Mitt våpen, lille hemmelighet og reddende engel (et slitent og travelt mammatips)

//annonse

Jeg skal være helt ærlig, jeg ekke så fin på det.

Jeg bruker svært lite tid på badet. Jeg liker å pynte meg, for all del. Men sparer det lille ekstra til det er verdt det 😉 Jeg følger jo mange andre bloggere, og når jeg ser andre blogge om sine morgenrutiner må jeg innrømme jeg humrer litt for meg selv.. for jammen skulle dere sett min.. der hvor jeg løper etter en på 5 med en brødskive mens jeg fikser håret på hun på tre og smører matpakken til hun på åtte.

Min morgenrutine inneholder knapt speiltid, målet er å få vasket av meg morgentrynet så er jeg klar…

tired-mom-needs-more-energy

MEN jeg har en ting som må være på plass for at jeg skal føle at jeg skal kunne trå foten utenfor døren.

Håret.

Uten fresht hår, føler jeg meg FORFERDELIG.
Glem fondation, maskara og blush, jeg går ikke utenfor huset med flatt og fett hår.

Grå joggebukse og joggesko gjør meg ingenting så lenge håret ikke ser ut til å være gnidd gjennom smørpakken.

Når 4 mann meldte sin ankomst i magehulen, sa jeg farvell til mitt laaaaange hår, nå når det akkurat skuldrene og krever minimalt. Perfekt for meg.

Så hva er så mitt hemmelige våpen og reddende engel?

Jo denne herligheten her.

tørrshampo

Batiste Tørrshampo.

ingen over og ingen ved siden… rett og slett!
Noen spray ved hårrøttene, rist godt og man føler seg folkelig igjen, blandt brødskiver med leverpostei og bleieskift.
Den lukter godt, er enkel å bruke og virker raskt.

Tørr shampo er mitt hemmelige våpen for å føle meg fresh når jeg trenger det…
Alltid med i vesken og alltid stående i skapet.

Har du testet tørrshampo?
Et lite obs, man blir litt hvit i håret av sprayen om man sprayer for nærme (om man ikke har veldig lyst hår) Skjer det, må man må passe på å gå godt igjen med hårrøttene med fingrene etter å ha sprayet.. om man ikke vil se gammel og grå ut 😉
Batiste har en egen med mørkere partikler som man kan bruke til brunt hår dersom man ønsker.

Akkurat nå kan du gjøre et kupp hos Lindex.
Varer kun ut uken.

tørr3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg