Ninas Juletips 1#

Altså, en ny tradisjon er født.
I dag blåser jeg liv i noe jeg har ønsket i mange år men ikke helt funnet modellen for.
I år skal jeg dele et juletips hver eneste dag, fra nå og frem til lille julaften.

Jeg er tvers igjennom julete. Jeg er julegal, juleromantiker, julehåpløs.
Og i år har jeg funnet en unnskyldning for å snakke om den allerede nå,

på min SNAPCHAT og julekonto @julemagi på instagram kommer jeg til å dele et juletips hver dag.
Det er 50 dager igjen til julaften, med andre ord rom for 50 juletips før den tid.

Og det første tipset får jammen meg bli med her også.
Mitt første tips er å oppfordre deg til å begynne nå.

Ikke vent.

Piggy bank wrapped in Christmas string lights

Skriv en liste med hvem du ønsker å gi julegave til, hva du tenker å gi og det aller viktigste, hva som er maks å bruke.
For ved å planlegge nå, er det lettere å forholde seg til budsjett og rammer.

Enklere å forholde seg til planen rett og slett.

Jeg har selvsagt laget en liste, som du kan printe ut og bruke om du vil.
Den finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg