Netflix – Halloween filmer

I dag er det bare å brette opp ermene, skru på sjarmen, fram med godisskålen og spille så uhyggelig som man bare kan.

I dag er det dagen mange små har gledet seg til, selveste Halloween.

Men så kommer kvelden, når små monstre, hekser, superhelter og smådyr er proppet full av godis og har funnet loppekassen, det er DA den virkelige halloween stemningen kan settes i gang!

Det er da man kan slenge bena i sofaen, ta en gløtt over stua som ser ut som et skrekkhus og bare la det henge, finne fram restene av fangsten av knask eller kneprunde (;))

Og nyyyte stillheten med en uhyggelig film.

Netflix har et herlig bibliotek med uhyggelige grøssere som passer perfekt i dag.
Etter jeg ble småbarnsmamma har hjertet blitt mer sensitiv til grøsserfilmer, og jeg må ærlig innrømme at det ikke helt er favoritten jeg setter på av sjanger. MEN akkurat i kveld skal jeg pinadø ta puta i fanget og se en grøsser.

Her er en klippe gode gamle klassikere som du kanskje har sett før 🙂

Screenshot 2014-10-31 08.46.20 Screenshot 2014-10-31 08.57.39 Screenshot 2014-10-31 08.57.59
Screenshot 2014-10-31 08.58.50 Screenshot 2014-10-31 08.59.01

 

Og er du ute etter en skikkelig grøsser, ja da ser du denne:
Screenshot 2014-10-31 08.58.14
Jeg skal være ærlig, jeg har prøvd å se denne flere ganger, men har måttet stoppe, rett og slett pga høy puls og skrekk 😉

Kanskje jeg får sett hele i dag ? (jeg trokke det 😉 )

HVILKEN FILM SKAL DU SE I KVELD?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg