Matildes ønskeliste – Vinn drømmegaven!

Av fire søsken er hun den eneste som kan leke i timesvis alene.
Hun storkoser seg med lekene sine.

Når lekekatalogene kommer før jul STRÅLER hun og kan sitte i timesvis å bla.
Hun setter ringer rundt alt hun ønsker seg og det er temmelig moro å bla seg gjennom katalogen etterpå.

Det er mange barn som ønsker seg leker til jul, men ekstra gøy er det jo når du vet de havner hos ei som elsker å leke.

I år, som i fjor, handler jeg de fleste julegavene på nett. Også til mine egne barn.
Mange av dere spør meg om jeg har tips og inspirasjon til hva man kan kjøpe til barna.
Tenkte derfor jeg skulle dele (litt av) Matildes ønskeliste, alle produktene er hentet fra en lekebutikk, happytoys.no. årsaken er at de sender raskt og veldig rimelig. Akkurat slik jeg liker det 😉
Ja også er prisene fine da 😉 Dette er lekeønskelisten hennes, og la meg minne om at det er en ønskeliste, hun får altså ikke alt på listen. Ooooog jeg har stoppet henne, for tro du meg, listen kunne vært UENDELIG.

Her er Matildes ønskeliste.

Frost Islott.
Dette MÅ jo være drømmen for en så iherdig Elsa og Anna fan som henne.
Det følger med møbler, lys, og passer til dukker opp til 30 cm.
Såpass stort at flere kan leke samtidig.
Det finnes også i en mindre modell her

frosenslott

Elsa med ekstra kjole.
Hun er 28 cm og passer dermed perfekt inn i slottet. At hun har med seg en ekstra kjole er jo TOPP!

600-2

Anna.
Ok ok, nå er frostfeberen snart ferdig, Jeg lover vi skal Let it go nå.. (tok du den;) ) men ingen Elsa uten Anna, sant?

600-1

Full fart.
Matilde ELSKER å ake i snøen. En snømatte er perfekt for henne. Lett å dra med seg, ingen harde kanter når hun aker med søskene sine i hagen. Stiga sin knæsj rosa passer henne perfekt
600-1

Badetid.
Vi har ENDELIG fått badekar i det nye huset, og Matilde elsker å bade, og enda mer liker hun å leke i badekaret. Denne badeleken kan både fylle og sprute og snurre, mye underholdning i ett.

600-4

Legodilla.
Storebror har legodilla, og Matilde har også begynt å fatte interesse.
Lego disney er favoritten, mens mamman tror nok at Lego junior er det rette som en start. Begge har uansett prinsessetema som hun ønsker seg…selvsagt.

lego12

Lekemat.
Hun kan virkelig kokkelere denne jenta, hun fikk drømmekjøkken i gave i fjor (dette) og lager stadig de flotteste retter. Det er SÅ mye flott å finne i lekemat nå, og dette står selvsagt på ønskelisten.

lekemat

Lysende Iskrem.
Mens vi er inne på mat. Hun drømmer om en lysende rosa is ved sengen.
Siden det er led blir ikke lampen varm og siden den går på batteri er den heller ikke brannfarlig.
Med timerfunksjon er den også den perfekte nattlampe.600

 

Dukkehus.
Hun ønsker seg dukkehus og hos happytoys er det temmelig mange å velge i.
Men dette peker seg altså ut og står øverst på listen.. nesten foran frostslottet.
Her følger alle figurerene med. Veldig praktisk.

600-1

 

Sengehimmel.
Alle prinsesser har jo sengehimmel, og denne ønsker hun seg veldig.

Enten over sengen eller til å lage en koselig kosekrok i et hjørne med puter.

10532336

 

Ønskelister altså, jeg husker selv hvor gøy det var å skrive, og nå koser jeg meg med å glede.
Og det morsomste er nå at jeg skal få glede en av deres små.

VINNEREN ER TRUKKET, VI GRATULERER:
Elsa Synnestvedt
Gratulere så mye! Send oss en epost med din adresse og telefonnummer og hva du ønsket å vinne.

 

Og skulle du finne JULEGAVEN der inne, får du gratis frakt ved å skrive gratisfrakt i rabattkode feltet.
Pssst følg de også på facebook, der har de en magisk flott julekalende gående.
konkblogg

368 kommentarer

Siste innlegg