Morgenstund har juice i munn – Vinn Juicer!

Det er kanskje det beste jeg vet med helgene.
Frokostene, de er senere, lengre og bedre.

Vi har våre tradisjoner, vi koker egg, trakter kaffe med nykvernet bønner og baker ofte scones og vi lager vår egen juice. Tradisjonene blir vaner, og det er på en måte ikke helg før man sitter der med en rykende scones, dampende kaffe og en herlig frisk juice.

Juicen er en av våre nyeste tradisjoner.
Etter å ha slitt med å få i barn (og voksne) fem om dagen har vi vært på stadig søken etter gode metoder for å gjøre kampen enklere, og juiceren er en av våre beste soldater.

For det første synes barna det er veldig gøy å være med å lage, Vi handler inn frukt og grønt til helgen på fredager og barna finner ingredienser de ønsker å prøve å lage juice med. Har vi god nok tid tusler vi ut i hagen og plukker med oss litt bringebær og rips på morningen og har oppi også. (Ja det er like idyllisk som det høres ut)

Vi har valg oss en Juicer fra Phillips, av flere årsaker, men at den har stort materør (slik at man slipper å kutte opp frukt og grønt i små deler, kan lage mye juice på kort tid og er enkel å rengjøre er det viktigste.

Å juice har jeg alltid sett på som avansert, men jeg kan med hånden på hjerte si at det er det så langt derifra med denne maskinen.

juice3 juice123

Jeg kan ikke si at alle juicene vi har laget har smakt fantastisk godt, men med litt prøving og feiling, inspirasjon fra nett og i bøker har vi funnet kombinasjoner vi liker godt.

Man kan juice alt sies det, vi kan iallefall være med på å si at man kan fin juice både frukt, grønnsaker og bær.

Å juice krever minimalt med forberedelser, med få unntak  kan man putte frukt og grønt hele, direkte i juicen. Alt man må gjøre er å vaske alle ingredienser grundig.

juice

Juicen lager vi på 2 minutter og vaske den etterpå tar enda kortere tid.Å lage juice selv til helgefrokost har blitt barnas store høydepunkt og mammas gode samvittighet, vips så er det med litt spinat, en agurk, gulrot eller litt brokkoli 😉
DSC_1068

Hun som hater brokkoli aner ingenting 😉

juice2

“jeg tar to til”

“Sponset premie

Vil dere også prøve å juice? Vi er så heldige å få dele ut en juicer til en av dere.
En herlig stilren maskin som juicer “alt”, er enkel å rengjøre med eget rengjøringsprogram og enkelte avtagbaredeler kan taes i oppvaskmaskinen.

Den kan lage hele 2,5 liter juice før frukjøttbeholderen må tømmes.
Les mer om maskinen HER

Vi har trukket vinneren (se under bildet)

Philips Avance Collection juicer

HR1871CLEAN

Gratulere til:
Benedikte Brekke

Send oss en epost til [email protected] med din adresse

164 kommentarer
    1. Mango, kiwi og eple juice til mannen min, mini på 7 måneder og meg selv som prøver å komme i form og spise sunt etter graviditet og fødsel.

    2. Jeg kunne tenkt meg å juice en tropisk juice med ananas,mango og papaya. Og ikke minst er det en unik mulighet til å få i barna enda mer frukt. ?

    3. Ungene mine er veldig glad i å hjelpe til på kjøkkenet. Dette hadde vært knall ? Vi vil gjerne prøve spinat, brokkoli, eple og druer. Grønne ting er kult synes sjuåringen.

    4. Ei venninne av meg har en sånn og det er fantastisk godt!!! Vi vil prøve å juice en kombinasjon av kiwi, brokkoli, jordbær, eple, gulrot og litt lime? Hvis vi vinner tror jeg vi vil prøve å juice det som juices kan egentlig?

    5. Har masse oppskrifter liggende og venter, som jeg ennå ikke har prøvd pga manglende juicemaskin;o)

    6. Først og fremst presse alle de gode norske eplene som er på trærne nå, ellers prøve ut frukt og grønnsaker til mine barn. Her har det kun gått i smoothie siden vi ikke har juicemaskin ?

    7. Vil gjerne juice gulrot og ingefær til høsten, perfekt oppvåkning når det er tungt å våkne.

    8. Har aldri gjort dette selv før, men både barna og jeg er veldig glad i smothie og biola (samt vanlige juicer). Denne premien vil nok bli veldig populær hos oss!

    9. Dette hadde vært helt supert for meg og min lille gutt (snart 2 år) å få en juicer! Først og fremst ville jeg prøvd meg fram med ulike frukter og gjerne litt avocado, spinat eller eggeplomme for å spe opp litt til gutten min som har helt fobi mot grønnsaker og større fruktbiter?! Jeg pleier å lage grønsaksmos i stedet for potetmos og det fungerer til en viss grad. Det er vanskelig å få i oss nok frokost da vi har gluten-og laktoseinntoleranse, så en juicer ville hjulpet oss å få i oss viktige proteiner og mineraler vi trenger for å starte dager?? vi har både blåbær, rips og bringebær i Hagen, så vi er ute og plukker hver dag, hans favoritt aktivitet 😀 tenk så stas å få lage god drikke av det han plukker!

    10. Jeg vil prøve å lage en egen juice av appelsin,banan,blåbær og bringebær. Jeg har matvareallergi mot mange frukter/ bær feks eple,drue,pære,jordbær og kirsebær. Så det er få kjøpejuice jeg kan drikke. En slik blender hadde vært perfekt for meg å vinne .Jeg krysser fingrene og håper på vinnerlykke. 🙂

      .

    11. Hvis jeg hadde vunnet denne ville jeg prøvd mange forskjellige kombinasjoner! Jeg strever med å få i meg god nok og nok frokost, så det hadde vært flott å kunne starte dagen med en næringsrik juice! Hadde nok startet med gulerot, appelsin, lime og grønne epler 🙂

    12. Jeg ville prøvd å juice ingefær, banan, avokado, bringebær og jordbær? Nammm ?

    13. Skulle tatt en kombo av gulrot,eple,kiwi,kanskje noen jordbær og en dæsj av den supersunne ingefæra!

    14. Jeg hadde nok testet mye forskjellig! Men fersken, mango, ananas og bittelitt ingefær tror jeg kunne vært snadder 🙂 tenkte også på gulrot men allergisk så den må sløyfes. Og en kombinasjon av jordbær, kirsebær , blåbær og bringebær med litt appelsin/lime tror jeg også kunne vært snadder 😉

    15. Så gøy 😀 Jeg vil gjerne prøve en juice med ingefær, spinat, grønt eple og sitron/lime. Har prøvd i vanlig blender, men vil gjerne prøve en juicemaskin og få presset ut alle saftene og slippe altfor mange klumper 🙂

    16. Eple, kiwi, gulrot, også gå ut på verandaen å plukke litt spinat og markjordbær i tillegg! Har også en smoothie og juice bok med mange fristende oppskrifter jeg lenge har hatt lyst til å prøve!

    17. Vi har epler, plommer, solbær, spinat og gulrøtter i Hagen. Hadde vært spennende å prøve noe av dem

    18. Vært spennende å prøve drue, eple, ananas. Kanskje småen på 14 mnd endelig hadde spist frukt

    19. Jeg ønsker i første omgang å juice alle de eplene og pærene vi har i hagen vår! De er veldig gode, men også så utrolig mange at vi får ikke spist i nærheten av alle! Etter hvert vil jeg også prøve å lure inn litt grønnsaker for både store og små 🙂

    20. Jeg vil gjerne prøve å lage en juice med vannmelon, jordbær, gulrot og grønnkål ??
      Krysser fingrene ?

    21. Hva med en norsk versjon av skogsbærjuice? Blåbær,bringebær solbær og ripsbær å kanskje litt tyttebær og eple for å få mere ut av det!☺

    22. Pga tidens forkjølelse i familien vil jeg lage en bli frisk juice med blant annet ingefær, paprika agurk og ananas.

    23. Elsker ferskpresset appelsinjuice! Men frister jo veldig å utvide repertoaret litt når det gjelder juice, så hadde vært helt topp med en sånn maskin 🙂

    24. Jeg ville nok prøvd meg fram med alt av frukt og grønnsaker jeg har liggende for å finne ut hva som er best 🙂 Nam nam!

    25. Vil prøve å lage juice med grønnsaker, da jenta vår spiser alt for lite grønnsaker ?

    26. Vi vil prøve å juse, eple, gullerott, spinat å blåbær…å få i barna litt kamuflerte grønsaker?

    27. Jeg ville ha hatt i eple, appelsin, gulerot, pære og ingefær nam nam

    28. Ville prøvd epler, pærer, plommer og solbær fra hagen. Det er altfor mye til at vi klarer å spise det opp. Også ville jeg ha lurt inn litt grønnsaker som spinat 🙂

    29. Vi vil prøve å juice rødbeter, gulrøtter, spinat og eple til juice. En fin måte og få i seg det man trenger i løpet av en dag, og man kan – som dere sier tilsette det meste i en juice. 🙂

    30. Jeg vil juice grønnsaker til treåringen som nekter å spise noe som har vokst opp av jorda med mindre det er gjemt i en saus?

    31. Vi er en familie på 6, hvor 4 er barn i alder fra 5-15 år. Og vi ønsker oss en juice presser, så vi får i oss våre 5 om dagen ?
      Ikke alle som er like flink til å spise frukt, men er glad i juice ?
      Vi vil prøve jordbær og banan + mange andre frukter ?

    32. Det hadde vært perfekt med to små som elsker juice, men som helst ikke spiser grønnsaker! Dessuten bra for oss voksne og ?Da skulle nok bringebær, eple, brokkoli og spinat prøves ut. Og kanskje en med kiwi, gulrot og eple. Egentlig det neste ??

    33. Ville nok prøve rødbeter ol inn med de tradisjonelle tingene. Men lyst til å prøve å lage eple saft med den ?

    34. Åååå jeg elsker tropisk juice! Det lå jo bare være godt å lage selv ? kanskje med ananas, mango, fersken og litt appelsin… eller mango, ananas, fersken og papaya ??

    35. Hadde vært fantastisk å ha en sånn her i huset til jenta vår på 2 år! Hun elsker juice uansett (nesten) hva som et oppi.Har desverre ikke en egen her hjemme, så hadde vært supert å vinne den.. så får vi brukt eplene i hagen til noe mer enn sylting

    36. Hagen vår er full av epler og plommer om dagen så naturlig valg til juicen.. Men ellers er jo alt mulig å juice og 5 unger her som elsker juice og det hadde både vært moro og luksus å kunne oppgradere fra first price eplejuice til egen lagd juice..,

    37. Epler (har epletre og dårlig samvittighet for ikke å bruke de) gulerot, litt appelsin og spinat, og ha de med på skolen!

      Eller bruke tropisk frukt med eplene ute, for sødme 🙂

    38. Ville prøve grønsaksjuce i forskjellige varianter som frokost ettersom jeg ikke klarer å spise før jobb?

    39. Jeg ville prøvd den av de udødelige kombinasjonene eple/bringebær eller appelsin/klementin.. enkle er ofte det beste!

    40. Kjempelyst til å lure barna til å drikke grønnsaker!! 🙂 hadde kanskje ikke vært så dumt for oss voksne eller? Kunne tenkt oss å prøve pære, ananas, ingefær, spinat og brokkoli.

    41. Jeg kunne gjerne tenkt meg å lage fersk presset juice eller en grønn juice med avokado, banan, mango, sitron og spinat ! Lyst å få i datteren litt mer grønt 🙂 Har alltid drømt om denne marskinen!

    42. Vil gjerne prøve å juice grønnsaker til småtrolla i huset og epler til oss voksne. Ønsker å få mer frukt og grønt i hverdagskosten!

    43. Jeg ville endt opp med å juice alt jeg kom over? grønnsaker, frukt, bær og salater.

    44. Jeg er åpen for å prøve det meste. Har ei datter på 4 år som elsker frukt og bær. Synes det er gøy å hjelpe til når mamma lager smoothie og vil nok synes det er gøy å juice også 🙂

    45. En juicemaskin hadde vært supert. Vil prøve ferske epler fra hagen med gulrot og en desj ingefær 🙂

    46. Heisann! ?FOR en bra blogg!! Og så kjekt at vi får slike gode tips! ? har lenge hatt lyst å juice, men det innkjøpet har liksom ikkje blitt prioritert. Men om vi hadde vært så heldige å vinne så hadde eg absolutt ville prøve å juice frukt og grønt som ungane ikkje er så veldig gla i men som kan lurest inn sammen med andre grønnsaker! ?? Spinat, grønnkål, rødbeter, brokkoli og ingefær er ikke det de liker best, men dersom eg kunne blande det med eple, appelsin, gulrot og ananas i en paraplydrink så hadde det nok blitt suksess!! ????

    47. Ville nok prøvd veldig mye forskjellig av frukt og grønnsaker, men spesielt rotgrønnsaker i sesong for tiden, f.eks. rødbeter.

    48. Vil nok prøve å juice det meste. Toåringen sliter med å få i seg nok mat, men er veldig glad i frukt, så kommer nok til å prøve å lure inn litt avocado i juicen hennes. Kanskje appelsin, kiwi, mango og avocado? Hadde vært supert å vinne!

    49. Forskjellig frukt og grønnsaker -gjerne sesongens. Her har vi kost oss med smoothie med bringebær fra Hagen i sommer -så fortsatt med en juicer gjennom vinteren hadde vært topp for å få i seg masse sunne saker.

    50. Mye rart. Vil gjerne lage med litt mer grønt i for å få en sunnere og friskere juice

    51. All mulig slags juice av frukt og grønnsaker. Å kjøpe en slik maskin har enn så lenge blitt med drømmen og jeg som elsker juice

    52. Vi har fått en hage full av epletrær som vi ikke vet helt hva vi kan bruke til ? juice er sunnere enn eplekake ?

    53. Grønnsaker! Med litt frukt også, men gulrot, fennikkel, brokkoli, spinat og paprika er noen av de jeg vil prøve å juice… håper vi har lykken med oss denne gangen 🙂

    54. Har lyst til å prøve litt grønnsaker siden de små her ikke er så flinke til å spise det. Drømmer om å smake gulrotjuice. Eillers ville det blitt mye eple, appelsin, sitron, kiwi og jordbær ?

    55. Eg ville ha laga juice av plommer, eple og blåbær. Eller juice av molter, tyttebær og krekling:-)

    56. Her i huset er eplejuice absolutt drikkefavoritten til lillemann og det vil være stor stas om han får lage sin egen mix mellom syrlige oh søte epler.

    57. Jeg vil prøve å juice det meste tror jeg ? mest av alt forskjellige grønnsaker slik at jentungen får i seg masse gode vitaminer. Har lyst å prøve gulrot, eple, gojibær og blåbær. Energiboost ?

    58. Her i huset har vi hatt juicer før som er sårt savnet etter den tok kvelden,vi pleide og juice det meste og vil fortsette med det,men favorittene til jentungen på snart 5 er grønnt eple,kiwi og ingefær ,gulerot,rød appelsin og ingefær og vanlig ren appelsin juice er de 3 det har gått mest av??

    59. Jeg vil prøve å lage en frokost juice med gulerøtter, appelsin, eple og druer. ?

    60. Vi vil gjerne prøve å juice grønnsaker! Hørt mye bra om f.eks gulrotjuice, så det hadde vært spennende å prøve.

    61. Har sååå lyst på en juicer! Er selv veldig glad i det meste av frukt og grønt, og nå som jeg er gravid med nr. 2 er det ekstra viktig å få i seg nok av alle de sunne, gode vitaminene og mineralene. Jeg ville nok prøvd ut mye forskjellig, men iallefall noe som også 2-åringen i huset hadde likt 🙂

    62. Jeg ville prøvd forskjellige grønnsaker sammen med frukten, så kanskje guttungen på tre som er utrolig kresen kunne fått i seg litt grønt han også? For eksempel eple, appelsin og gulrot?

    63. Listen på hvilken juice jeg vil prøve meg på er uendelig lang, jeg vil prøve meg på det meste av frukt og grønt til meg, sambo og våre to barn:) en juicer står høyt på ønskelisten da jeg elsker å eksperimentere med mat og smoothies, juice er det neste jeg vil prøve meg på!:)

    64. Barna mine elsker frukt så her hadde blitt prøving med mange ulike kombinasjoner av frukt, og i tillegg tilsatt grønnsaker som brokkoli,spinat,gulrøtter og stangselleri?

    65. Gult er kult og grønt er skjønt i en fin blanding.?? Er veldig glad i fersk eplejuice, så ville utforsket alle mulige kombinasjoner der. Mange spennende muligheter med frukt, grønt, krydder og bær.

    66. Vi vi skulle vinne tror jeg vi lager en familiekonkurranse om å finne den beste smaken. Konkurranseregler må bli 2 grønnsaker og 3 frukt per juice og så smake oss fram til den beste kombinasjonen. Alle må smake! ? Selv mor og far ?

    67. Tuppa her eeeeelsker eplejuice, så hos oss hadde det blitt kirsebær og eple ? Og kanskje hadde jeg sneket inn litt gulrot når minstemor ikke ser på ?

    68. Mini hadde nok vært lykkelig uansett frukt til jucie så har hadde det blitt mye og nye komboer?

    69. Prøver å juice alt fra frukt og noen grønnsaker som gulerot. Har veldig lyst på en juicer da kunne jeg lage sunn juiceTil dattera mi og mannen min

    70. Elsker de her! Ville ha prøvd kiwi, drue, pære og hjertesalat <3 og med litt prøving og feiling hadde kanskje denne familien fått i seg enda mer grønnsaker 🙂

    71. Dette hadde vært supert for å få kidsa mer inkludert på kjøkkenet! Til og med tvillingene på 1,5 kan jo bidra og! På hytta har vi masse familie som bidrar med hjemmedyrkede solbær, bringebær, epler, plommer, squash, gulrøtter og det er en veldig idyllisk tanke at man kan plukke maten selv og bruke den umiddelbart! ??

    72. Vil prøve å juice alt mulig for å prøve å få sønnen på 4 år til å spise annen frukt enn kun eple og banan. Kanskje han ville fått smaken på andre ting om det var i en juice?

    73. Her vil jeg prøve å snike inn litt grønnsaker som spinat og gulrot mens barna skal få velge hovedingrediensene ?

    74. Jeg har en småspist sønn som elsker eplejuice, så jeg ville ha prøvd å putte i allverdens av grønnsaker i “eplejuicen” slik at han skulle få i seg noen vitaminer og mineraler!!

    75. Ville prøvd mykje forskjellige grønnsaker da en av gutta ikkje er så begeistret for det. Prøve å snike det inn andre veier.?

    76. Vi ville juicet altmulig, og mye grønnsaker med ingefær. Butikk-juice kan ikke måle seg med fersk hjemmelaget juice, og det er så fint å slippe alle tilsetningsstoffer og sukker!! Krysser finge og tær for å vinne!

    77. Åh! Jeg ønsker meg en juicer til familien sim blir 4 i høst! Kanskje jeg omsider får utnytta st vi har stikkelsbær i hagen!??? ellers vil jeg lage juice med kiwi, grønne epler og ingefær!???

    78. Eg ville la borna mine få prøva seg fram med frukt og helst grønsaker? hadde vore veldig kjekt å prøva ei slik maskin ?

    79. Denne hadde vært fantastisk å vunnet. Kanskje den kunne blitt vår redning også til guttene på 6 og 4 som får i seg for lite mat igjennom dagen. Så uten å vite, kunne jeg tenkt å putte i masse frukt å spinat.. å kanskje fått de til å drikke grønnsaker ?

    80. Jeg ville prøvd meg fram med masse ulike forskjellige frukter og grønnsaker!! Det er jo bare muligheter! Hadde nok blitt litt tøffere når jeg plukker frukt og grønt på butikken!

    81. Gulrot,eple,rødbet og en snert av ingefær ?
      Ellers må vi bli flinkere å lure inn mer grønnsaker, å juice de ville vært en perfekt måte.

    82. Vi sliter med inntak av grønt på jr, men når vi fikk prøve mormor sin juicer gikk det meste ned på høykant? Så nå ønsker vi oss såååååå veldig vår egen til ALT vi kan teste av frukt og grønt?

    83. Jeg er helt blank på hva som passer bra sammen, så her måtte det nok prøving og feiling til! For et par år siden kuttet vi ut å kjøpe juice på butikken da ungene brukte det som tørstedrikk. Men med en juicemaskin hadde det jo vært helt topp og lage god og fersk juice i helgene 🙂

    84. Tror vi her i huset ville prøvd å juice alt mulig? 4,5åringen er glad i frukt og grønt. Mannen liker alt!

    85. Jeg ville juicet mange forskjellige frukter og grønnsaker. Og etter en meget innholdsrik bær-høst havner det nok noen bær oppi også. Det er ikke alltid frukten blir spist opp så dette må være en lur måte å få brukt opp epler og pærer før det blir ødelagt ☺

    86. Ulike varianter med ingefær, spinat, grønnkål, eple. Kan jo putte alt mulig oppi??

    87. Mango og kokosnøtt! Namnam! Denne hadde vært perfekt for å få i både barna og oss voksne litt mer frukt og grønt. I en travel hverdag har det dessverre lett for å bli glemt… Vi ønsker hardt og krysser fingrene! 🙂

    88. Masse deilig frukt og grønnsaker! Lyst til å blant annet prøve spinat og brokkoli:) har en gutt på 3 år som er veldig glad i frukt, men litt mindre grønnsaker-fin måte å få det i seg på!

    89. Vi ville nok prøvd å juice det meste av frukt og grønt om vi vant denne?, men en kombo vi ville prøvd hadde gjerne vært nektarin, jordbær, appelsin og lime ?

    90. Jeg er ei 25 år gammel tobarnsmor som aldri selv har fått ned en eneste grønnsak, så jeg vil juice en fin blanding mellom frukt og grønt, sånn at både jeg og barna får i oss det vi trenger 🙂

    91. Vil prøve med epler og gulrøtter frå bestemors hage, kanskje med eit hint av ingefær. Hadde nok falt i smak hos ein fersk barnehagegut (og foreldra hans som ) ?

    92. Hadde vært artig å juicet frukt å grønt fra hagen vår. Rips, jordbær og gulrot. Kanskje ikke samtidig ?

    93. Jeg vil juice alt!?? juice er deilig??????? håper også på å få lurt i mannen mer frukt og grønt!! Lillemor på 2 år kommer til å elske det????

    94. Jeg vil juice alt!?? juice er deilig??????? håper også på å få lurt i mannen mer frukt og grønt!! Lillemor på 2 år kommer til å elske det????
      *feil Mail på forrige, la derfor til en til

    95. Jeg har lenge tenkt på at vi skulle hatt en juicepresse. Det å kunne prøve seg frem til gode juice oppskrifter er spennende. En av de første jeg ønsker å prøve er nok noe med gulerot da jeg elsker det! Spinat og avokado in kombinasjon med noe syrlig og søtt frister også.

    96. Jeg har alltid ønsket meg en juicer. Spesielt siden jeg har en gutt som er veldig glad i frukt og grønt. Han elsker smoothy, men jeg er ganske så sikker på at han kommer til å elske hjemmelagd juice! Men først og fremst vil jeg prøve å juice “kale” (husker ikke hva det heter på norsk), ingefær, seleri, agurk, og grønne epler. Siden jeg føler jeg bygger på en forkjølelse, så ønsker jeg å prøve å lage en sterk og sunn juiceshot.

    97. Ønsker meg virkelig en juicemaskin,har mange oppskrifter jeg har lyst å teste. Spesielt med grønnsaker, så hele familien kan få i seg mer av det☺

    98. Rødbete og epler med litt ingefær har jeg lyst å prøve. Fargen må jo bli fantastisk og smaken tror jeg blir god den også ?

    99. Ville laget juice av rødbeter. Har en liten gutt som er med å utforsker nye smaker, og liker så langt det meste. Jeg ville også brukt sitron og ingefær oppi.

    100. Jeg kunne tenke meg å prøve kombinasjonen av blåbær, jordbær, rødbeter og grønnkål ??

    101. Har lenge tenkt på å skaffe en juice-maskin. Har barn som dessverre er alt for lite flink til å spise grønnsaker, og dette er en perfekt måte å “lure” det i de på. Selv elsker jeg juice med eple, appelsin, agurk, litt ingefær, gulrot og stangselleri. Men det er jo så mye godt man kan ha i: rødbeter, grønnkål, spinat osv. Nam 🙂

    102. Jeg vil prøve å juice eple, kiwi, drue og ananas 😀 og masse ananas alene, for ananasjuice er såååååå godt! Også vil jeg prøve meg masse frem. Jeg vil også prøve å juice kirsebær. Og bringebær. Og jordbær. Og blåbær. Og kiwi. Og banan. Og pære. Og mango. Åh! En juicer hadde virkelig vært noe 😀

    103. Vi vil nok prøve og feile med forskjellige frukter og grønnsaker. Min datter på 4 år synes allerede det er kjekt å være med å lage smoothie?

    104. Vil juice det meste tror jeg, men sånne skikkelige c-vitamin bomber er vi så glad i, masse syrlige smaksr som kiwi, sitron, appelsin:) slenge oppi litt spinat og brokkoli:) 5 om dagen blir nok godt representert:)

    105. Ville vel prøvd det meste. Barna har blitt flinkere til å spise grønnsaker så nå er det mannen sin tur ?

    106. Oii… Ja det er jo så mye spennende man kan prøve seg på… Men eple, pærer, appelsin, ingefær, mango, gulrot, blåbær, bringebær, multer, ananas osv har jeg kjempelyst til å prøve meg på.

      Men må spørre, hvordan blir “restene” av frukten seende ut?? Går det ann å bruke dem til eks fruktmos til de minste i familien??

    107. Jeg har to gutter i hus (mannen og sønnen) og begge er helt håpløse når det gjelder grønnsaker. ‘Nei, sånn liker jeg ikke’ hører jeg like mye fra den eldste som den yngste. Har lenge ønsket meg en juicer slik at jeg kan lure i dem alt mulig av sunne ting!

    108. Jeg ville testet ut eple, mango og grønnkål først, og deretter prøvd mye forskjellig!

    109. eple, jordbær, gulrot og ananas 🙂 vår har blitt ødelagt for en stund tilbake, så krysser fingerene for en ny 🙂 har tre gutter som elsker juice 😀

    110. Om vi er så heldige og vinne skal vi lage med eple, appelsin, spinat, kiwi og jordbær. Gutta er flinke til og spise grønsaker til middag men resten av dagen er det lite frukt og grønt.

    111. Jeg ville prøvd masse sunt og næringsrikt til minstemann her, som har fått for seg at det eneste han skal ha i seg er ting som kan drikkes. For en litt frustrert mamma, hadde dette vært supert å få prøve!

    112. ? ? ?? Eple, pære, appelsin,drue,annanas, mandarin,mango, kiwi, brokkoli,ingefær… Håper jeg den heldige blir ?

    113. Skulle gjerne prøvd eple, selleri og kiwi. Frøkna i huset er veldig glad i frukt og bær

    114. Ja denne vil vi ha!! 😀 vi vil gjerne juice alt av frukt! Veldig glade i juice her i huset! Vil også lage juice av grøt+forskjellige grønnsaker og frukt med kokt havre 😀 ?

    115. Det siste til minste mann, for ho liker det veldig godt? men ville gjerne hatt noe sånt Hjemme, så vi kunne spart både penger og verden med gjennbruksbare trykkoker til lille frøken ?

    116. Det hadde vært perfekt for å lære sønnen min på 6 mnd forskjellige grønnsakssmaker og fruktsmaker! Genialt å lage både juice og pure av avfallet om man renser det litt før man putter det oppi ? tidsbesparende og hadde vært perfekt for oss 2 ?

    117. Je ville ha prøvd å juice noe ta all den rabarbraen je har i frysere ? sammen med herlige norske jordbær tror jeg det hadde blitt snadder ?

    118. Ei venninne send ofte snapper av juicer ho laga. Spesiellt en med grønnkål, stangselleri, epla og ingefær(sekkert meir i den å, huska ikje heilt) så kjempe frisk å god ut ? Så den skulle vært den første ! Æ, mann og to barn kunne ha godt av byggeklossan ?

    119. Mango, kiwi og banan ? ønsker å komme i form igjen etter en sommer full av fristelser! ?

    120. Har ei juicebok med mange forskjellige oppskrifter jeg kunne tenkt med å prøve, men mangler såklart juicemaskin. Krysser fingrene ?

    121. Ville prøvd banan, kiwi, eple, jordbær, bringebær, pære, mango, blåbær, rabarbara, appelsin og sikkert masse annet også 🙂 Høres genialt ut å stappe inn litt grønnsaker man vil at ungene skal få i seg.

    122. Vil lage sunn drikke til mine barnebarn. Hadde vært fint å prøve en juicer som kan brukes flere ganger før den må tømmes. Jeg liker å prøve ut nye smaker, og er opptat av at det skal være ren mat. Denne vil jeg prøve 🙂

    123. Tror jeg måtte tatt noen runder og prøvd det meste ? Potet tviler jeg på hadde blitt noen suksess, men jammen skulle jeg prøvd, for det er det ingen av våre to små som synes noe om, hadde vært en drøm og fått ‘lurt’ i de ? Men grønnkål, mango, ananas vet jeg hadde plikt suksess ? og gulrot juice da…mmmm ? fikk plutselig VELDIG lyst på juice (bare så synd det er søndag og butikken er stengt)

    124. Vi vil prøve alt! Grønnjuice spesielt 🙂 elsker frukt og grønt, i både flytende og fast form!

    125. Ville prøve litt av hvert av sesongens frukt og grønnsaker. Det er så mye godt ute nå 🙂

    126. Pære,eple, gulrøtter & appelsin er det beste jeg & familien vet 🙂

    127. Vil gjerne juice alt av frukt, grønsaker og bær! Har slutta å kjøpe juice på kartong pga alt tilsatt sukker og vil veldig gjerne heller servera flytande friske frukter og grønsaker til ungane?????? ?Yndlingen er grøn juice!??

    128. Ville hovedsaklig brukt den til å få mer grønt inn i kosten til miniene. Har alltid syntes det ser så spennende ut med grønne juicer, så ville testet ut hvordan man kunne laget velsmakende juice med f.eks brokkoli og/eller spinat. For det høres ikke godt ut, men ser friskt ut..

    129. Hmm, bare kjenner vi har skikkelig lyst på en juicer! Tomatjuice? For en lur måte å få i barna grønnsaker og frukt de tror de ikke liker ?

    130. Sunn juice i kostholdet = tommel opp. Har ikke juicet tidlgere, så måtte nok eksperimentere litt. Gulrot, mango og eple høres godt ut.

    131. Ikke prøvd slik før i det hele tatt. Men klementin,ananas og gulrot kanskje. Aner ikke??

    132. Jeg tenker det ville være godt å lage en juice med: spinat, jordbær, eple og banan. Veldig greit å alltid putte oppi spinat med alt annet, så blir det en litt mer juice med pondus;-)

    133. JEg ville prøvd epler til jenta mi og appelsiner til meg selv de første gangene. Etterhvert vil jeg prøve andre frukter og grønnsaker ☺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg