Ooh I´ll kill that cat!

Jeg har tapt kampen, ikke bare en gang,

Men TO!

To ganger har jeg tapt kampen mot den hersens katta.
Og nå snakker jeg ikke om en søt og nusselig slik en,

cute-kittens-20-great-pictures-1

Nei da, jeg snakker om denne grusomheten.

 

Stephanie-Hello-Kitty

 

 

 

Jeg må spørre jeg,
Hva er det med denne katta? Den utrykksløse og kjedelige katta.
Og hvorfor i huleste har hun ikke MUNN?
Jeg mener, løper Kitty i frykt her eller kommer hun for å gi deg en god klem?
Hello_Kitty_Pink_2981

Jeg bestemte meg når førstefrøken ble født og jeg oppdaget at Hello Kitty var printet på det meste av barnetøy, den katta skulle IKKE inn i mitt hus.
For å si det enkelt, jeg tapte kampen relativt raskt.

Og nå, feiler jeg altså igjen.
En ny runde med katten er i gang i huset, og denne gangen ser det ut til å bli den værste av de alle.

Minstemor har fullstendig dilla på Hælla Kætti som hun selv sier.
For å si det enkelt, 3 års dagen skal feires i denne kjolen som mora selv har kjøpt.
Jepp, jeg blir svak når bursdager kommer, og jeg sa hun skulle få velge kjole selv…..

kjole

Men den katta er over alt, til og med der du ikke skulle tru, at Kitty kunne bu.

eksosrør.
images

 

Ja det finnes faktisk et eget kitty sykehus.

hello-kitty-lab

hello-kitty-hospital

Rest in Kittypease

hello_kitty

 

 

HandycapKitty

DSC00165

 

Hit hadde minsta flyttet inn uten å blunke

hello-kitty-1

 

Kittytrikken…

tranvía-Hello-Kitty

 

Kanskje ikke like barnevennlig?


hello-kitty-ak47

 

Kitty gjør tørkejobben til en lek.

tumblr_kpqwm4Q1Cx1qzvk4co1_400

 

Lunsj med Kitty
hello-kitty-toaster

 

Kitty for voksne:
hellokittywine

Har katta flytta inn hos dere også?
Del deres Kittymoments med oss på instagram med å bruke #smabarnsforeldre og @smabarnsforeldre.

6 kommentarer
    1. Jeg har to gutter, så skulle tro den ikke kom i hus. Men ifjor fikk de seg Hello Kitty duplo av oldemor :p

    2. Her tittet hun bare så vidt innom til tre- årsdagen i fjor. Kaka måtte være Hallo Kitty! og et par plagg med “katta”. Her er det i midlertidig Elsa og Frost som ruler huset. Let it go! Let it go! Bare en gang til da mamma, bare en gang! også MÅ vi ( ja VI, jeg kan ikke velge å lukke ørene en gang i blandt), høre på “blir du med å lage snømann”, og nå kan VI høre på resten av sangene og se filmen for ente gang! Det er alltid viktig å være riktig kledd hver dag man kommer hjem fra bhg. av med ullen på med ” led it go-kjolen” som frøkna kaller det…. Gleder meg til fasen er over…

    3. Hard kamp det der, jeg prøver å unngå katten jeg også. Hello Shitty, kaller jeg den. Liker egentlig symbolikken med Hello Shitty dopapir

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg