Netflix – Våre favoritter September.

Jeg vil starte med en takk til Netflix, takket være Netflix har jeg nå fjernet den grusomme hyllen med alle dvdene. Barna har ikke sett en film på så lenge jeg kan huske. Alt ligger i den himmelske lille boksen med Netflix på.

Vi er en del av Netflix Streamteam Norge, og som flittige brukere av tjenesten deler vi våre favoritter hver måned.

Her kommer våre September favoritter:

Markus og Matilde 2 og 4 år
1. Lazytown.
Det går ikke en morgen uten at mellomste skal se på en episode med Spartacus.
2. Pellepolitibil
Denne herlige og sjarmerende filmen har de sett utallige ganger i september. Denne er en favoritt både hos minste og eldste.
3. Lille Prinsesse.
Vesle på 2,5 ELSKER Lille prinsesse.

Screenshot 2014-09-30 20.32.10

Amalie 7 år.
1. Littlest Petshop
Jeg synes figurene er så søte (Amalie 7 år)
2. Jessie.
Det er ekstra kult at det er ordentlig mennesker (Amalie 7 år)
3. Ben 10.
Det er spennende og tøft (Amalie 7år)

Screenshot 2014-09-30 20.30.25

Mamma og Pappa.
1.The Killing.
Nå er jeg på siste sesong, trist å vite at moroa snart er over.
2. Iron Man 3.
Vel, kanskje ikke begges favoritt, men mannen sier den er bra 😉
3. Fallin Skies.
Ok, så fikk mannen to av tre plasser, men denne er vistnok verdt å få med seg.
Men når han nevner Romvesner og overtagelse av jorda, vel da mister han meg.
Men han anbefaler serien til alle han altså.

Screenshot 2014-09-30 20.26.52

 

Hvilke favoritter har dere på Netflix nå?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg