pause i leveringene siden mannen i huset mener det blir litt for dyrt. Men på nyåret skal han få regne litt på det og få både bestemme hva vi skal lage og handle det selv, så kanskje han får en annen oppfatning om hvor lang tid det tar og hvor mye det koster! Vinner derfor gjerne noen kasser mens han går over regnskapet 🙂 Og vil dele med min søster Gry K. Ludvigsen.

    50. Hadde vært utrolig deilig å slippe og tenke på hva man skal ha til middag en hel måned! Det er så kjedelig, og har lett for å bli for lite variasjon. Jeg ville ha delt premien med min bror som er alene. Han burde absolutt spise mer variert og sunnere.

    51. Hadde vært fantastisk å slippe å bruke de få timene vi har sammen som familie til å handle!

    52. Hadde vært supert å vinne for å både få inspirasjon til nye middager, nye råvarer og sammensetninger 🙂 krysser fingrene for meg og Anne Cecilie som jeg vil dele med 🙂

    53. Ønsker å frigjøre mer tid til å være sammen med min frøken og bruke den til å leke med henne. I stedet for at vi må ut å handle middagsmat

    54. Jeg er veldig glad i å lage mat og trives på kjøkkenet. Etter jeg ble mamma har jeg mistet fantasien på kjøkkenet og når man i tillegg jobber 100% turnus blir det alt for ofte lettvindte løsninger. Vi bruker mye av p-ene, man kanskje mest kjøttdeigen :/
      Jeg ønsker og få tilbake inspirasjonen på kjøkkenet, jeg ønsker et sunnere kosthold for meg og familien og jeg tror dette ville hjulpet oss godt på vei. Vi krysser fingre og tær for at vi er de heldige 🙂

    55. Jeg ønsker å vinne fordi jeg og mine to barn blir alene da samboer flytter for å jobbe de neste fem årene. de dagene jeg jobber 8-16 er vi ikke hjemme før 17:30 for å begynne med middag. Hadde jeg vunnet middagene fra godtlevert hadde dagene gått litt lettere! 🙂 Krysser det som krysses kan og vil ønske dere en fredfull jul 🙂
      Ønsker å dele med min søster og hennes familie <3

    56. Synes det er like vanskelig å finne på middag hver eneste dag. I tillegg har vi hatt en veldig trist og tung høst og førjulstid, så en god start på det nye året hadde vært kjekt.
      Har i tillegg en god venn som har vært til god støtte i denne tunge tiden vår, så hadde fortjent en fin overraskelse.

    57. Vi skal flytte i nytt hus til nyåret. Det blir nok travelt med to i 100% jobb innen helsevesenet og små barn. Da hadde det vært en drøm å få mat levert på døren så slipper vi å tenke på handling og ty til lettvinte løsninger. Det hadde også vært kjekt å få inspirasjon til nye retter og ikke minst bruke nydelige råvarer. En god start på året. For en flott premie/ give away! Vi krysser fingrene alle mann her 🙂

    58. Fordi vi er ikke klarer å strukturere oss til å ukeshandle, handler alltid i full fart etter jobb og så blir det alltid de samme trøtte rettene..
      Ønsker å dele med mine beste venninne Jeanett Lea som har en mann som jobber offshore.

    59. Det hadde vært godt å slippe selve handlingen på butikken, da dette krever mye av min dårlige fysikk. Og ungene hadde sikkert likt å få smake nye retter. Ellers ville jeg delt med min søster som elsker å lage mat, og helt sikkert hadde satt pris på å få gode råvarer til en god pris nå etter jul 🙂

    60. Her går det i all for mye “dårlig” mat.
      Det er selvforskyldt, men sliter med å komma meg ut av sirkelen.
      Derfor hadde det vært veldig flott om vi vant dette, sånn at vi fikk et lite puff på veien.
      Er kun jeg og guttungen, så har ikke noe hjelp i en annen voksenperson med forslag.
      Og selvsagt (som dere selv skriver) flommer det ikke over av kronasjer heller.
      Ha en riktig god jul.
      Vil dele det med min venninne Aina Therese Myrseth

    61. Ønsker og vinne for hadde kommet veldig godt med nå etter alle utgifter til jul. Og planlegger dåp på nyåret så må spare en del penger til det oxo. Så hadde Vært perfekt og vinne :). Ville delt med ida schei min bestevenninne og hennes familie ♡

    62. Meg og min familie ønsker å vinne mat for en mnd sånn at vi får et puff i baken for å bli bedre på å lage variert mat, dette ville vært en utmerket julegave for oss . Vi har det litt skralt i lommeboka i disse dager pga innkjøp av hus, så da hadde god mat på bordet vært prikken over i’en får vår lille familie 🙂
      Hvis jeg vinner vil jeg veldig gjerne dele med min gode søte venninne Hilde Granli, hun og samboeren venter sitt første barn i januar og da hadde mat på døra kommet veldkg godt med 🙂 krysser alt jeg har !

    63. Som alenemor til to, 100% jobb og litt flere fritidsaktiviteter enn vi kanskje burde ha, ville dette vært en kjærkommen gave. Jeg føler jeg alltid henger etter på alle plan, og min tidligere glede over å lage (og spise) mat forsvant i et stresshav. Jeg ønsker å finne igjen den samme matgleden som jeg en gang hadde, og ikke bare se på mat som et ork og en nødvendighet. Var i en bilulykke i forrige uke, og nå sliter jeg med smerter i tillegg. Da er det iallefall ikke kos med matlaging.

      Jeg ønsker å dele med Nina Benoninsen, som er en mor jeg ser opp til

    64. Ååå, det hadde vært utrolig deilig! Vi er en familie med 3 aktive barn, 15, 11 og 6 år. Mor i huset jobber turnus og er lokalpolitiker, mens far jobber, takk og lov, 8-16. Men det er hektiske dager, og det blir litt enkle middager fra tid til annen. Så å vinne dette hadde vært en liten befrielse, hvertfall for far i huset 😉 Jeg ønsker å dele med min gode venn og forlover Hedda Firing, hennes 3 små barn og en gubbe som IKKE lager mat 😉

    65. For en fantastisk gave! Aller mest ønsker jeg å vinne denne utrolige premien for å kunne avlaste min søster som er enke med tre barn. Hun hadde virkelig fortjent en avlastning i hverdagen!
      Jeg hadde også tatt det imot med stor takknemlighet

    66. Jeg ønsker meg dette til min familie og min kjære venninde line Bjerkås.hun er en superflott venninde som støtter og hjelper til med alt.hadde jeg kunne hjulpet tilbake med noe sånt som dette hadde det vært fantastisk:-)

    67. Hmmm… Halve meldingen ble borte!

      Takk for gode råd, inspirasjon, oppskrifter og ideer!
      Ønsker dere en god, fredfull og hyggelig julefeiring

    68. jeg ønsker å vinne denne til min familie på 5, hvor måltidet ofte lider pga 2 foreldre som jobber! Middagen blir fort veldig enkel!!
      Jeg ønsker å dele denne med min svigerinne med 4 barn!!

      Om jeg ikke vinner selv, så håper jeg inderlig at noen som trenger det vinner, jeg trenger det vel stengt tatt ikke, sånn økonomisk…
      God jul og godt nyttår!

    69. Hadde vært fantastisk å prøve godtlevert! Trenger input av nye smaker og nye idéer. Hadde blitt super start på et flott 2015! Om jeg skulle vinne ønsker jeg å dele med søsteren min Tone kleppa Jåtten!

    70. Jeg ønsker å vinne fordi dette må være en
      fantastisk hverdagsgave. Tror alle i blant kjenner på at dette med mat og matlaging kan stoppe litt opp. Dette er egentlig et luksusproblem, men likevel er det tllstede. Jeg vil dele med den første personen som banker på min dør i dag:-)

    71. med stram økonomi og dårlig fantasi hadde det vært veldig hyggelig å få prøvd dette

    72. Heisann, jeg ønsker å vinne for å spare tid -når det kommer til planlegging av innkjøp og å lage varierte middager. Det blir som regel det samme mattralten som *før* og lite utskeielser haha. Så JAA vi har lyst på variasjon og å bli inspirert!!
      Fra desember gikk min datter ut i vikariat/ jobb etter å ha fått barn . Bebisen kommer til meg ti på seks og hun henter han litt på fire hver dag, Jeg elsker livet mitt med den lille vakre sjarmøren på dagtid, men min datter savner jo ungen sin veldig- samt at hun syns dette med tidsklemma og å spise variert og sunt er litt PES sånn i starten, hennes baby er nå 8 måneder og siden han kom litt tidlig til verden,-mistet hun en måned av sin mammapermisjon. Så jeg ønsker indelig at HUN og forloveden og hennes baby får godt levert på døra slik at dems hverdag blir litt lettere og variert.

    73. I ein svært travel kvardag, hadde detta vore heilt supert!! Ønsker at matelskere Terese I. Nilsen óg får prøve!

    74. Det hadde vært genialt å vunnet dette.
      Vi har termin med barn nr to om 6 dager. Og da spørs det om vi blir like oppfinnsomme med middagsmaten i tiden framover

    75. Toåringen fortjener ordentlig middag ,
      Men jeg tror ikke de leverer her vi bor desverre. Om vi vinner vil jeg dele med min mor!

    76. Jeg ønsker å vinne dette til min kjære familie så vi kan stå sammen å lage mat. Min sønn på 5år er ivrig hjelper på kjøkkenet så dette hadde han likt. Også ville jeg delt dette med min flotte mamma som står på å hjelper oss med alt vi spør om. Super mamma. God jul

    77. Dette hadde vært perfekt og en fantastisk gave å få. Spesielt da mannen skal ha en operasjon snart og blir liggende en god stund. To små barn,og jeg kan ikke kjøre Pga for dårlig syn. Så ville vært til stor hjelp for oss en måned. Og kanskje videre. Deler med alle mine venner

    78. Travle dager med 3 små superhelter gir dårlig fantasi og lite tid til innkjøp og middags laging. Eg ville delt med Ingvild Sakseid. Hu og dei 4 superheltene hennes fortjener ein god start på det nye året.
      God jul

    79. Ønsker å vinne det vil forenkle hverdagen med to små. Og for å få smakt noe nytt og spennende.
      Men mest av alt ønsker jeg å dele denne gaven med min mor som har stilt opp og vært helt fantastisk, virkelig stått på for ett sykt familiemedlem nå høst. Dette har hun gjort til tross for at hun selv er sykemeldt og nå nyoperert.

    80. Fordi jeg aldri har laget meg middagsmat siden jeg flyttet for meg selv (dvs de 9 siste årene).
      Har faktisk aldri spist noe annet enn knekkebrød til middag, 3 knekkebrød med ost og kaviar er standard. Er utrolignok ikke lei enda, men jeg hadde virkelig trengt å få i meg noen skikkelige næringsstoffer, og desuten så kan denne matkassa for det første gi meg mersmak på matlaging og for det andre så kan jeg lære en hel del! Vil dele kassa med broren min og svigersøster som har en 1 åring og venter en gutt i februar. Begge har heltidsjobber og er såå opptatte av sunn og næringsrik mat til tross for en utrolig hektisk hverdag! Jeg hadde blitt overlykkelig om dere og jeg kan bidra til å lette hverdagen deres!

    81. Dette står på ønskelista mi!! Vi har vært så heldig å få en sønn i år, og han er snart sju måneder gammel. Vi ønsker selvfølgelig at han skal få gode matopplevelser, og i denne perioden er det derfor viktig at han får smake mange forskjellige smaker. Denne premien ville gitt oss mange nye matimpulser, og bidratt til at Lille kan bli glad i mat og forskjellige smaker!<3

    82. Det hadde vært herlig å slippe å tenke på hva man skal ha til middag og dra innom butikk når man kommer hjem 16.30 etter jobbe og bhg. Er ikke mye tid man har til overs for ungene når middag er unnagjort. Vet at min venninne Susann også ville satt pris på denne premien.

    83. Det hadde vært helt fantastisk med en kropp som krangler. Naboen som er høygravid hadde sikkert også satt pris på dette 🙂

    84. Vi er en familie på fem.
      Med veldig stram økonomi (da mamma er arbeidsledig) hadde dette hjulpet oss veldig. 😉
      Vil dele med min søster Mona Tolnæs om jeg vinner. Takk

    85. Med mor, far og 4 barn går det uendelig mye tid til handling og matlaging. Har lenge vurdert en sånn “mat på døra” løsning. Syns bare det er litt mye penger når man ikke vet hvordan barna vil like det.
      Venninna mi, Anita, er alene med 3 barn. Hun er i full lærlingejobb for å få bedre utsikter for økonomien. De har det trangt økonomisk og en hektisk hverdag!

    86. Det hadde vært deilig å vinne en mnd mat. Da jeg sliter med å finne nye oppskrifter som alle er glad I og da kan vår 1 åring får nye smak på middag 🙂
      Ønsker å dele med vennine mine Solfrid 🙂

    87. Prøver lillejulaftenLykken, å få mat levert på døren hadde vært supert og få prøve!
      Jeg, som er mammaen i huset er hjemmeværende med dårlig helse.
      Jeg liker egentlig godt å lage mat, men det blir som oftes de samme rettene om og om igjen,
      så vi kunne godt tenkt oss å prøve ut nye spennende retter!
      Barna på 4 og 7 er allsidige i kosten!
      Hvis vi skulle bli de heldige ville jeg delt premien med min venninne Solfrid som jeg traff på fødeavdeligen når vi fikk jentene! De er en travel familie som jeg kunne ønske og gi en tidsparende og godsmakende overraskelse til!

      GOD JUL til alle dere !

    88. Selv om jeg ønsker å vinne, for å få ny inspirasjon og tips til sunne og gode middager, har jeg det bedre enn mange andre i Norge. Så vis jeg vinner, ønsker jeg å gi bort begge delene, min og den andre til 2 barnefamilier som får hjelp fra Kilden, som Vintreet menighet i Sandefjord driver.

    89. Jeg humper på krykker og mannen min jobber mye. Derfor vil jeg vinne og dele premien med min søster Kirsten Gjøines

    90. Er elendig på å finne ut hva vi skal ha til middag, og ender alltid opp med å kjøpe “noe med kjøttdeig” når jeg står der like rådvill på butikken. Samboeren går alltid for grandis i samme situasjon. Men vi har jo begge lyst til å lage sunn og god mat til den lille gutten vår som elsker alt vi lager 🙂 jeg ønsker å dele med min venninne Mari, som har en svært travel hverdag og kunne trenge en sånn gavepakke!

    91. Her er matbudsjettet på et par hundrelapper i mnd etter samlivsbrudd og tar tid å stable seg. Så hadde vært kjekt dette 🙂 Skulle vi være så heldige å vinne vil vi dele med Siv Iren som nettopp har fått nr to og prøver å finne nye struktur i hverdagen 🙂

    92. Ønsker å vinne fordi jeg trenger litt avlastning i forhold til hverdags-sysler men ikke har noe nettverk der jeg bor. Har fire barn fra 3-16 år og vil så gjerne bruke energien min på dem istedet for bare på å rydde, vaske og lage mat. Har fibromyalgi og har hatt en vond høst og vinter så langt som gjør at energinivået er på bunnen. Jeg vil dele premien med min uføre mor, Anne Hermansen 🙂

    93. Haha.. til oss er pasta,pølser & fiskekaker gjenganger…så litt variasjon hadde vært godt for oss alle 4… ville delt med maria hansen , hun er alenemor til 3 barn…

      Å fått muligheten til å gitt henne en slik overraskelse hadde vært ubeskrivelig… før handlet jula om oss i familien… nå handler det for meg om de som ikke har d like bra som meg og min familie…. ♡

    94. Vi er en familie på 4 som bor langt unna jobbene våre, så hverdagen hadde blitt enklere dersom vi fikk levert middager på døra! Vi har vurdert dette tilbudet før, men ikke somlet oss til å teste det ut slik at dette ville vært en gylden mulighet for oss!

    95. Likt og delt på facebook.

      Jeg har leddgikt og er samtidig hjemme i permisjon med barn nr 2. Livet er ingen dans på roser for tiden med utmattelse og verk. Middagslaging blir nedprioritert fordi jeg orker ikke. Å vite hva jeg skal lage hjelper, men når jeg ikke engang orker å tenke til dagen etter klarer jeg ikke å planlegge middager for en uke på forhånd. Mannen er en stor hjelp, men likevel blir det ofte pølser eller spaghetti til middag. Dette tilbudet hadde kunnet hjelpe oss mye da jeg tidligere har vurdert dette selv. Nå kunne vi har prøvd det ut og sett om det er noe for oss! I tillegg ville jeg gjerne gitt et slikt tilbud til mine svigerforeldre som har en sønn på 12. Der er både far og sønn relativt kresne og jeg tror det hadde vært perfekt for dem å prøve ut dette! <3 😀

    96. I hverdagen med aktiv førsteårs barnehagegutt (les: evig sykdom), krevende jobber og en mann med ryggeskade strekker ikke tiden helt til og middagen ha en ganske stressende affære

    97. I hverdagen med aktiv førsteårs barnehagegutt (les: evig sykdom), krevende jobber og en mann med ryggeskade strekker ikke tiden helt til og middagen har blitt en ganske stressende affære. Har vurdert å bestille matpakker flere ganger, men stoppet med tanken av hensyn til økonomien. Hadde vært supert å vinne dette! Ville isåfall delt med min beste venninne som er i lignende situasjon

    98. Å få kunne få prøve det i en måned i en hektisk hverdag hadde vært helt supert! Bort med de 3 P-ene, jeg liker de ikke!

      Vil gjerne dele med Monica Engevold som fortjener en pust i bakken 🙂

    99. Jeg ønsker meg en mnd med mat levert på døren fordi jeg virkelig kunne trengt det. Jeg er alene med en gutt på 8år og vi lever på et meget trangt budskjett. En mnd med middager kunne spart oss litt penger som kunne kommet godt med til andre ting.
      Jeg jobber som tilkallingsvikar, har ikke lappen og dagene går ofte bort i reising. Middagene ferdig levert slik at vi hadde sluppet like mye småhandling hadde hjulpet på både økonomien og tidsklemma.

    100. Jeg vil gjerne dele med en flott kolega av meg som kunne trengt en pust i bakken i en ellers travel hverdag som alenemor.

    101. Vil gjerne vinne dette da vi fort blir matlei og vanskelig å finne på noe. Håper på å få inspirasjon til å lage god mat. Har lenge vurdert å prøve godt levert, det hadde vært supert å få prøvd d

    102. Med 4 barn og alle som ikke liker et eller annet hadde dette vært genialt for å gi oss tips til nye retter og en litt enklere hverdag. Også er jeg såååå lei av å finne på noe nytt og spennede til middag.
      Min venninne Anita Hofstad trenger også en pust i bakken 🙂

    103. I en travel hverdag, med to store barn som går på både troppsturn og fotball begge to. Selv om vi skriver handleliste på forhånd og handler kun en gang i uka så tar det lang tid, og blir vanskelig å få tid til både det og få spist ordentlig!! Jeg har lenge hatt lyst til å prøve ut mat levert på døra, men samboer er ikke helt enig!. Kanskje han blir mer enig etter å ha prøvd det ut!

      Ville delt premien med min søster, Monica Haugen. Som også kunne hatt godt av litt bedre tid til kos en mnd.

    104. vill så gjærne vinne, trenger ny inspirasjon til sunn og god mat til store å små i den travle hverdagen. Ønsker å dele med Rosmari Schanz

    105. Noe vi har tenkt på å prøve lenge, så hadde vært midt i blinken med en prøveperiode! Med to små er det ofte en utfordring å få sunn og variert middag på bordet hver dag. Hvis jeg vinner vil jeg gjerne dele med min svigerinne, YVONNE Korsen.

    106. hadde vært midt i blinken i en travel hverdag der det ikke er mye hjelp å få til hverken matlaging, planlegging eller innkjøp! Men mest av alt ønsker jeg å vinne for å dele med min veninne som har to små på begge under 20 mnd og er alene 6 mnd fordi mannen er i Afganistan. Hun fortjener og trenger det enda mer enn meg!!

    107. Vinner jeg får jeg flere timer ekstra med ungene mine hver uke, bikkja får lengre turer og jeg får inspirasjon fra dere! Jeg reiser på jobb 0600 og er hjemme ette henting i bhg kl 1700..da er det fint å bli fort middags mett med en deilig barnevennlig rett:) hurra for mat som blir levert på dør!! Dette skulle man gjort mye før!!! God jul!!!

    108. Det hadde vært supert å få dette i en måned. Hver dag er det det samme spørsmålet: “Hva skal vi ha til middag?” Og hver dag ender vi opp med lettvinte løsninger av gammel vane. Hadde vært topp å få litt ny inspirasjon på kjøkkenet slik at datteren på 8 år også lærer seg gleden ved å tilberede og spise god mat som er laget fra bunnen av

    109. Og jeg glemte å skrive at jeg ønsker å dele denne muligheten med Linn Øverland Viskop, hun hadde nok også satt pris på denne muligheten

    110. Med en nyfødt liten gutt og en gutt på 18 måneder ville det hjulpet oss så mye den første måneden med levering på døra og ferdigplanlagte middager, det er veldig fort å ty til lettvinte og ikke fullt så sunne løsninger..

      Min gode venninne Silje er også småbarnsmamma og har en travel hverdag, hun hadde nok også blitt veldig takknemlig og glad for levering på døra fra Godtlevert! 🙂

      Riktig god jul!

    111. Har en venninne som er alenemamma til 2 små og jeg vet at dette hadde kommet veldig godt med i januar 🙂 Hadde vært en glede å få gitt noe slikt til dem <3

      Mvh charlotte klepsvik

    112. Hei! Vi ønsker tid til å være tilstede for babyen, 2 åringen og 10 åringen i huset på best mulig måte.Godt levert gir bedre tid og overskudd i form av mindre stress og mat med god næring! Håper å få muligheten å prøve dette også da kan min sønn på 10 også øve seg på matlaging som han synes er gøy

    113. Hei! Vi ønsker tid til å være tilstede for babyen, 2 åringen og 10 åringen i huset på best mulig måte.Godt levert gir bedre tid og overskudd i form av mindre stress og mat med god næring! Håper å få muligheten å prøve dette også da kan min sønn på 10 også øve seg på matlaging som han synes er gøy

    114. Dette hadde gjort seg i en travel kvardag:)ønsker veldig gjerne å få ferdig handlet mat levert på døra til meg og min gode vennine og aleine mor nina:)

    115. Hei 🙂 jeg er fattig student og trenger sunn og næringsrik mat. Det går ikke med stram økonomi. Har hørt at maten fra godt levert er bra. En barnemeny kan vel passe til en hver person 🙂 krysser fingrene for at jeg og min venn Rebecca Ege kan vinne denne flotte premien som vil gjøre godt for oss begge. Masse god jul 🙂

    116. Her en skjønn gutt på 7. trang økonomi og går i tilleg gravid med sterk bekkenløsning noe som gjør det å handle utfordrene.
      Vil gjerne at min kusine skal få dele med meg om eg vinner fordi hun altid er der når eg trenger en hjelpendes hånd !!

    117. Jeg har veldig lyst til å vinne dette.
      dette er noe jeg har hatt lyst til å prøve en god stund, men så vet jeg at for å få det hit må jeg kontakte de og det steget har jeg ikke gjort selv enda.
      Vi er veldige dårlig på å planlegge middager, og ender som regel opp med pølse, pasta eller pizza. Det er jo så enkelt å bare finne frem når man ikke eier fantasi og man hater å tenke på middag.
      Det sier seg jo litt selv at man burde vært flinkere med middager med en sønn på 5 år og en på 10 mnd, men guttungen på 5 år er en kresen sjel han også, og vil som regel ha spagetti eller pølse.
      Nå har jeg gått hjemme i mammapermisjon i 10 mnd og starter på jobb igjen i januar, da skal far være hjemme, og jeg ønsker å lette jobben hans litt ang middager så får han kose seg mest mulig med Magnus 🙂

      Jeg har veldig lyst til å dele denne med min bestevenninne May Iren, hun fortjener dette da hun er singel og bor alene, hun tar ofte ganske lette løsninger på middager, eller hun dropper rett og slett middag for at det er kjedelig å finne på noe.
      Hun spør også ofte på sin facebook vegg om hva hun skal ha til mat, så da synes jeg denne høres helt perfekt ut for hun så kan hun heller bare lage ut ifra ingredienser og oppskrifter fra Godt Levert 🙂

      Har likt og delt blogginnlegget, og krysser fingrene masse for at jeg stikker av med dette, hadde virkelig hjulpet på <3 🙂
      Håper alle får en fin og koselig jul med god julemiddag 🙂
      Klem Lisbeth

    118. Vi har seks barn, og en veldig aktiv hverdag, så dette kunne være et godt alternativ for oss i hverdagen. Desverre leverer de nok ikke til så store familier som vi har, men maten de leverer kan med fordel utvides til en storfamilie med enkle grep man kan gjøre selv. Vi har vurdert å bestille tidligere, men kunne nok tenke oss å prøve det i praksis før vi binder oss til noe.

    119. Jeg vil dele med min venninne og 5 barns mamma Bente Therese Tovås 🙂
      Å hvorfor jeg vil at vi begge skal vinne. 🙂
      Jeg sliter ofte med hva jeg skal lage til middag, å det blir ofte bare noe lett eller en Pizza, noe som ikke er verken sunt eller bra. Jeg har fått beskjed av alle at jeg må skjerpe meg, å begynne og lage skikkelig mat. Å ja jeg vil veldig gjerne det, er ikke det at jeg ikke kan lage mat, men jeg vet ikke hva jeg skal lage jeg er tom for ideer…
      Å når jeg handler så blir det masse tull jeg ikke trenger, å dessverre masse som til å med blir kastet, derfor hadde dette vært en GENIAL ting å fått prøve og fått på døren i en mnd, da hadde jeg fått testet det ut og fått bestemt meg om dette er noe jeg vil fortsette med, å etter som jeg har skjønt så er det en stor suksess, å mange skryter over det.

      Så jeg ønsker og vinne med min venninne, for å få hjelp til nye mat ideer, å få hjelp til sunn og god mat.. Å ikke minst for å kunne teste det ut for jeg bestemmer meg .

      Jeg tror nok Bente også hadde synes dette hadde vært kjempe, med tanke på at dem er en stor stor familie—

      Så jeg krysser fingrene for oss to, å jeg har selvfølgelig delt 🙂
      Ønsker deg og dine en kjempe fin Lille julaften videre.
      Å en riktig GOD JUL 🙂

      Hilsen Monica Karin

    120. Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i å lage mat, og synes det er vanskelig å finne inspirasjon til gode og nyttige måltider. Vi er 5 i familien og jeg ønsker at vi skal spise sundt, kanskje dette kunne hjulpet oss på rett vei. Liker og deler med venner 🙂 Ønsker min venninne Heidi Wiig også skal nyte godt av dette 🙂 Krysser fingrene .
      Mvh Tanja Bolstad

    121. Mannen min skal begynne i ny jobb samtidig som eg skal på eit 3 vekers opphald på eit rehabiliteringssenter i forbindelse med eit livsstilsendrings opplegg. Så hadde vert supert om han kunne slept å tenke på innkjøp 🙂

    122. For en fantastisk premie, den hadde det vært utrolig artig å vinne!
      Litt påfyll av inspirasjon til å lage gode sunne middager hadde ikke vært dumt. Kjenner at det er tungt å være flink i matveien hele tiden, men vil at de to finingene mine skal få god og sund mat.
      Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ville jeg delt denne premien med min gode venninne Kathrine Haarstad, som har en travel hverdag med full jobb og som alenemamma for ei fantastisk flott lita jente.

      Krysser mine fingre i håp om at det hjelper på hellet denne lllejulaften
      Ønsker dere en riktig God Jul

      Mvh
      Ingjerd

    123. Jobber 100% som frisør og har to prinsesser på snart 3 år. Kommer hjem fra jobb rundt 17:30. Da blir det ikke mye tid il store middager da energi, inspirasjon og tid ikke er der.. har 2 timer på middag, bading, barnetv og andre gjøremål som følger med småbarn. Kunne tenkt meg å prøve et slikt middagstilbud, men har ikke tatt meg råd.
      Har likt og delt dette på facebook.

      Kunne tenkt meg at Monica Spoiala også hadde vunnet da hun fortjener litt ekstra oppmerksomhet og middagsråd. Hun er veldig glad i å lage mat, men også der strekker ikke tiden til da hun er alenemor til 2 flotte barn og jobber 100%.

      Håper iallefall hun kunne vunnet et slikt tilbud! Krysser fingrene 🙂

      Mvh Renate Bjermeland

    124. trenger inspirasjon til å lage ny mat til middag i en travel hverdag. Trenger noen til å tenke for meg og gi meg oppskrifter på nyttig og rask mat jeg kan lage til familien. Vil gjerne dele med min venninne Eline som også er i samme situasjon med en liten jente

    125. Hadde rett og slett våre fantastisk å fått prøvd ut en mnd med mat levert på døra

    126. Jeg ønsker å vinne da jeg trenger litt inspirasjon på matfronten:) Jeg har også fått et nytt familiemedlem så tiden strekker ikke helt til når det gjelder søken på nye oppskrifter. Jeg ønsker å dele premien med min gode venninne og fadder til begge mine søte små; Karianne Markgren:)

    127. Hadde vært vidunderlig å vinne. Jeg, som er en sliten mor til to små gutter, hadde absolutt trengt dette 🙂 Alltid hatt lyst å prøve. Kanskje jeg finner inspirasjonen igjen. Hvis jeg vinner vil jeg dele med min venn Yusela Gjæringen.

      Likt og delt 😉

    128. Dette vil uten tvil gjort hverdagen vår (familien på 4 ) sååå mye lettere! Der er egentlig ikke noe mer å si enn det, rett og slett! Så dette er en drømm dersom jeg vinner! Deler gjerne med min svigerinne som også har familien på 4 av de samme grunnene!

    129. Jeg har tenkt og ønsket meg dette en stund. Så flott det må være å få sunn og næringsrik mat levert på døra. Men som alenemor har jeg ikke hatt råd til dette. Nå håper jeg virkelig å vinne en luksusmåned. Jeg er veldig glad i å lage mat. Jeg ønsker å dele med en annen alenemor, nemlig Liliana Acevedo Asto.

    130. Skulle så gjerne ønske at min gode venninne Lene kunne få en mnd med gratis mat levert på døren. Hun står på for sine to barn, helt alene, med alle utfordringer de har i sine hverdager. Ikke bare bare med to større barn som trenger litt ekstra hjelp i hverdagen, uten hjelp fra barnefar, og med økonomien deretter på hell. Jeg hadde nok ikke holdt ut så lenge som hun har, utrolig sterk dame. Men dermed blir kanskje maten litt nedprioritert også, noe som ikke er det lureste da man alle trenger noe ordentlig mat, og spesielt i slike vanskelige perioder.

    131. Jeg er gravid og har fått virus på balansenerva og bekkenløsning. Med en sønn på 5 som desverre begynner å bli kresen blir det derfor enkle utveier. Hadde vært så deilig å finne gleden i matlaging igjen og slippe forberedelser slik at jeg orker å lage mat:) Dersom jeg er så heldig å vinne vil jeg dele med min søster, Marthe Jørgensen, som har fire barn og har slitt med mye sykdom det siste året, det fortjener hun virkelig:) Jeg vet det hadde vært deilig for henne å slippe planlegge middager:)

    132. Jeg har veldig lyst til å prøve dette. Både pga. matkvaliteten og muligheten for ny inspirasjon. Jeg deler med Lina Petre (som jeg har tagget på FB). Jeg håper at vi begge kan få mulighet til å prøve ut dette sammen med våre familier.

      Hilsen

      An Mo [email protected]

    133. Har veldig lyst til å prøve og med to kresne barn og tiltider vi voksne også hadde det vært moro å utfordret oss selv litt med noe nytt. Hvis vi skulle være så heldige ønsker jeg å dele med Nina K Frosthammer og familien hennes

    134. Hei! Har akkurat begynt i 100% stilling for første gang etter at antallet barn dobbelt seg fra 1 til 2 😉 Det er travle ettermiddag med bilkjøring, hente i barnehager, komme seg inn i huset – og så spørsmålet: hva skal vi ha til middag? Det hadde vært så utrolig fint å fått levert mat på døren i en hel måned. Ikke minst hadde det vært så fint å få masse ny inspirasjon til mat – for det går jo mye i den samme maten – ihvertfall her i huset! Vi krysser fingrene 🙂 Ønsker å dele med Camilla Strøm som virkelig fortjener det da hun har hele tre barn og styrer alt på egenhånd 🙂 Camilla, [email protected]

    135. Med travle dager og mye som skjer, så hadde dette vært både nyttig og inspirerende. Jeg liker å lage mat, men ikke å handle inn, så krysser fingrene på vegne av hele familien

    136. Det hadde gjort en hektisk og travel hverdag litt leter for oss. Har 2 ski aktive barn og nå på denne tiden er det mange løp og trening så da hadde lettvint mat så absolutt hvert hverd og prøve og hvem hvet kanskje sette er noe som vi virkelig blir helt betat av .
      Vil veldig gjerne vinne med våre kjære naboer

    137. Hei 🙂 Har akkurat blitt far til to, så framover er det jeg som står for matlagingen hjemme. Er avhengig av buss for å komme rundt omkring, det kan bli ganske hektisk til tider. Vil mye heller bruke den dyrebare tiden på familien min, å få ferdig planlagte middager på døra ville bidratt til det. Hadde blitt utrolig glad for å vinne og ville delt med min svigersøster som skal ha baby på nyåret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg