Merkelige barneprodukter del2

Tidlig i bloggens historie skrev jeg et innlegg om merkelige barneprodukter.
Jeg er en på grensen til sær interesse for barneutstyr, og kommer over merkelige produkter hver eneste dag.
En liste på 10 dekker overhode ikke de jeg kommer over med andre ord 😉

Her kommer del 2. av merkelige barneprodukter du GARANTERT ikke trenger 😉

 

1. Mothers 3rd arm.
Ok, jeg skal ikke være sen med å innrømme at jeg ofte hadde trengt en eller to armer til, men IKKE til å holde drikkekoppen i vognen 😉  Salgsargumentet her er at du aldri igjen skal måtte plukke opp en drikkekopp fra bakken. Vel det er kanskje sant, men hva med kosen, smokken, boken og luen og alt annet?

91NBdo+q76L._SL1500_

 

 

2.Crumb Cap
Jeg trodde faktisk ikke det fantes en løsning for dette problemet. Begge mine minste bruker håret som serviett når de blir klissete på henda, meeeeen jeg hadde nok ikke tredd denne på de under måltid uansett 😉

 

1981-620x

 

3. The cry why.
Hvorfor gråter du nå da lille venn? Spesielt i starten er dette et av spørsmålene jeg spurte mest, ofte var småtten utrøstelig uansett hva jeg gjorde, da hadde jo denne dingsen vært genial å ha. Eller?

2659-934x

 

4. Poop Alarm.
Farvell regelmessig sjekk og skift av bleie, poop alarm sier ifra når det er nødvendig. Du får de til og med i “riktig” farge 😉

 

 

 

 

2856-620x

5. The breast milk baby.
Ok, den er i grunnen ikke bare negativ, men den tar kanskje det hele et steg for langt?
Med en spesialvest kan dukkeeier amme The breast milk baby. Kun tre små steg og ammingen er i gang.

 

enhanced-16078-1394045484-1

enhanced-5404-1394045403-5

 

 

7. Tender caring.
mens vi er inne på amming…

grid-cell-8733-1394044427-8

 

8. Fisherprice Ipad Apptivity sete.
Dette produktet må jeg innrømme jeg blir nesten litt lei meg av, er det virkelig den veien vi vil gå?
Helt greit å bruke skjermen innimellom altså, det gjør jeg hver eneste dag til mine barn. Men en vippestol med interigert ipadholder, nei da går det hele for langt for min del, skam på dere Fisher Price

 

 

 

enhanced-8548-1393959430-34

 

9. I potty.
Jeg trodde dette produktet var en spøk, men den gang ei.
Potte med Ipadholder. Skal visst bidra til enklere pottetrening.

iPotty01

10. Its a boy!
Morsom, genial eller rett og slett bare ekkel?

enhanced-buzz-724-1393970969-12

 

Del gjerne denne posten for å gi andre småbarnsforeldre
et smil om munnen 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg