Odas nye favorittbok -julegavetips med rabattkode

//annonse

 
Jeg må innrømme jeg blir ganske sjarmert når hun kommer krabbende med boka på slep.
Booook Boook.
Bare 16 mnd og allerede en liten lesehest.
Men det er EN bok som skiller seg ut som favoritt.
En hun kan titte i i det uendelige.
Og den boken har faktisk jeg laget selv.

Det er årets fotobok som jeg har fra fotoknudsen.
Hvert år, prøver jeg å lage en bok som oppsummerer året.
En bok med øyeblikk, små og store som hjelper oss å huske alt det fine vi har vært så heldige å oppleve året som har gått.
Og våre fotobøker er UTEN TVIL de bøkene som er mest lest.

Heldigvis er fotobøkene ifra fotoknudsen solide og tåler å bli bladd i av barnehender.
Derfor kan jeg med god samvittighet la henne sitte å ble i den alene.
Men aller helst liker hun selvsagt å ha selskap.

Å lage en fotobok hos fotoknudsen gjør jeg raskt og enkelt.
Jeg bruker appen på telefonen av den enkle grunn at det er den jeg også henter bilder ifra.
Jeg plukker meg ut noen bilder fra året som har gått og vips.
1-2-3 har jeg en bok.

Man kan fint variere om man ønsker flere bilder på en side, om man ønsker litt tekst eller feks et bilde som dekker hele siden.
Og om man tar seg ørlittegranne tid til å gi sidene litt variasjon blir boken ekstra moro å se i.
Klare bilder, og alle tatt med mobil.
Ca en time brukte jeg på årets bok, og jeg virkelig storkoste meg.

At dette er en fine julegave er det ingen tvil om.
Vi lager den til oss selv, men det skulle ikke forundre meg om dette hadde vært drømmegaven til ei ivrig besta feks 😉
For ikke snakke om venninegave, gave til forlovere i bryllup, faddere i dåp, gode venner man ferierte med osv osv.
Og akkurat nå, kan jeg gi  dere det hele 40% på Odas favorittbok og mye mer.
Bruk rabattkode NINAJUL i kassen og du får rabatt på hele handlekurven.
TRYKK HER og kom rett til tilbudet.
Min anbefaling er å laste ned appen, spesielt om du ønsker å bruke bilder på mobilen.
men du kan også lage produktene på pc.
Følg instruksene og på 1-2-3 har du også en julegave eller to i boks 🙂
 
Lykke til 🙂

1 kommentar
    1. Hvor lenge virker rabattkoden? Erfaringsmessig bruker jeg noen dager på å lage en bok 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg