Min favoritt ting på kjøkkenet – både vakker og smart.

Kjøkkenet er mitt favorittrom, uten tvil.
Her tilbringer vi mye tid alle sammen, og etter at vi pusset det opp har det blitt et rom formet akkurat slik jeg vil ha det.
Men med et fint og fjongt kjøkken så er det kanskje noe helst spesielt som skiller seg ut som min favoritt-ting på kjøkkenet. Faktisk så er den “hjemmelaget” og helt unik.
 
Min favoritt-ting er to grytelapper.
Men ikke hvilke som helst grytelapper.
To grytelapper laget av mine to eldste jenter.
De var hvite og kjedelige,

men så fikk de utfolde seg, tegne og skrive.


og vips, så ble de de fineste grytelappene jeg vet om.

Og hvorfor er de så smarte?
En liten detalj gjør de ekstra praktiske.

En magnet som gjør at de henger fint på ovnen, eller kjøleskapet.
Som et lite smykke nå de ikke er i bruk, og alltid i nærheten når jeg trenger de.

Så moro var de å lage og så glad er jeg i de nå at vi satte sammen en prisgunstig pakke med alt man trenger for å lage et sett i vår nettbutikk. Pakken finner du HER (egenreklame)

1 kommentar
    1. Så flotte?? No veit eg ka årets julepresang ska bli te bestemødrene ska bli( og meg?)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg