La oss lage tidenes landslag!

///Skrevet i samarbeid med Libero

Okei okei, så skal jeg så absolutt innrømme at jeg… er definitvt best uten ball.

Født og oppvokst i en skikkelig fotballfamilie er jeg, men interessen traff meg aldri.
Mannen derimot har nok interesse for fotball til å fylle opp kvote for oss begge.

Og hans store stille drøm er nok at minst en av disse to guttene våre skal få samme interesse for ball som faren og får jentene interessen er nok det en bonus. Han er diskre, men benytter hver en mulighet til å leke litt med ball.

Han begynner tidlig, ballen blir nærmest dyttet inn med morsmelken.
vi triller ball på gulvet, sparker i gangen, i hagen, på biltur er det alltid med en lett tilgjengelig ball.

Det både spilles, trillesog sees fotball her rett som det er.

Jeg følger ikke med, men jeg vet at er det en ting det drømmes stort rundt men sjeldent lykkes med så er det landslaget. Media blåser opp når det er på tide med kamp og vi bruser med fjæra.

Men som regel går vi hjem med hode lavere enn skuldra og halen mellom bena.
(jeg vet fotballfolk er glad i billedlig språk..)

Men som vi alle vet, morgendagens helter blir født i dag, og sammen, kjære småbarnsforeldre,
kan vi lage tidenes landslag.Her i huset er balltreningen allerede startet.

libero2

Og med samarbeid med Libero har vi jammen skaffet drakter også.
libero

I en begrenset periode har Libero fotballtema på sine bleier.
og i den forbindelse kan du også få en herlige Norgedrakt til mini.

 

Slik gjør du:

For hver pakke bleier du kjøper, finner du en unik kode, denne registrerer du HER.

Samler du sju koder får du denne.


74libero

Samler du 10 koder får du denne.

draktlibero

Og samler du 12 koder får du drakt med navn.

libero12

vinne

libero3

Vi deler ut en drakt (uten navn) og en bleiepakke til en av dere.
Legg igjen en kommentar med alder på barnet så trekker vi en vinner neste uke.

125 kommentarer

Siste innlegg