Organisering – Skodilla.

Nei nå er det ikke dilla på den måten du tenker, dessverre.
Jeg får rett og slett dilla AV sko jeg. Med fem i familien og et klima som skifter før man har fått tenkt seg om betyr det at det til en hver tid er minst to skopar til hver i gangen… MINST.

I tillegg..vell så er jeg jo dame, og en dame må ha sko til en hver anledning, så totalt er vi raskt oppe i 10-15 par sko i gangen til en hver tid.

Og la meg legge til, vår gang er latterlig liten til å skulle romme fem mennesker og 30 sko.

Men løsningsorienter som jeg er (les: desperat) har jeg søkt etter kreative løsninger for organisering av sko.

Og tro du meg, det er ikke bare jeg som har hatt skodilla, for her var det jammen mange kreative løsninger, så mange at jeg tenkte jeg skulle dele med dere:

 

 

Dette skohjulet var jo interessant for de litt mindre skoene.

Kilde : http://www.amazon.co.uk/Shoe-Storage-Wheel-Rack-Rakku/dp/B001MS3UXS
Kilde : http://www.amazon.co.uk/Shoe-Storage-Wheel-Rack-Rakku/dp/B001MS3UXS

Ikea har flere geniale løsninger, som feks disse skoskapene som i kjent Ikeastil ikke koster formuen.

bissa-skoskap-med-rom-hvit__0179365_PE331933_S4
Ikea.com

Taklister kan oppbevare sko med heler.

pinterest.com
pinterest.com

Det samme kan en gammel stige.

pinterest
pinterest

Denne ideen likte jeg godt, det blir gjerne noen par på vært av småtrollene og en bøtte til hver er jo genialt.

shoes4
pinterest.com

 

Eller hva med så enkelt som en pall på veggen?

453796d5b42bcd8f48410b46d9cacd46

 

Ved oppbevaring av småsko kan feks slik smålommeorganisator være noe?

 

Organizing_Closet_14

 

Denne løsningen DIGGET jeg!

Kilde: http://www.stairstorageco.net/
Kilde: http://www.stairstorageco.net/

 

Gamle kasser i spreke farger skaper en dekorativ skooppbevaring.
DSC01680

 

Denne geniale saken fra barneglede.com kan også hjelpe barna å holde orden i skoa.
Finner den HER

Screenshot 2015-03-17 19.35.58
H
vordan holder dere orden på skoene?

Her er gode organiseringstips til barnerommet:
collage

 

 

10 kommentarer
    1. Til de minste skoene har jeg cd/dvd hylle. Smal og høy så den tar minimalt med plass i gangen. Hyllene kan justeres etter høyde på sko og den rommer mange par for en 2 åring 🙂

    2. Det er så mange flotte kreative måter å oppbevare ting på, skulle ønske vi hadde hatt en større gang. Da hadde jeg hatt prosjekter konstant.. hehe..

    3. Vi har ungene sine sko i en benk med oppbevaringsrom under setet. Våre sko henger oppned på “pigger” min mann har snekret på veggen. Resten av mine sko ligger i en kommodeskuff og støvler i en hylle på trappa.

    4. Vi har antonius trådkurv stativ inne i skyvedørsgarderoben. Der har ungene hver sin store kurv i plast med sko. (+ en til yttertøy og en liten til luer/accessories) vi voksne har skohyller i skyvedørsgarderoben. Gangen vår er kun 6/7 kvm og vi er 5 mennesker. Men den vegglange skyvedørsgarderoben skjuler alt av tøy, sko + sentralstøvsugeren??. + at den også kan skjule en liten briotrille.

    5. Hei!
      Jeg har kikket leng etter en slik smålommeorganisator til å henge på døra. Hvor får man kjøpt det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg