Nyyyydelig ull til 50% (og MYE mer..)

//annonse

Hei januar og 2018.
Du som jeg, vet godt at vinteren er knapt i gang. Januar har gjort sitt inntok, og selv om vi i praksis er halveis i de tre vintermånedene nå vet vi at teori er noe helt annet de fleste steder i landet vårt.
Er vi riktig så (u)heldige kjenner vi på minusgradene langt ut i april, med andre ord lang over halveis inn i VÅR måneden.
Det jeg prøver å si her er, det er lenge igjen av vinteren, så la oss prøve å nyte den så godt vi kan.
Det er 2018 og er det en ting som blir helt likt i år som i fjor så er det mitt samarbeid med fantastiske knertenogkaroline.no
Det søte gode nettbutikken med den raske servicen og klærne til super pris.
Hver måned får jeg lov til å dele ut en rabattkode til dere (og meg selv he he) som jeg benytter meg flittig av.
For er det noe de kan så er det nettopp rabatt, og DET er veldig velkomment til en fembarnsmamma 😉
Denne gangen er det en stooor kurv de har samlet sammen, hvor alle klærne havner på halv pris om du bruker rabattkode:

Tilbud50

Om det er noe jeg skal anbefale deg der inne så er det all den fantastisk nydelig ulla som er der.
Mine barn bor i ull gjennom vinteren.
Ikke alle er like begeistret å ha det rett mot huden, men de bruker det som 2. lag.
Nå er ikke ull klærne som knertenogkaroline.no har praktisk, de er også veldig veldig fine.
Jeg mener, se her da:

 

Det er ull i alle størrelser i kassen, men førstemann til mølla gjelder og det er kun lagervarer.
I tillegg til ull er det mange andre skatter.
Vottene fra legotec er feks noe å dra frem.

Hvor ofte får man ordentlig gode votter til halv pris?
Om du har riktig så flaks kan du sikre deg noe ordentlig godt yttertøy også.
Fra nameit, hust&clair og legotec. Alle tre merker vi har svært god erfaring med.


Og innimellom finner du masse annet fint og praktisk.
Luer, strømpebukser, sokker og hverdagstøy.
Du finner tilbudskurven HER.
Husk å bruk rabattkode TILBUD50

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg