Min ønskeliste hos ellos

//annonse

 

Jeg har sagt det før og sier det gledelig igjen, jeg elsker julegaver 🙂 Både å gi og få skal jeg være ærlig.
Det er noe med hele pakken (ha ha tok du den) men alt ifra at vi sender hverandre noen ekstra tanker i planleggingen, vi går rundt å lusker med hemmeligheter, og alle kjenner gleden på å gi, og forhåpentligvis på gleden av å få.

Som mamma til syv små er det svært sjelden jeg unner meg noe selv, så ønskelisten min er ofte lang.
Her om dagen spurte frøkna på 13 meg, og jeg innså det var på tide å skrive ned ønskene.

Så mens jeg krysser fingrene for at mannen leser dette innlegget, kan jeg gi deg som faktisk leser en liten rabattkode.
Nå som black week er I gang der inne er det mange gode tilbud fra før, men dersom du legger på 425421 vil du få 5% ekstra på salget av meg.

 

Jeg ønsker meg mys mys og litt lux til jul.

blant annet dette settet her.

Det finnes i flere farger, og bukse og genser kan kombineres slik man vil.

 

Også kommer jeg meg ikke unna denne altså, tenk å daffe rundt i denne på en søndag.
Eller gjemme den under yttertøy en kald utedag.

 

Og dette settet, finnes i flere farger og design, men dette er min favoritt. Og til litt av en pris a gitt..

Og tenk å daffe rundt i denne hele romjulen da.

Og tilslutt, jeg ønsker meg alltid noe fint å henge på treet.
Og disse synes jeg var veldig fine, og absolutt årets.

 

Ønsker deg en magisk førjulstid og happy shopping. Husk at rabattkoden da 425421

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg