Perfekte julegave til deg selv eller ei god venninne? – Rabattkode

//annonse

Altså, jeg er i gang nå altså.

Sjekker av julegaver på lista nesten hver eneste dag.
Jeg er nok en av de som synes det er skikkelig stas med julegaver.
Sånn både og gi og få skal jeg være ærlig.

Og kanskje er det ekstra stas i år å glede andre. Et tøft og annerledes år.
Og nå går vi inn i mørketiden hvor flere av oss kan ha ekstra utfordringer med å holde motet oppe.

I tradisjonens tro, deler jeg en rabattkode med dere fra ellos hver måned.
Og denne gangen tenkte jeg å komme med litt inspo til perfekt julegave til deg selv eller ei god venninne.

Nemlig, KOSEPLAGG!
Altså hvem blir ikke glad av å pakke opp en myk, fluffy morgenkåpe, en deilig pysj, varm onepiece eller en deilig nattkjole?

Rabattkoden jeg deler denne gangen er 425421, den gir 33% rabatt på dyreste ordinære vare og 5 % ekstra på salgsvarer.
Med andre ord meget kjekk å få med seg nå i disse førjulstider.

Og det bugner av koseplagg man blir glad av inne hos Ellos akkurat nå.

Denne Leo onepiecen i fleece feks

 

Eller denne nyyydelige myke gode kaninmorgenkåpen?

 

Jeg falt pladask for dette settet, med bukse og genser. Finnes i flere ulike farger

 

Også har du denne morsomme onepiecen

 

Eller hva med dette myke teppe som du kan ha på deg, med hette.

 

Altså seee da 

 

Det bugner som sagt, masse herlige pysjer, kosesokker, joggedresser, og andre kosplagg.
Rabattkoden 425421 gjelder på hele sortimentet. Så skulle du heller trenge en god vinterjakke feks så kan koden brukes på det også. Happy shopping.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg