Mitt beste julegavetips? Noe for alle i familien

//annonse

 

Du synes kanskje det er tidlig, å begynne å snakke om julegaver?
Vell for deg som liker i gjøre alt i siste liten og stresse rundt kanskje, men hvorfor ikke bare sette igang og få unna litt?

Om du er som meg, så har du en liste, og iallfall minst to-tre navn du ikke aner hva du skal kjøpe til.
Vell, her skal du få svaret.

Ikke bare er det praktisk, den er og viktig.

Jeg har tidligere skrevet om bambus luene til Morild, en norsk grunderbedrift som lager produkter med refleks.
Jepp, luer, votter, pannebånd, skjerf, hals for baby, barn, ungdom og voksen.

Som jeg har sagt mange ganger før, så er jeg elendig på å huske refleks, dessverre. Både på meg selv og barna mine.
Selv om jeg vet at det er livsfarlig å gå uten. Men du vet, morgenstress og kaos. Vips så er man ute av døren.

Også innser man i det man tusler i tussmørket at man burde ha refleks.
Det kan ikke diskuteres en gang, refleks kan redde liv.

Derfor har Morild produktene virkelig vært helt supre for oss, for lue, DET glemmer jeg ikke.
Hverken på meg selv eller barna. Og når det i tillegg er gode plagg som både jeg og barna trives i, ja da er det ikke vanskelig å velge lue.

Og i dag, er det refleksens dag, og hele 20% på ALT hos Morild.

 

Vinterlue serien til barn har vi brukt i to sesonger nå.
Med vindstopper i ørene er det gode lune luer med god fasong.
Og med refleks på toppen av hode synes de minste selv med brøytekanter.

Ungdommen kan være utfordrende å få på refleks, men når den er kamuflert i en tøff lue, et godt skjerf eller gode votter er de også godt dekket uten å selv tenke over det.

Og for sløve voksne slik som meg.
Er refleks i produktene med på at jeg faktisk husker refleks.
Med andre ord verdens fineste, tryggeste, varmeste julegave som passer alle.

 

Og som bonus, støtter du en norsk grunderbedrift i kjøpene dine.
En bedrift som jobber mot en så bærekraftig produksjon som mulig.
Som skaper lokale arbeidsplasser og som brenner for å passe på oss som tusler og går ute i mørket.

Besøk Morild HER,

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg