På tide med ny rabattkode hos Ellos vel?

//annonse

Det er så gøy når dere sender meg melding og etterspør rabattkoder, det er en god pekepinn for meg på at et samarbeid også er nyttig for dere.

Ellos er en nettbutikk jeg handler mye i, både til barna og meg selv og hjemmet.
(elsker forøvrig at de begynner med juuuul tidlig)

Og nå, var det jammen meg på tide med en ny rabattkode. Butikken bugner av nyheter, og rabattkoden jeg deler, gir hele 33% på dyreste ordinære vare (trenger du en jakke til vinteren feks?) og 5% ekstra på klærne du handler på salg.
Rabattkoden er: 425419

Rabattkoden gjelder på hele sortimentet med noen få unntak, så om du vil, kan du klikke deg inn HER og shoppe med en gang, vil du ha en sniktitt på hva jeg sikler på fortsetter du å lese 😉

 

først ut, mitt forrige innlegg var jo også fult av koseplagg, men altså, får man nok av det da?

Seee denne pysjen da, eller kosedressen er det vel kanskje. Den finnes i flere andre farger og mønster også.

 

Vi har navnefest i slutten av oktober og sikler litt på denne kjolen.

Er bare litt usikker med tanke på ammevennlighet, så kanskje det heller blir en slik topp

Har et lignende skjørt i skapet også er den jo superkul til jeans som denne feks også (denne går forøvrig opp i strl 60)

 

Så klarer jeg ikke gi meg med kosetøy, jeg falt pladask for dette settet, finnes også en lysere variant.
Pent, elegenant og meeeget behagelig, akkurat slik jeg liker det. Toppen finner du HER og buksen HER.

 

 

Rabattkoden 425419 gir som sagt 33% rabatt på dyreste ordinære vare og 5% ekstra på salget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg