Meet and greet?

“Kan ikke du ha en sånn meet and greet en gang?
Har så innmari lyst til å møte deg, så jeg får gitt deg en klem!”
Det var en helt vanlig torsdag, helt til jeg fikk den snappen.
Den traff meg i magen på mange måter.
Rart?
Ja egentlig.
For saken er at jeg har tenkt det flere ganger, mange ganger faktisk.
At jeg skulle så inderlig gjerne ha arrangert noe for å møte disse fantastiske menneskene som skjuler seg bak den gule appen,
som heier på meg og mine, deler gode ord, gode råd og komplimenter.
Men sannheten er… at jeg tørr ikke.
Jeg er rett og slett livredd for å stå der, mutters alene med et tårn med boller og ørten liter saft.

Det er flere av dere der inne jeg har vært så heldig å få bli kjent med, sånn på ordentlig.
Vi snakker positive graviditetstester, tårer over morgenkaffen, frustrerte ruggeøyeblikk, de første skritt, nyfødte, bursdager, hemligheter, ja listen er mye over hva vi har delt der inne, og dere aner virkelig ikke hvor mye det betyr for meg.
Kanskje litt rart, ørten mennesker jeg egentlig ikke kjenner,
men som likevel gir meg så mye. Dere aner virkelig ikke…
Så det gjør det kanskje ekstra skummelt.. å skulle si høyt ut, la oss møtes.
Det blir nesten som en blinddate hvor du ikke er helt sikker på om daten dukker opp,
og følelsen av å sitte der alene ved bordet er neimen ikke god.
Jeg har kanskje opplevd det for mange ganger, å bli sviktet.
Uten å gå i detaljer har det gitt temmelig mange arr i hjerte.
Det er grusomt, når forventingene og utfallet ikke matcher.

Og det er kanskje derfor, den traff meg i magen.
For, jeg har så inderlig inderlig lyst til å møte dere.
infact har jeg nesten våte drømmer om å arrangere en weekend for oss et eller annet sted.
Hvor vi som mødre (og kanskje fedre) kan få pleie oss selv og gi oss en jækla god klapp på skuldra.
Så skal jeg se, om jeg tørr…
Den som intet våger intet vinner…
Jeg og hun som kommer med oppfordringen sender meldinger frem og tilbake, nesten hele dagen.
Så ser hun min story, hvor jeg forteller om at jeg skal være tilstede på lørdag på jobb.
Sommerdag har vi kalt det. Og skal arrangere en herlig liten kundedag i butikken med masse fine tilbud.
Neimen, da kan du jo slå to fluer i en smekk sa hun, meet and greet, and shop til you drop.
Jeg lo godt, men så kom jeg på..det er neimen ikke dumt.
Så, jeg tar utfordringen, på sett og vis.
Vil du gjøre noen gode kupp i butikken min (jepp egenreklame) og kanskje møte meg i samme slengen (jeg er på jobb hele dagen)
Så finner du meg i butikken førstkommende lørdag. Jeg gleder meg som en UNGE,
og dagen hadde jo blitt enda bedre om den blir fylt med noen gode klemmer også 🙂
Glassverkveien 22, Jevnaker er adressen.
og vi har oppe fra 10-17.
HER finner du arrangementet på facebook.
Og mens du er på Jevnaker, kan du jo besøke hadeland glassverk som er rett borti gata.

OG nordeuropas største vannpark åpnes samme dag også, og den er HELT gratis.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg