Mistet tann? Ta bilde av tannfeen.

Skal jeg ta den ut for deg..?
Neeeei, jeg tørr ikke…
Det er skummelt å miste den første tanna, de små er redde for at det skal gjøre vondt. Må vel innrømme at jeg som mamma ikke var særlig tøff heller på den første tanna jeg skulle plukke ut. Husker jo ikke selv hvordan det var å miste en tann… det jeg husker er at det var VELDIG stort.
Største mistet sin første tann allerede før fylte seks.
Jeg fikk det store oppdrage på å ta tanna ut, overhode ikke trygg på at dette skal bli vellykka, men tanna var veldig løs.
Jeg erger meg over at jeg ikke hadde kamera, for i det tanna røk hadde hun verdens herligste, begeistret utrykk.. så stolt, glad og sååå overrasket!
Jeg bestemte meg for å gjøre litt ekstra ut av hennes opplevelse, og i denne digitale verden…var det ikke så vanskelig å skape litt hverdagsmagi.
 


Når den stolte frøken fant senga..var hun veeeeldig spent på om tannfeen hadde hørt det berømte ploppet som vi mennesker så vidt hører når tanna treffer vannet.
jeg satt vakt, og jammen klarte jeg ikke å knipse et lite bilde av henne på vei ut..
SONY DSC
Bilde vil hun se på enda, 1,5 etter hun mistet sin første tann.
// Trykk liker dersom dere tror på tannfeen.

3 kommentarer
    1. Eg lagra namnet til ein kompis som “Tannfeen” på telefonen min – så ringte me han for å spørje kva me skulle gjere med tanna som nesten var ute men ikkje heilt.
      Først trudde dei det VAR tannfeen, men snart kjende dei han igjen. Då var tanken at kansje han var vikar for tannfeen, eller jobba hos tannfeen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg