På skattejakt hos Trendsales.

Jeg skal innrømme en ting for dere.

JEG elsker å spare penger når jeg bruker de.
Det er sjeldent jeg kjøper ting til fullpris.
Nå sitter jeg å er på skattejakt inne hos www.trendsales.no og der kan man finne vanvittig mye flott til en rimelig penge. Her selges brukte klær til barn av mødre både i Norge, Sverige og Danmark.
Jeg har kost meg nå og bare se noe av det jeg har funnet (trykk på bildene for å komme direkte inn, om linken ikke fungerer er varen allerede solgt.)
Jakke fra noa noa:
kåpe
Flott reimadress
reima

Molobody til en liten tøffing:
molo2

NoaNoa miniature har mye fint

noa noa


Nydelig sett til en liten gutt
småfolk

Molo votter:
molo

Det er også mye spennende og annerledes å finne til barnerommet, også her er det lurt å se etter brukt.

Bokkasser som lages etter ønske.

bokkasse

Sukk jeg er forelsket, nydelig barneseng

juno

 

Eller hva med en collage håndlaget?:
collage

Eller en uglepute?

uglepute

 

Gjennbruk er jo it for tiden, en trend jeg virkelig liker. Ikke bare sparer vi penger men også miljø.

I tillegg tilfører vi kanskje litt gode verdier hos barna? Det trenger ikke være nytt for å føles nytt 😉
///Sponset innlegg med ekte meninger///

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg