Møt oss på KidsExpo – Opplevelsesmessen for hele familien!

For tredje år skal vi jammen meg dukke opp på Kids Expo.
Opplevelsesmessen for HELE familien.

I år smeller denne i gang selveste halloween helgen. 30 oktober – 1. november.

I år blir vi å finne i småbarnsområdet.
Et eget området på messen for gravide og de med små barn.

Hele messen er selvfølgelig åpen for alle, men rundt oss vil fokuset være på de aller minste 🙂
KidsExpo 2015 vil bli proppfull av opplevelser og muligheter.

Og på de tre årene messen har vært må jeg innrømme jeg synes den blir bedre og bedre og bedre.
Flere store aktører og ikke minst spennende aktører som man enten ikke har hørt om før eller som man kunne tenkt seg å undersøke bedre.

 

Så hva kan man egentlig oppleve på KidsExpo 2015?

Lista er lang og du finner fullstendig oversikt HER… men noen personlige høydepunkter er:
Star Wars har egen stand hvor du blandt annet kan lære å bli en Jedi

12063820_1079187145434176_3000254126690537217_n

Disney stiller opp med Frost winter wonderland med skøytebane og livesize snøglobe.
12063632_1081813605171530_7067087325976698607_n

Lego har stooooooor stand hvor man kan bygge og kose seg.
(bilde fra i fjor)
19390_1010547175631507_1818225272068890605_n

Tekna og Forskerfabrikken har en stand full av fart og moro for små forskere.

forsker

Knutsen og Ludvigsen vil ha en aktivtetsstand.

Knutsen og Ludvigsen-film 2

Donald stiller opp med stor og flott stand med masse leseglede.

12011246_1077073388978885_6916650320111909493_n

 

Og mange spennende aktører med masse gode tilbud!
Minimeis, Brio, Millema, Cappelen Dam, Bratz, Striders osv osv osv!

Ja også oss da, selveste IDEBANK FOR SMÅBARNSFORELDRE 😉

Og hos oss kan du slappe av mens barna leker, tegner, koser seg i lesekroken.
Det er plass til å amme, stelle baby, la babyen få strekke litt på seg i egen lekekrok.

Alt på vår stand (iallefall nesten alt) Kan vinnes. Spennende premier fra bbhugme, kidkraft og Cappelen Dam blandt annet 🙂

Og ikke minst du kan få kjøpt vår Kalenderbok til messepris 😀

kosmedkaosfremside

Samtidig som KidsExpo er, er også ski, board sykkel og spill expo i gang i samme hallen 😉
Så dette blir virkelig en messemulighet for ALLE!

12143119_1081401228546101_3848640236310247789_n

 

 

Vil du vinne billetter til hele familien til KidsExpo?
Vi har trukket 3 vinnere!

happy-toddler-girl

Vi gratulerer:

Ellen Karin Hennie
Marianne Engebakken
Helene (mårratryne blogg)

Send oss en epost til [email protected]

(ta kontakt innen torsdag 29 kl 18.00)

 

 

71 kommentarer
    1. Gleder meg til å se minismurfen kose seg med alt det morsomme som er der, og slappe av litt selv i kroken deres 😉 1 voksen og 1 barn 🙂

    2. Frøkna på 3 ville elsket Frost vinterlandet og guttungen på 7 ville helt klart gledet seg til Lego! Familie på 4 ❤️

    3. Helt klart i år er det Frost ? som er det store for frøkna på snart 5år. Og Knutsen og Ludviksen for a mor og frøkna på 7år! Vi er 4 stk! Krysser fingre og tær!! ????

    4. Det jeg hadde gledet meg mest til hadde vært å sett ansiktene til barna mine når jeg hadde kunnet overraske dem med at vi kunne reist dit fordi jeg hadde vunnet billetter! Det hadde vært fantastisk. 5 billetter hadde vært supert!

    5. Vi (jentungen) gleder seg nok mest til Frost! Jeg gleder meg til Lego ? pappaen gleder seg nok til star wars og lillebror gleder seg til å sove i vogna si ?

    6. Jenta på 3 vil nok sette mest pris på Disney og Frost ? Minstejenta på fem uker passer nok best i småbarnsavdelingen ? Vi ønsker oss fire billetter ??

    7. Det blir Frost og Forskerfabrikken her i huset.
      Vil gjerne vinne 4 billetter.
      (Likt og delt på Facebook)

    8. Har aldri vært der før, så alt blir spennende. Vi er to voksne og to barn. 2,5 og 8 år.

    9. Lego,frost og forskerkroken for pappa,mamma og største på 4. Minste på snart 1 blir nok å kose seg mest i deres hjørne (og avslappinga mens ungene leker hørtes flott ut). 4 billetter. ??håpe håpe

    10. Hei! Likt og delt, og vi gleder oss til ALT! Lego er kult.. Mulig kalender hos dere også.. Ønsker oss 4 billetter, gubben, jeg og to små ?

    11. Gleder oss til Frost, og til å se om det er gode råd å hente. Som I fjor hos sove-Karin:-) ønsker 3 billetter.

    12. For midterste på 2,5 er det nok Lego som vil stå høyest. For eldste på syv er det nok forskerfabrikken, for far er det star wars og for meg og lille mor på 8 mnd er det å slappe av i kroken deres pluss å fly etter de 3 andre 🙂 likt og delt..

    13. Gleder meg til å ta med meg min snart 7 årige datter til både til Disneys stand med frost (som hun elsker) og Deres stand såklart ? Hun har bursdag den 30. oktober, så dette hadde hun blitt så utrolig glad for. Fin bursdagsgave ??

    14. Frost og legostanden vil mest sannsynlig være to steder vi ikke vil få gutta bort fra. Har en på to og en på fire som elsker dette over alt på jord ??

    15. Hei. Gleder meg veldig til små barn avdeling men eller alt anen fra LEGO til frost. Ønsker 4 billetter 2 voksner og 2 barn. 🙂

    16. Her hadde jentungen elsket frost og guttungen hadde elsket starwars og frost. Familie på 4

    17. Trenger bare en billett til meg selv jeg så jeg får kjøpt kalenderboken deres! Den trenger jeg flere eksemplarer av for dette blir nemlig årets julegave!!! Ikke noe vits å dra med minstemann på dette som ikke skjønner noe likevel…

    18. Høydepunktet i år må være Star Wars, Lego, Knutsen og Ludvigsen og showene på scenen ? Guttene på 6 vil nok elske det! Mor skal kjøpe Kos med kaos, og far.. han gleder seg til SkiExbo ? ønsker oss 4 billetter ?

    19. Har aldri vært på Kids expo før men utifr det jeg ser er der er der nok frost som blir høydaren for 3 åringen og Knudsen og Ludviksen hadde nok vært moro for mor. Ville tatt med meg mormor og morfar også om vi var så heldige å vinne ?

    20. Det er Frost som er det store trekket i år:) Vi er en familie på to voksne og tre barn.

    21. Det vi gleder oss til er bare å gå rundt og la gutta på 2 og 4 få bestemme ruta og stoppa helt selv! De har kost seg max tidligere år begge to! Krysser fingre LG håper!

    22. Jeg gleder meg til å kjøpe kos med kaos til messepris + å se gleden 3 åringen garantert vil vise når hun ser Elsa og Anna ? Jeg ønsker 5 billetter (4? Har en baby på 3 mnd, gratis?)

    23. Med to jenter på 5 og (veldig snart) 3 er det vel ikke tvil om at det er Frost som blir høydepunktet her i gården! ??

    24. Dette hørtes kjempespenende ut. VI har aldri vært på dette før så ikke noe spesielt vi gleder oss til, Men det hadde gledet meg å fått tatt med frøkna på dette, hun ville vært i ekstase!!

    25. For sønnen min på 9 år, helt klart Marvels og superheltene 🙂 Så og si i 9 år har han alltid holdt og lekt med disse figurene, og kledd seg ut som de. For datteren min på 4 år, er det jo Frost som står veldig høyt på lista. Kan sangene utenatt og tror vel selv hu er Anna innimellom 😉 Anna er favoritt. Og begge er Disney frelst, det gjelder forsåvidt mamman og pappan dems å 😉 så dette hadde vært tidenes opplevelse for oss alle 🙂

    26. Jeg gleder meg mest til å se ansiktet til datteren min da hun ser frost winterwonderland.

      Vi trenger billetter til 2 voksne og to barn ☺

    27. vi ønsker billetter til 2 voksne og 2 barn. Pappaen gleder seg mest til Lego standen, mens eldstejenta vil se frost., jeg selv kunne tenkt meg en tur innom dere for å kjøpe kalenderboka:)

    28. Hei kunne godt tenkt meg 4 billetter. ??
      Hadde vært gøy å tatt og sett utrykket og gleden på mine 2 barn på 6 og 2, pluss henne jeg er barnevakt for på 5år den helgen. ?
      Så hadde vært morro å vunnet og tatt de med. Trur det hadde vært en opplevelse de sent hadde glemt. ?

    29. Hadde vært fantastisk å se eldste som blir tre neste uke få se frostland. Elsa og Anna er favorittene hennes (tett etterfulgt av minions).
      Minstemann på ett er Lego frelst og kommer til å elske Lego området.

    30. Gutten min på fire er veldig glad i Elsa og Lego, så det hadde vært topp for han. Toåringen hadde kost seg med det meste ?? vi er to voksne og to barn ?

    31. Gleder oss til frost, star wars og til å tegne og leke hos dere. ?
      2 voksne og 2 barn.

    32. Gleder meg til å se storesøster og lillebror kose seg der, leke med de og oppleve alt ☺️ Ønsker oss billetter til 3 voksne og 2 barn (3 barn hvis de under 2 år må ha billett).

    33. Håper vi vinner.
      Her har sett reklamen og vil gjerne få leke seg litt rundt. Tegne, sykle. Skøyter og ski. Smake og prøve, hoppe og danse.. Her ønsker vi gjerne 2 voksne og 3 barn…

    34. Gleder meg til frost sin stand, og selvsagt til deres stand:). Vi vill trenge tre biletter :).

    35. Snuppene mine på 2 og 5 år hadde nok koset seg mest med Frost og lego land. Veldig fint med egen krok hos dere hvor vi kan skifte bleie, slappe av litt og kose oss. Det blir mye kaos når det er så stort 🙂 vi er to voksne og to barn. Har aldri vært der før så det hadde nok vært en fin aktivitet.

    36. Gleder meg til å overraske mine to barn med en dag kun for de ? kanskje finner heh tips til julegaver til mine nevøer og nieser

    37. Synes det er veldig bra at det er mye aktiviteter for barna der, og så kan man få tips til julegaver. Gleder meg til Frost, Bratz, Lego, Donald, forskningsavdelingen, aktivitetsavdelingene og gode messetilbud? 1 voksen og to barn (5,7)

    38. Frost, forskerfabrikken og Knutsen og Ludvigsen hadde vært gøy for barna ? Trenger 4 bilettene ?

    39. Å overraske treåringen og få en siste tur ut før lillebror skal melde sin ankomst! Frost vil selvsagt være det store her! ? vi er tre stk

    40. hadde vært så koselig å vinne billetter å gjort det til en overraskelse til gutten min. Han elsker Lego. Å vi har aldri vært der. Hadde vært en super gave å gi han siden han skal gjennom noen tøffe dager til uka. 4 stk ?

    41. Ungene våre hadde digget Lego, Forskerfabrikken, Frost og Donald! Også hadde vi gledet oss over å se hva som fantes av godbiter hos Cappelen Damm! ?

    42. Det jeg gleder meg mest til er å være sammen med familien min. Da jeg jobber annhver helg, blir fri helgene hellige. Og jeg vil gjerne ta med mine fantastiske barn på 6 og 9 år hit. De kommer til å bli helt i extase ?? gleder meg til å se gleden i de nydelige øynene dems ?

    43. Det jeg gleder meg mest til er å være sammen med familien min. Da jeg jobber annhver helg, blir fri helgene hellige. Og jeg vil gjerne ta med mine fantastiske barn på 6 og 9 år hit. De kommer til å bli helt i extase ?? gleder meg til å se gleden i de nydelige øynene dems ? Vi ønsker oss 4 billetter ??

    44. Vi gleder oss mest til Lego da hele familien har lego feber! Men også til stat wars,bobles og ikke minst forskerfabrikken!! Vi er 2 voksne og en på 5 år og ei tulle på 11 mnd!! ??

    45. Må si jeg synes det hadde vært morro å få oppleve alt sammen som familieaktivitet. Glade barn gir også glede til foreldrene. Jenta vår på 5 ville nok blitt i ekstase over frost,samt mammaen?ellers ville guttene på 2 og 9 og pappaen like lego avd.?vi er en familie på 5 stk.

    46. Her gleder vi.oss.mest til star wars og jedi-trening. Ønsker oss 5 billetter 🙂

    47. Jeg gleder meg til å se snuppa når hun får se Frost standen. Lillebror syns nok det meste er stas, og far syns Star wars er spennende! Vi trenger billetter til to små og to store.

    48. Vil gjerne vinne for tre voksne og to barn. Da kunne vi ta med vår datter og hennes to jenter og se på Frost vinterlandet ??

    49. Hei 🙂
      Vi gleder oss mest til og se på lego har en gutt i hus som synes det er såå gøy og bygge.
      Vi ønsker oss 4 billetter ?

    50. Gleder meg mest til å finne på noe gøy med familien. Se gleden i øya til barna over alt som skjer der. Trenger det etter en vanskelig tid nå.

    51. Min prinsesse på 3 år ønsker seg så veldig å få se frost vinterland ? Hun elsker frost ?????? vi er en familie på 3 ?

    52. Har aldri hørt om denne expoen før og det høres jo ut som mengder med gøy:) 3.5åringen vil nok kose seg max i legoavdelinga da besøket i legoland i sommer sitter friskt i minnet? hadde vært supert å vinne 3 billetter så vi kunna tatt en finfamilieutflukt til Lillestrøm:)

    53. Dette hadde vært supert å vinne:) Da ville jeg plassert lillesøster på snart 6 mnd i bæresele på pappas bryst og sendt dem inn på sykkel expo, for så ha gått til Frost standen med storebror på 4 år som er gal etter Frost <3
      Så ville vi ha tatt oss en tur til deres stand for litt kos og stell av lillesøster:)
      Vi krysser fingrene!

    54. Vil veldig gjerne vinne billetter til denne messen. Hva vi gleder oss til er vel alt, vi har aldri vært her før, men jenta vår elsker prinsesser og gutten vår elsker biler, så dere har helt klart noe for oss.

    55. Var der i fjor. Gleder oss i år også. Vi gleder oss til å se Star Wars og alt KidsExpo har å by på. Vi er en familie på 3. 2 voksne og en gutt på 2 år.

    56. Frost, Lego (og babystæsj) er topp!! Vi ønsker oss billetter til 2 voksne, 2 barn og 1 baby?

    57. Det blir første gang Celine blir med expo. Pappaen gleder seg til å gå på star wars avdelingen og lego avdelingen, mens Celine (10 mnd den 30.oktober) og jeg gleder oss å gå på småbarnsavdelingen. Kanskje får vi prøvd minimeis, gått på BRIO og sist men ikke minst møte dere 🙂 Vi er 2 voksene og 1 baby. Innlegget er også likt og delt på facebook

    58. Jeg gleder med til å oppleve Kids expo sammen med famillien minog jeg ønsker å vinne billetter for vennina mi 2 voksne og 4 barn billetter 🙂 vi har aldri vært på kids Expo før

    59. Jeg ville ha gledet meg aller mest over å se ungene glede seg. Kristine på 5 elsker Frost, og ville ha frydet seg over vinterlandet med Anna og Elsa. Guttene hadde elsket forskerfabrikken. Og alle tre elsker lego – pappan også forresten. Det blir en toppers dag for hele familien på fem. ?

    60. Pernille på 2 år gleder seg aller mest til Frost?? Mikkel på 4,5 år gleder seg veldig til Lego!? Mamma’n gleder seg nok mest til idébank for småbarnsforeldre da jeg føler det er den standen vi har fått mest ut av å besøke når vi har vært der tidligere??

    61. Fantastisk. jeg gleder meg massemasse.. Har aldri vært der før, så i morra blir aller første gang. Hele familien er med, og vi skal storkose oss hele helgen. Må stikke innom dere en tur også. Hilse på..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg