Påfyll til vårgarderoben – endelig uten kule

Reklame | Ellos Fashion

Om ikke veldig lenge er kula borte og mamma/gravidklærne kan sakte med sikkert gies bort.

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke kan hoppe ut av de, men innen våren har satt igang for fult (eller sommeren) er jeg temmelig klar for å få unna disse gravidklærne. Og jeg skal være helt ærlig, jeg er temmelig lei de.Etter de er blitt gjenbrukt utallige svangerskap.

Og med en garderobe som bokstavelig talt skriiiiker etter litt påfyll, er det jo perfekt at jeg kan dele en rabattkode fra ellos til dere (som jeg samtidig kan benytte selv ha ha)

Rabattkode:415414
Gir dere 33 % rabatt på dyreste vare til ordinærpris og 5 % ekstra rabatt på alt som er på salg, inkludert merkevarer.
Så kanskje er det tiden for å investere i en fin sommerkjole?

Og bonusen er at det er masse nyheter som er på salg også.

Her er mine favoritter:

/// Tunika /// sykkelshorts

Sykkeshorts, altså, hallo dette er vel en gudegave at disse har kommet på moten igjen.
Myke, strechy, strammer ingen steder, ingenting gnager, bare ren og skjær komfort.
Og dersom man ikke vil vise rompe og lår, kan man kombinere med en lang tunika utenpå.

 

/// kjole ///

Her klarer jeg ikke bestemme meg, lys eller mørk?
Den er jo såååå fin denne kjolen.

 

/// enkel kjole ///

Enkelt men veldig praktisk og ikke minst fint.
Denne kjolen ser super ut synes jeg, fin lengde, super under en olajakke og noen freste Snickers?
Lett å bare slenge på og perfekt passform etter en fødsel.

//vid bukse // enkel Tskjorte //

Jeg synes det er så godt å se at ikke alt må sitte helt etter, jeg orker ikke det etter fødsel iallfall.
og sjekk buksa, den har strikk i livet!
DET er livet!

/// pysj ///

Og til slutt, denne nyyydelige pysjen.
Det vil jo komme dager hvor jeg bare ikke har planer om å forlate huset, bare være med babyen, gå i hi.
Og hva er vel ikke bedre enn en ny pysj?

 

Rabattkoden er som sagt: 415414

Og den gir dere 33 % rabatt på dyreste vare til ordinærpris og 5 % ekstra rabatt på alt som er på salg inkludert merkevarer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg