Netflix – August

Vi digger Netflix, og som en del av Netflix Streamteam deler vi våre favoritter.
Her kommer våre favoritter i august:

Markus og Matilde (2 og 3 år)

Lazytown
Lekende moro og mye musikk, klare farger og spennende tydelige karakterer

Diego
Selvfølgelig i slekt med D-d-d-d-d Dora, møter stadig utfordringer og må ha hjelp av akkurat DEG for å klare de.
Supertrioen
Disse er spesielt populære hos minsta, med mye sang og musikk.

3745367

Amalie 7 år:

Svampebob
Morsom og spennende, jeg liker Svampebob fordi han sier så mye rart (Amalie 7 år)

Powerpuff Girls
Disse er superkule, derfor liker jeg de. (Amalie 7 år)

Jessie
Jessie gjør mye spennende og jeg kan kjenne meg igjen litt siden det er en ordentlig jente og ikke tegnet liksom (Amalie 7 år)

JESSIE3

Mamma og Pappa

The killing
Endelig en serie som gir meg puls og som jeg er helt helt hekta på. Både jeg og mannen liker denne godt.

Dexter
Herlig virrvarr og kliss.

Hobbiten
Denne så vi på kino, gleder oss til å krype opp i sofaen fredag for å se denne igjen.

the-killing-netflix-s4

 

Hva er din(e) favoritter på Netflix?

6 kommentarer
    1. Barna elsker Lazy Town og Bakgårdsgjengen!
      Jeg liker Sons of Anarchy og Orange is the new black 🙂

    2. Barna har sett mye Winx og Power Puff Jentene, nå går det mest i Pokemon. (Jenter 6 år). Mannen ser Breaking Bad og 24. Jeg ser alt fra Teen Wolf og Hemlock Grove til dokumentarfilmer. Sammen har vi voksne sett Fargo, Lillyhammer, Orange is the New Black, – og nå ser vi Hannibal og Black Books.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg