Pappa som sminkedukke!

Mamma, jeg vil ha prinsessebursdag…
Det kommer vel ikke som en overraskelse, hun er syv år… og rosa som jenter flest.
Riktig nok ikke heeelt av de værste, men prinsessebursdag vil hun ha.
Tenk syv år… i syv år har jeg fått være mamma til denne nydelige lille damen 😉
amalie
Jeg er ingen kakebaker, har prøvd meg på noen crazy kreasjoner men jeg har lært, det koster mye mer både penger og tid enn det smaker. Kaker blir jo ikke spist på barnebursdag en gang.
Men pynte, ordne og arrangere er gøy 🙂
Jeg fikk en genial ide… Hva med å gjøre vår flotte pappa til sminkedukke!
Det kan vi le av… ALLE sammen.. ja kanskje ikke pappan men 😉
Jeg foreslo det hele til pappan… hvorpå han svarte…
Nei aldri i verden!
Ikke? Ja men det er da bare gøy…
Nei, det skulle han ikke..
Han forsvinner på kjøkkenet.. henter en cola, stopper midt på stuagulvet og ser på meg
og den kommende bursdagsjenta som sitter skuffet i sofaen…
Ok da, hvis du får med deg 10 000 til så skal jeg gjøre det.
 
WEEEEE!
Så nå trenger jeg deres hjelp!
Hva får dere tilbake?
Jo dere får se denne kjekke mannen (han er min…så fingra fra fatet 😉 ) dresset opp i full prinsessekostyme.
Photo 14.09.13 12 19 59
9 jenter i 1. klasse skal få sminke han, og bilde..blir selvfølgelig postet her.. så ALLE kan få le litt 😉
Han er jo verdens tøffeste pappa i verden som gjør dette, men han trenger altså støtte fra 10 000 😉
 
 
 
superpappa
LIK om du ønsker å se denne pappen som ei ekte prinsesse..og fort deg før han angrer 😉

3 kommentarer
    1. Hahaha, så klart du skal få like av meg… Hadde jeg kunne gitt deg 10000 trykk alene, så skulle du fått dem av meg alene. DET har du virkelig fortjent. Du og Nina er utrolige forldre og som er SAMMEN med barna og ikke bare med dem.
      Det er herlig lesing å følge dere og jeg får meg mang en god latter, samtidig som jeg blir stum av beundring for det dere gjør sammen som familie.
      Dere er så utrolige herlige foreldre som virkelig vet å ta vare på hverandre, store som små. Du vet Nina hva jeg mener om deg, du er fantastisk, og jammen har du også giftet deg med en fantastisk mann <3
      .-da gjenstår det bare å si til Jan-Anders: LYKKE TIL og koooooos deg masse som sminke dukke <3
      Klemmer til dere alle fra meg, og jeg ønsker dere god helg <3

    2. Haha, han må bli sminka 🙂 🙂
      Virker som vi er like.. Jeg elsker å pynte, dekorere og stelle i stand til fest, men nå nesten velge mellom å lage kake eller styre og ordne, blir for mye greier med begge to. Har store kakeplaner, men de ser bedre ut oppi hodet. Ostekake og banankake er lettvint og godt, slenger alltid med 1-2-3muffins med ostekrem så er alle behov dekket 😉 lykke til! Og gratulerer med dagen på forskudd til søtfjeset 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg